#1
Ja word mooi denk ik!!
nexus flipje
nexus flipje
Dubz zei:Damn.. Coki had ik wel graag willen zien..
Groningen is echter veel te ver weg.
Ik moet het doen met 2000F / Gomes / Plus / Piro vanavond.
Wobble ze!
gNuxx zei:Simplon is beter jongens!!![]()
BlackRobBlunt zei:Dubz zei:Damn.. Coki had ik wel graag willen zien..
Groningen is echter veel te ver weg.
Ik moet het doen met 2000F / Gomes / Plus / Piro vanavond.
Wobble ze!
Aanwazig daaro, als je een spacehoofd met anarchy shirtje ziet, that's me![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."