Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsbob marley

bob marley

28 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
d
druksloverLid
01-01-2024, 00:00
#1
eerlijk gezegt wat zou nou een goede joint zijn om te roken ???
L
LockeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Eentje met wiet erin ..
m
moonflowerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Heeeeeel veel wiet :mrgreen:
F
FreakLid
01-01-2024, 00:00
#4
hij is weer open, wegen soepeler forumbeleidt, en ja joint met veel wiet erin :wink::stoned:
b
butterflyLid
01-01-2024, 00:00
#5
zolang er maar wiet inzit idd... :grin: eigenlijk zouden ze niet moeten stinken :(
h
helloLid
01-01-2024, 00:00
#6
met lekker veel wiet :stoned: [/quote]
m
mellowWwLid
01-01-2024, 00:00
#7
drukslover zei:
eerlijk gezegt wat zou nou een goede joint zijn om te roken ???
Klik om te vergroten...

laat ik dit es ff serieus opvatten....
heheh heeft iemand nog goede soorte wiet
aanraders.... maar ook soorte wie dus echt niet te roke zijN?
en puur....of met 'n waterpijp...
KLADDER HET ER MAAR NEER

Greetzzz... :smoke:
C
CopelandiaLid
01-01-2024, 00:00
#8
mellowWw zei:
drukslover zei:
eerlijk gezegt wat zou nou een goede joint zijn om te roken ???
Klik om te vergroten...

laat ik dit es ff serieus opvatten....
heheh heeft iemand nog goede soorte wiet
aanraders.... maar ook soorte wie dus echt niet te roke zijN?
en puur....of met 'n waterpijp...
KLADDER HET ER MAAR NEER

Greetzzz... :smoke:
Klik om te vergroten...

Ik rook helemaal geen wiet meer :confused:, eigenlijk alleen maar hasj..Oh ja, en het liefst pure brokjes in een joint, maar meestal wat tabak erbij.
J
JorisLid
01-01-2024, 00:00
#9
Een joint, iets meer wiet/hash dan tabak :)
s
smokingnickLid
01-01-2024, 00:00
#10
gwoon knetters veel wiet erin zodat je egt knetters hard knetter word :grin:
E
EmoLid
01-01-2024, 00:00
#11
knetter kind haha :grin:
mijn favoriet is jack herrer (hoop dat ik het goed schrijf)
ik rook het eigenlijk niet zo vaak, maar ik wordt er altijd flink knetter van, ookal rook ik niet zoveel en ik vind hem ook lekker om te roken (de rest ook wel , maar dit is voor mij toch iets beter) :grin:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#12
Copelandia zei:
mellowWw zei:
drukslover zei:
eerlijk gezegt wat zou nou een goede joint zijn om te roken ???
Klik om te vergroten...

laat ik dit es ff serieus opvatten....
heheh heeft iemand nog goede soorte wiet
aanraders.... maar ook soorte wie dus echt niet te roke zijN?
en puur....of met 'n waterpijp...
KLADDER HET ER MAAR NEER

Greetzzz... :smoke:
Klik om te vergroten...

Ik rook helemaal geen wiet meer :confused:, eigenlijk alleen maar hasj..Oh ja, en het liefst pure brokjes in een joint, maar meestal wat tabak erbij.
Klik om te vergroten...

VOORAL GEEN TABAK!!!

In wiet zit ookal genoeg teer hoor! wees daar maar niet bang voor! :grin:
s
smokingnickLid
01-01-2024, 00:00
#13
hhahahahaha
L
L-MackLid
01-01-2024, 00:00
#14
Jack Herror is goed maar niets is beter dan Amnesia. Daar hoef je zelfs niet zoveel van te gebruiken of anders lijd je de volgende dag aan geheugenverlies :stoned:
d
doopieLid
01-01-2024, 00:00
#15
uhm wtf heeft dit met bob marley te maken?
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#16
L-Mack zei:
Jack Herror is goed maar niets is beter dan Amnesia. Daar hoef je zelfs niet zoveel van te gebruiken of anders lijd je de volgende dag aan geheugenverlies :stoned:
Klik om te vergroten...

Zo'n wiet had ik ook eens!!! De volgende dag voelde ik me nog super blij! en ik vond de gesprekken tussen een aantal vriendinnen en mij nogal wazig!LOL, ik was dus gewoon nog stoned de dag erna! Maja Amnesia? ken ik niet, daar moet lange maar us naar gaan vragen of neit dan emo?
M
MidasJLid
01-01-2024, 00:00
#17
Trouwens mijn Faforiete wietjes zijn NLX en K2 bij de pinqwin in Arnhem te verkrijgen, mooie topjes en lekkere zakjes
E
EmoLid
01-01-2024, 00:00
#18
huh wat ? kben te stoned opt moment :grin: nee geintje., jah moeten we zeker een keertje proberen, zal wel ff vragen in de shop me het paspoort van me broer :grin:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#19
Whaha ja idd! Ik bel jou volgende keer op voor me spacecake:wink::P
F
FuTuReLid
01-01-2024, 00:00
#20
white widow , makkelijk te verkruimele en goed puur en met tabak te roke wonder spull :wink: orange butt is ook nog wel fijn opzich alleen wat zwaarder puur

dat ammnesia ofzo klinkt goed , idd emo en ben , k zal der na vragen volgende keer :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."