#1
Waarschijnlijk is het gewoon de speed..
Dumpy zei:Of het was R-ketamine, dat is veel meer een vaag gevoel en niet echt een trip zoals S-ketamine.
wat is je bron ??Dumpy zei:Of het was R-ketamine, dat is veel meer een vaag gevoel en niet echt een trip zoals S-ketamine.
KETA- MOLE !!! zei:wat is je bron ??Dumpy zei:Of het was R-ketamine, dat is veel meer een vaag gevoel en niet echt een trip zoals S-ketamine.
ik citeer wiki:
Since (S)-ketamine has greater analgesic effects and less hallucinogenic side effects than (R)-ketamine.
analgesic = pijnstillend/verdovend

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."