Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumszonet voor de 1ste keer..

zonet voor de 1ste keer..

26 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#1
TimKGB zei:
ewwem zei:
Ok de morning after nu: ben nog steeds... wakker. Denk dat ik nu het effect van speed wel heb leren kennen. Ik voel me nu moe, maar blijf nog altijd goed wakker zo'n... 19 uurs nadat ik nog heb bijgenomen :confused: :confused: . Heb om 8 u 's morgens proberen te slapen dmv te blowen. Geen resultaat. Hoop wel binnekort terug te kunnen slapen :P

edit: Heb ook ondervonden waarom je het beter niet alleen thuis doet. Je hebt er geen zak aan, enkel een slapeloze nacht.

grts :)
Klik om te vergroten...


WAHAHAHA :mrgreen: :mrgreen: :hearteyes: :smoke: *krijgt dikke lach kick*


Geniaal... nu weet je wat de effecten zoal zijn :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Ik moet waarzegger worden verdien ik misschien een centje bij :P ! maar goed neem maar goed je rust vanacht en laat dat spul ff liggen anders ben je het hele weekend brak...
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Was het vrij pure? Jammer dat het toch niet helemaal geweest is, wat het moest zijn. Had ik onlangs ook gehad! Niks voelen, maar niet slapen! Bagger!

@MK: Weer een geniale verwoording! :mrgreen: :beer: :smoke: :wave:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#3
Die verwoording heb ik regelrecht van mijn eerste echt goeie pepervaring :P Met een paar maten naar de supermarkt lopen, alsof d'r elk moment een amerikaanse auto voorbij kan scheuren met wieldoppen die d'r afvliegen en guns blazin', terwijl 't natuurlijk een doodnormale middag is in 't dorpke. :mrgreen:
v
vanityLid
01-01-2024, 00:00
#4
mijn eerste lijntje voelde ik ook niets ,ik denk dat dat kwam omdat ik misschien eigenlijk niet wist wat ik echt moest voelen.
En inderdaad alleen speed gebruiken vind ik geen bal aan dus begin ik er gewoon niet aan.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#5
Brandon zei:
dat bedoel ik ook niet, fout ga je er niet zo snel van , maar gewoon voor het gevoel, voor het leuk te vinden zou ik het de eerste keer niet in je eentje doen :)
Klik om te vergroten...
Met anderen is idd leuker. Eerste keer coke deed ik in mn eentje, vond er geen tering aan (: .. Eerste keer speed daarentegen.. :þ
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#6
ewwem zei:
Ok de morning after nu: ben nog steeds... wakker. Denk dat ik nu het effect van speed wel heb leren kennen. Ik voel me nu moe, maar blijf nog altijd goed wakker zo'n... 19 uurs nadat ik nog heb bijgenomen :confused: :confused: . Heb om 8 u 's morgens proberen te slapen dmv te blowen. Geen resultaat. Hoop wel binnekort terug te kunnen slapen :P

edit: Heb ook ondervonden waarom je het beter niet alleen thuis doet. Je hebt er geen zak aan, enkel een slapeloze nacht.

grts :)
Klik om te vergroten...

funcioneel pep gebruiken .......

goed gezien maar je moet alles en keertje meemaken.

Stonie
m
maverickLid
01-01-2024, 00:00
#7
eerstekeer dacht ik ix te voelen..

terug fietsend naar mn huis was de terug weg heel makkelijk en fyn achteraf.. geen last vn koude natte weer en tegenwind.. thuis gezellig lopen praten mt ouders.. daarna uen lang op pc met tffe kameraad vn me en toen ' plafonddienst' in bed.. en achteraf wetende.. dat ookal denk je nix te voelen er toch wel iets was :P
e
ewwemLid
01-01-2024, 00:00
#8
hoi,
ik heb net voor de 1ste X speed gesnoven... zonder iemand erbij dus het ging nogal wat klungelig... heb ook begrepen je adem in te houden wnt heb zo best wel wat spul verpest :grin:

maar anyway... kan het zijn dat je de 1ste maal niets voelt? ben wel wakker, maar zoals bij anderen kan dit "in het hoofd" zitten. nu ja wat ik wel gevoeld heb, is het branden in je neus :mrgreen: .

denk niet dat ik te weinig heb genomen want ik heb bij het topic van "De perfecte normale lijn" gekeken hoe 'lang' die van jullie zijn en heb er nog bijgedaan omdat ik niet veel voelde.

of is mijn pep nu gwn crap? :P

grts
r
richie87Lid
01-01-2024, 00:00
#9
ewwem zei:
hoi,
ik heb net voor de 1ste X speed gesnoven... zonder iemand erbij dus het ging nogal wat klungelig... heb ook begrepen je adem in te houden wnt heb zo best wel wat spul verpest :grin:

maar anyway... kan het zijn dat je de 1ste maal niets voelt? ben wel wakker, maar zoals bij anderen kan dit "in het hoofd" zitten. nu ja wat ik wel gevoeld heb, is het branden in je neus :mrgreen: .

denk niet dat ik te weinig heb genomen want ik heb bij het topic van "De perfecte normale lijn" gekeken hoe 'lang' die van jullie zijn en heb er nog bijgedaan omdat ik niet veel voelde.

of is mijn pep nu gwn crap? :P

als ik jou was zou ik ervanaf blijven de eerste keer pep ALLEEEN???? :confused:

grts
Klik om te vergroten...
e
ewwemLid
01-01-2024, 00:00
#10
richie87 zei:
als ik jou was zou ik ervanaf blijven de eerste keer pep ALLEEEN???? :confused:
Klik om te vergroten...

te laat. :) toch bedankt voor de waarschuwing :wink:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dat is zo'n coolheid die je na de eerste keer goed speed snuiven nooit weer terug krijgt. :P
e
ewwemLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mja had dit meer moeten checken... heb nogmaals bijgenomen... maar ik voel enkel het lichamelijke effect wnt ik wordt niet echt moe nu, maar mentaal neem ik geen verschil waar.




:(
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#13
Niks mis met alleen doen.

Dat adem inhouden is een goeie inderdaad. Hehe.

Neem geleidelijk nog maar een paar nakjes d'r bij. Dan moet er vanzelf een Reservoir Dogs achtige coolheid over je heenkomen. :mrgreen: Wel rekening houden dat slapen heel moeilijk kan worden. :smoke: :stoned:
'
't onvermijdelijkeLid
01-01-2024, 00:00
#14
MetaalKonijn zei:
Niks mis met alleen doen.

Dat adem inhouden is een goeie inderdaad. Hehe.

Neem geleidelijk nog maar een paar nakjes d'r bij. Dan moet er vanzelf een Reservoir Dogs achtige coolheid over je heenkomen. :mrgreen: Wel rekening houden dat slapen heel moeilijk kan worden. :smoke: :stoned:
Klik om te vergroten...

Een Reservoir Dogs achtige coolheid :mrgreen:
Dat heb je briljant verwoord, als je het mij vraagt :wink:
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#15
die van jullie zijn en heb er nog bijgedaan omdat ik niet veel voelde.
Klik om te vergroten...

Wacht maar tot je zo wil slapen en urenlang naar je plafond ligt te staren... :wave:
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#16
Neem volgende keer lekker snackie zat je nu te spacen :hearteyes:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#17
Patrick a.k.a Spaceface zei:
die van jullie zijn en heb er nog bijgedaan omdat ik niet veel voelde.
Klik om te vergroten...

Wacht maar tot je zo wil slapen en urenlang naar je plafond ligt te staren... :wave:
Klik om te vergroten...

ach dan heeft zij plafonddienst vannacht, hoef ik het iig niet te doen :rolleyes: :grin:
e
ewwemLid
01-01-2024, 00:00
#18
SperSIZEboon zei:
Patrick a.k.a Spaceface zei:
die van jullie zijn en heb er nog bijgedaan omdat ik niet veel voelde.
Klik om te vergroten...

Wacht maar tot je zo wil slapen en urenlang naar je plafond ligt te staren... :wave:
Klik om te vergroten...

ach dan heeft zij plafonddienst vannacht, hoef ik het iig niet te doen :rolleyes: :grin:
Klik om te vergroten...

hij * thx :)
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#19
hahaha kweet eigenlijk geeneens waarom ik zij typte :grin:
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#20
:P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."