Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"omg. tis wel heerlijk om met je hoofd omlaag te hangen in kleermakerszit op t gras. 's nachts,. en dan je haren langs je gezicht. en maar chillen... En beetje bewegen. yeh."
"SoSSoS zei: oke ik ging echt kapot toen ik dit las:P Angramar Temenos zei: Je hebt ook nog de XTC fietsmode. Dit wordt als volgt bereikt: Je hebt nodig: Een eenwieler Een schans Een clownskostuum XTC een dildo een geit een megafoon. een grote bak met stront een stoel gras lijm Plaats de schans, bind de geit voor de schans aan de stoel vast. Leg de grote (30+ liter) bak met stront op de stoel. Doe het clownspak aan, en maak een groot gat in het pak op de rug. Smeer hier de lijm op, en daarop weer het gras. Slik nu je XTC, en wacht tot deze werkt. Pak de eenwieler en de megafoon; Fiets zo hard als je kan richting de schans. Neem de megafoon en schreeuw er "ICH BIN EIN BERLINER" door. Op het moment dat je de schans bereikt en in de lucht zit met de eenwieler, spring je zo hard als je kan van de eenwieler, trek je je broek uit, en ram je de dildo in het plasgat van je penis, buk voorover en ram je hoofd in je anus. Als alles goed gaat kom je nu met een kapotte penis en je hoofd in je anus neer op de grond tegen de geit aan, die keihard schrikt, probeert weg te rennen en daarmee de stoel met stront omgooit, zodat dit op je hoofd valt, terwijl je neerkomt op de geit die onder je gewicht gevangen zit, en ook bedekt wordt met stront. Als het goed is gaat de geit stukken gras van je rug kauwen; de sensatie van gebroken botten, een kapotte lul/anus, stukken huid die door de geit mee worden gescheurd en de zachte, stinkende diarree en de XTC zullen ervoor zorgen dat je harder gaat als ooit te voren! Echt een tip, proberen! Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... omg :'D xtc love."
"swirls. :'D roze. of .. roze duifjes heet het ook wel. maar best wel gay. maar ik kan niet veel hebben. op deze ging ik knetter hard =.="
"plantenbak zei: glamourcide zei: swirls. :'D roze. of .. roze duifjes heet het ook wel. maar best wel gay. maar ik kan niet veel hebben. op deze ging ik knetter hard =.= Klik om te vergroten... oja het is natuurlijk veel leuker als je er 20 in je strot moet douwen voor het werkt ? wees blij. Klik om te vergroten... tsjah dat zegt iedereen. lekker goedkoop jah :'D maar k moet wel oppassen =.= maarja. je hebt wel gelijk :'D"
"Oom Klaas zei: SchilDpadDo zei: glamourcide zei: mijn dealer is tevens een hele goede vriend van me. heb zelfs zijn huissleutel :'D Klik om te vergroten... ik zou niet weten of ik dit wel zo fijn vind. Ik kan het goed met mijn dealers vinden enzo. Maar om hem nou echt een goede vriend te noemen. Een vriend hoort naar je problemen te luisteren enzo. Mijn dealer moet dat geen ruk kunnen schelen. Ben blij dat ze niet sentimenteel , maar gewoon zakelijk zijn. Af en toe een babbel. Want stel hij word opgepakt, of erger, neergeschoten/gestoken. Als het een vriend is , zou ik dit echt erg vinden. Maar bij mijn dealer is het lullig. Maar dat is het risico. Ik zal er niet over treuren ofzo.Dan vindt ik het een stuk minder erg. Klik om te vergroten... Precies, vrienden als dealer of andersom is gevaarlijk. Klik om te vergroten... Hoezo is het gevaarlijk? Ik bedoel. Een vriend vertrouw je toch gewoon? Ik chill heel vaak bij hem thuis, en dan komen klantjes langs, heel gezellig enzo. maar ik zie hem gewoon als een vriend. En een gewone vriend, die niet dealt, kan ook aangereden worden of opgepakt voor weetikveelwat. Het zou idd erger zijn ja, en hij loopt een grote kans, maar ik voel me juist veilig hiermee. Je weet dat hij je goed spul geeft, en meestal met een vette korting. Ik zie er niets gevaarlijks mee. Dealers zijn ook mensen :'DD"
"Oom Klaas zei: Ik heb het niet over ongelukken. En ik denk dat je goed genoeg begrijpt waarom dat gevaarlijk zou kunnen zijn, als je dat niet begrijpt is het voor jou een risico om zo iemand als vriend te hebben. Klik om te vergroten... okee. dat vind jij :'D"
"Megan Fox? wow. Net film gekeken met haar derin. ze is echt ... wow =.="
"Jaa stimmt stimmt.... Politie, teringdruk, volle zalen ( en dan kom je er ook gewoon niet in... ) , echt gewoon ELKE nederlander die daar aan komt via station word in een rijtje gestopt om te controleren. Maarja. Desondanks een GE-WEL-DIG feest. Dit jaar wil k niet missen ;]."
"oei, had k bij willen zijn... Groningen is weer zo akelig ver weg =.= En binnekort waarschijnlijk toch Caspa @ Oi! DUb Police , te Amsterdam (Amsterdam Dance Event)."
"[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/rNStVlJWy88&hl=nl&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/rNStVlJWy88&hl=nl&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube] Benga & Coki - Night. Clip is GENIAAL."