#1
Voor wie van jullie is een avondje uitgaan of naar een feest gaan zonder drugs (alcohol mag wel) veel minder leuk geworden nu jullie de drugswereld hebben ondekt?
Ik moet toegeven dat als ik het wel minder leuk vind... zeker in een discotheek dat met XTC zóó veel leuker is en je met een pilje in je hand zo helder als wat op de vloer een beetje probeert te dansen...tjsa dan weet je toch dat het allemaal met drugs een stuk leuker is...however, als ik goed zat ben is het ook zeker wel leuk
, niet zo leuk als met pillen maar zeker wel leuk :P.
Maar goed hoe denken jullie hierover?
Ik moet toegeven dat als ik het wel minder leuk vind... zeker in een discotheek dat met XTC zóó veel leuker is en je met een pilje in je hand zo helder als wat op de vloer een beetje probeert te dansen...tjsa dan weet je toch dat het allemaal met drugs een stuk leuker is...however, als ik goed zat ben is het ook zeker wel leuk
Maar goed hoe denken jullie hierover?

