Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Als je alles van de laatste seconden al vergeet. Als je wakker word naast een broodje smos en je weet er niets meer van."
"hoi, ik heb net voor de 1ste X speed gesnoven... zonder iemand erbij dus het ging nogal wat klungelig... heb ook begrepen je adem in te houden wnt heb zo best wel wat spul verpest maar anyway... kan het zijn dat je de 1ste maal niets voelt? ben wel wakker, maar zoals bij anderen kan dit "in het hoofd" zitten. nu ja wat ik wel gevoeld heb, is het branden in je neus . denk niet dat ik te weinig heb genomen want ik heb bij het topic van "De perfecte normale lijn" gekeken hoe 'lang' die van jullie zijn en heb er nog bijgedaan omdat ik niet veel voelde. of is mijn pep nu gwn crap? :P grts"
"richie87 zei: als ik jou was zou ik ervanaf blijven de eerste keer pep ALLEEEN???? Klik om te vergroten... te laat. toch bedankt voor de waarschuwing"
"Mja had dit meer moeten checken... heb nogmaals bijgenomen... maar ik voel enkel het lichamelijke effect wnt ik wordt niet echt moe nu, maar mentaal neem ik geen verschil waar."
"SperSIZEboon zei: Patrick a.k.a Spaceface zei: die van jullie zijn en heb er nog bijgedaan omdat ik niet veel voelde. Klik om te vergroten... Wacht maar tot je zo wil slapen en urenlang naar je plafond ligt te staren... Klik om te vergroten... ach dan heeft zij plafonddienst vannacht, hoef ik het iig niet te doen Klik om te vergroten... hij * thx"
"Ik heb deze nog niet zo lang geleden gehad, van 2 kwam de inslag aan als een hele trip, maar daarna kwam dat lekker strakke lovegevoel"
"ik amuseer me best zonder."
"Wat denken jullie van eerste maal een pilletje?"
"poppers"
"Sommige mensen horen het niet weten.. Zeker niet die hypocriete zatlappen die anti-drugs zijn :P"