#1
Het is algemeen bekend dat je door het gebruik van cannabis de dingen anders waarneemt. Ik ervaar het regelmatig zo, dat je dat anders bij mij in beter moet veranderen. Sinds een tijdje ben ik gaan beseffen dat ik na he gebruik van cannabis de meeste dingen beter waarneem. Op zulke moment kan ik iets over een onderwerp lezen en daarna ontzettend veel over nadenken waardoor ik er ontzettend veel over komt te weten. Ook in mijn omgeving heb ik bepaalde dingen eerder door. Zo merkte ik eens bij een vriendin dat zij het op dat moment niet zo goed kon vinden met een vriend van mij. Die vriend zat namelijk de hele tijd te praten en te praten. Op een gegeven moment werd ze gek en zei daar wat van en keek hem boos aan (ik kon al tijden van tevoren zien dat ze zo iets van plan was)
Hebben jullie dat ook, of ervaart niet iedereen dit zo?
Hebben jullie dat ook, of ervaart niet iedereen dit zo?