Oom Klaas zei:
Btw, je joint puur rollen is geen optie?
Betere smaak en een minder scherpe rook.
Ik ben een dagelijkse blower, en ik vind het leuker om een aantal jointjes per avond te roken.
Misschien komt dit door mijn nicotineverslaving, maar ook gewoon omdat het roken van een joint voor mij meestal gewoon een gezellig sociaal moment is.
Momenteel rook ik een gemiddelde van zo'n 3-4 jointjes per dag samen mijn vriendin (dus steeds een halve per persoon), en we komen met 5 gram van doorsnee kwaliteitswiet meestal wel 2 tot 2.5 weken toe. Puur rollen zit er dus niet echt in voor mij, anders wordt het iets te kostelijk.
Ik weet wel dat salviabladeren niet echt het ideale vervangmiddel zijn, maar ik had nog een zakje liggen en sinds ik paddo's heb ontdekt is mijn interesse in salvia (als echt tripmiddel) zwaar geminderd, omdat psilocybine voor mij echt een revelatie was.
Vandaar dat ik me afvroeg of iemand het al eens had geprobeerd, dan kunnen die bladeren die ik heb liggen misschien nog ergens toe dienen
Bedankt voor de link trouwens, dat ga ik zeker eens bekijken
![:grin:]()