Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wel een reden dus, je moet begrijpen dat De Sjamaan alleen natuurlijke producten verkoopt. Geen bewerkte chemicaliën."
"Ik kwam deze site tegen http://www.blutz.nl/ Heeft iemand ervaring hier mee? Had ergens gelezen dat het de nieuwe methylone was/is. (site schijnt al een tijdje te bestaan, weet alleen niet of je nog kan bestellen). INGREDIENTEN Ingrediënten: Witte Wilgenbast extract (Salix alba), Kola extract (Cola acuminata), Guarana extract (Paullinia cupana), Haver extract (Avena sativa), Siberische Ginseng extract (Eleutherococcus senticosus), Panax ginseng extract, Passiebloem extract (Passiflora incarnata), Betonie kruid extract (Betonica officinalis), Aziatische Waternavel extract (Centella asiatica), L-Arginine, Ascorbinezuur (Vitamine C), L-Fenylalanine, Niacine (Vitamine B3), Taurine, L-Tyrosine, Vitamine B6, Zwarte peper (Piper nigrum), Gember (Zingiber officinale), Bonekruid (Satureja hortensis). Klik om te vergroten..."
"Rokend is wel het handigst, prop het in een bong en gebruik een stormaansteker om het aan te steken. Kauwend kan ook maar het lijkt me niet dat je een uur lang op deze shit wil trippen ook is doseren erg moeilijk zo. Ze verkopen het alleen per gram, meestal rond de 15 euro voor 10x extract. -edit- laat maar"
"http://www.mushmush.nl/ €25 inc. verzending"
"Steen, eindelijk weer een old-school nederlandse rapper. Ouwe ruige beats en lekkere grove emotieloze teksten. Love it"
"Hahahaha wat ben jij een achterlijk stuk stront zeg."
"De shops waar ik in kom doen ze nooit moeilijk als je gewoon een sigaret rookt of een sigaret door je joint doen? Wat is dat nou voor onzin? Tijd dat er is een uitzondering op die wet wordt gemaakt."
"Hallo, ik blow nu al zon 2,5 jaar en het gaat in ups en downs. Daarmee bedoel ik de mate waarin ik blow. Soms blow ik een hele week niet en soms blow ik de hele week door. Nu heb ik de laatste tijd als ik blow, ook al neem ik maar een paar kleine trekjes, krijg ik een gevoel van: "Ik ben stoned, wat als het fout gaat". Ik heb dit één keer tegen mezelf gezegd om te kijken of ik dan fout ging. Maar nu blijft dat zinnetje de hele tijd in me hoofd hangen, erg irritant want elke keer als ik blow komt het terug. En dan ga ik niet fout ofzo, het is alleen irritant omdat ik er de hele tijd over na ga denken. Hoe kom ik hier vanaf?"
"Het is ook geen rook, het is echt gewoon "stoom", ook als ik het even laat afkoelen doet het pijn. Snap er echt niets van want als ik het een half uur later precies hetzelfde doe doet het geen pijn."
"Waarschijnlijk ligt ie nu nog in zijn eigen wereldje."