Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIrritatie bij het blowen

Irritatie bij het blowen

8 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
w
waveLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wat zou er dan fout moeten gaan dan? Waar ben je bang voor? Als er nooit iets 'fout' gaat dan kun je jezelf wel overtuigen dat er niks is?
Het is trouwens niet heel raar, iedereen heeft wel is dit soort dingen denk ik.

En anders: afleiding zoeken?
g
gekkehenkieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo, ik blow nu al zon 2,5 jaar en het gaat in ups en downs. Daarmee bedoel ik de mate waarin ik blow. Soms blow ik een hele week niet en soms blow ik de hele week door.

Nu heb ik de laatste tijd als ik blow, ook al neem ik maar een paar kleine trekjes, krijg ik een gevoel van: "Ik ben stoned, wat als het fout gaat".

Ik heb dit één keer tegen mezelf gezegd om te kijken of ik dan fout ging. Maar nu blijft dat zinnetje de hele tijd in me hoofd hangen, erg irritant want elke keer als ik blow komt het terug. En dan ga ik niet fout ofzo, het is alleen irritant omdat ik er de hele tijd over na ga denken.

Hoe kom ik hier vanaf?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#3
Vraag je nou serieus hoe je een gedachte uit je hoofd krijgt?
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Rondje om de kerk heen lopen doet wonderen. :wink:

Nee maar even serieus, ga dan gewoon even een stukje wandelen. Helpt mij altijd prima om gedachten uit mijn hoofd te zetten. :)
i
iraqioLid
01-01-2024, 00:00
#5
DrippTone zei:
Rondje om de kerk heen lopen doet wonderen. :wink:

Nee maar even serieus, ga dan gewoon even een stukje wandelen. Helpt mij altijd prima om gedachten uit mijn hoofd te zetten. :)
Klik om te vergroten...

lopen (L) :hearteyes:
g
gekkehenkieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het is niet dat ik fout ga, echt totaal niet juist. Het is irritant omdat ik er niet aan wil denken als ik gewoon wil chillen, maar om de één of andere reden schiet het telkens weer terug in me hoofd. Dan vergeet ik het weer en na 5 minuten schiet het me weer te binnen.

Nou ik ga in ieder geval proberen te minderen met blowen doordeweeks. Kan de laatste weken ook niet echt meer genieten van het blowen. Misschien dat het daarna verdwijnt. Tenzij iemand nog een tip heeft? :beer:
w
waveLid
01-01-2024, 00:00
#7
Als je er niet van kan genieten dan zou ik het sowieso ook wat minder blowen. :) Waarom zou je het anders dan nog doen?
A
Afghaan-GekLid
01-01-2024, 00:00
#8
mensen zoals jij moeten niet te sterk spul roken.
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Geen drugs gebruiken als je vantevoren al loopt te zweten of je wel of niet out gaat.
Bederft naar mijn mening de pret

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."