Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijne vage dag daarna...

Mijne vage dag daarna...

9 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Waarschijnlijk is het gewoon de speed..
e
esth0rLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik denk dat je genaaid ben...
e
ewwemLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik had de dag na dat ik (voor de 1ste maal) K gesnoven had een zeer neutraal gevoel. Niets was negatief, maar zeker ook niet positief. Het liefste ging ik liggen en gaapte ik vooruit...

Datzelfde weekend had ik op vrijdag wel wat speed gesnoven, dan zaterdag overdag die K en 's avonds nog wat biertjes gedronken.
De volgende dag werd ik wakker met hoofdpijn (van de S en de alcohol denk ik?) en toen had ik dat toch wel lege, vage gevoel. Ik had in alles zin tot ik het aan het doen was..

Klinkt dit bekend in de oren?
Of ligt het aan mij?

Greets,

ewwem
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Of het was R-ketamine, dat is veel meer een vaag gevoel en niet echt een trip zoals S-ketamine.
e
ewwemLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dumpy zei:
Of het was R-ketamine, dat is veel meer een vaag gevoel en niet echt een trip zoals S-ketamine.
Klik om te vergroten...

:( i got fucked denk ik
K
KETA- MOLE !!!Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Dumpy zei:
Of het was R-ketamine, dat is veel meer een vaag gevoel en niet echt een trip zoals S-ketamine.
Klik om te vergroten...
wat is je bron ??

ik citeer wiki:

Since (S)-ketamine has greater analgesic effects and less hallucinogenic side effects than (R)-ketamine.

analgesic = pijnstillend/verdovend
e
ewwemLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ja ik herinner me nog gedurende de 'trip' mezelf te slagen en ik voelde er niets van, dus ik heb waarschijnlijk de verkeerde soort :openmouth: :angry:
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#8
KETA- MOLE !!! zei:
Dumpy zei:
Of het was R-ketamine, dat is veel meer een vaag gevoel en niet echt een trip zoals S-ketamine.
Klik om te vergroten...
wat is je bron ??

ik citeer wiki:

Since (S)-ketamine has greater analgesic effects and less hallucinogenic side effects than (R)-ketamine.

analgesic = pijnstillend/verdovend
Klik om te vergroten...

Nou ik heb het zelf getest.. en S-ketamine is wel degelijk meer hallicunerend dan R-ketamine. Ik meen het ook gelezen te hebben op erowid...
Zal gaan zoeken als ik tijd heb.
K
KETA- MOLE !!!Lid
01-01-2024, 00:00
#9
ik lees net idd op erowid:

Jansen also states that S(+) ketamine is a more potent psychedelic drug than R(+) ketamine, but he does not elaborate as to how.

raar! intresant om is 2 verschillende porties(+s & +r ) te laten testen en die daarna zelf nog eens te testen.

ik ga opzoek naar een gram van alle2 scooren en laten testen ik laat u weten !

vrede op aarde! :rock:
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ja test het eens.. kijken of nog meer mensen het verschil merken.
Ik vind R-ketamine echt geen fuck aan als ik het nuchter doe, op lsd of 2c* is het nog wel leuk maar verder vind ik 't maar saai.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."