kan ook nog, slecht geportioneert, heb je 2 aparte glazen gemaakt of heb je gewoon een pan opgezet en dat in 2 glazen gegoten?
dat laatste gewoon twee tassen in een potje gedaan, opgezet en laten koken dan de hasj er bij gegooit en ff laten door koken, daarna terug in de twee glazen gegoten en uitgedronken.cropp zei:kan ook nog, slecht geportioneert, heb je 2 aparte glazen gemaakt of heb je gewoon een pan opgezet en dat in 2 glazen gegoten?

drunkenmonkey zei:ik had weedmelk gemaakt vandaag, las het gisteren op internet dusja ..
er was echt niet veel in & voelde het toch goedecht nice! had me wel verbrand aan de melk maarja xD voelde de brandwonde al niet meer toen ik stoned werd
![]()
egt handig , niemand verwacht dat het een soort mixje is ...ze denken dat het klonter melk is ofzo xD
btw, tijdens het maken , als je de weed/hasj erin doet , moet je je hoofd boven de pan houden xD
idk , ik deed het toen ik alleen was :PPepTalk zei:drunkenmonkey zei:ik had weedmelk gemaakt vandaag, las het gisteren op internet dusja ..
er was echt niet veel in & voelde het toch goedecht nice! had me wel verbrand aan de melk maarja xD voelde de brandwonde al niet meer toen ik stoned werd
![]()
egt handig , niemand verwacht dat het een soort mixje is ...ze denken dat het klonter melk is ofzo xD
btw, tijdens het maken , als je de weed/hasj erin doet , moet je je hoofd boven de pan houden xD
De mensen merken er niets van? Als ik (dan wel bijna altijd met hasj) zulke (choco)melk maak dan ruik je toch een bepaalde geur, die niet hetzelfde is als dat je het rookt maar toch wel apparte geur.
Ook proef je het heel goed, en kan me voorstellen dat bij wiet in normale melk wel beetje donkerder kleurtje krijgt.
En die klontjes? Zeef je de wiet er niet uit??
Desargues zei:Misschien komt het omdat jij het onderste gedeelte uit de pan had en zij het bovenste. Als je dan niet goed gekookt hebt en de hasj is niet goed opgelost, kan het best zijn dat zei maar heel weinig hasj heeft gedronken.
Ik weet niet precies hoe iedereen het hier maakt, maar ik verkruimel meestal men hasj, in de melk met een klontje boter, en dan laat ik de melk een aantal keer goed koken en opkomen
(dan zie je de hasj helemaal oplossen en naar boven komen) + roeren met spatel. en dan eventueel choco erbij en kaneel en suiker maakt het extra lekker.....
Desargues zei:Naar mijn mening werkt het altijd beter als ik het heb laten koken. Dat er THC verdampt betwijfel ik altijd omdat als je kijkt op welke temperaturen een vaporizer werkt, THC bij 100 graden niet echt zal verdampen...
Onderzoek heeft wel uitgewezen dat de efficiëntie van vaporizers het hoogste is rond 226°C, en maar half zo efficiënt tussen de 150 en 180°C, afhankelijk van het gebruikte plantmateriaal. De zuiverste preparaten produceerden de hoogste efficiëntie; ongeveer 54% voor pure THC tegenover 29% voor plantmateriaal (wiet) met een THC-gehalte van 12%.
Bij cannabis verdampen de aromatische bestanddelen met minimale bioactiviteit vanaf 127°C, en worden tot en met een temperatuur van 200°C de cannabinoïden met hogere bioactiviteit vrijgemaakt.
Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Vaporizer
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."