Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDub&Dwars

Dub&Dwars

9 antwoorden
825 weergaven
18-5-2026
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja word mooi denk ik!!

nexus flipje
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Zijn er mensen die vanavond naar Dub&Dwars in simplon te Groningen gaan?!

Line-up:
Coki (Digital Mystikz) - http://www.myspace.com/dmzuk
Bar9 - http://www.myspace.com/bar9uk
Cinnaman - http://www.myspace.com/yuricinnaman

Op de eerste drie edities van Dub&Dwars (met respectievelijk Skream, Benga en Caspa) is al aangetoond dat dubstep gewoon de vetste sound van dit moment is, waarop de dampende zaal compleet uit zijn plaat gaat inclusief bijbehorende crowdsurfers. Met de line up van 19 september zal dat niet anders zijn! Coki, Bar9 en Cinnaman komen Groningen rocken.

http://www.youtube.com/watch?v=zx4G5qc_R7g
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#3
Damn.. Coki had ik wel graag willen zien..

Groningen is echter veel te ver weg.

Ik moet het doen met 2000F / Gomes / Plus / Piro vanavond.

Wobble ze!
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dubz zei:
Damn.. Coki had ik wel graag willen zien..

Groningen is echter veel te ver weg.

Ik moet het doen met 2000F / Gomes / Plus / Piro vanavond.

Wobble ze!
Klik om te vergroten...

Aanwazig daaro, als je een spacehoofd met anarchy shirtje ziet, that's me :grin:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Simplon is beter jongens!! :grin:
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#6
gNuxx zei:
Simplon is beter jongens!! :grin:
Klik om te vergroten...

Als ik het eerder had geweten :( Bar9 is zo'n beetje mn favo dubstep artist... :(
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#7
BlackRobBlunt zei:
Dubz zei:
Damn.. Coki had ik wel graag willen zien..

Groningen is echter veel te ver weg.

Ik moet het doen met 2000F / Gomes / Plus / Piro vanavond.

Wobble ze!
Klik om te vergroten...

Aanwazig daaro, als je een spacehoofd met anarchy shirtje ziet, that's me :grin:
Klik om te vergroten...

Volgens mij heb ik je niet gezien :grin:

Maar was zelf ook wel vrij spacend hehe..

Volgende week Tes la Rok in Amsterdam!
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#8
Spacend was het zeker, Gomes was goed ziek bezig :mrgreen:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Bar9 en Coki gingen superhard in simplon, mdma + dubstep <3
g
glamourcideLid
01-01-2024, 00:00
#10
oei, had k bij willen zijn...
Groningen is weer zo akelig ver weg =.=
En binnekort waarschijnlijk toch Caspa @ Oi! DUb Police , te Amsterdam (Amsterdam Dance Event).

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."