Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik denk dat je genaaid ben..."
"bij mij gaat dat allemaal heerlijk, xtc, speed en keta. hopsakee!"
"k gaf m aan rick toennie nog een babytje was, dit is net voor de oogst geloof ik.."
"de kater is kut, maar je eigen schuld, gewoon doorgaan met de dingen die je moet doen, t gaat vanzelf over."
"Re: Nick de Neger zei: Het liefste allebij de neusgaten 1 lijn want anders is je gezicht niet in evenwicht... Klik om te vergroten... datdus"
"lolz, wat hypocriet! alle drugs zijn fucking slecht voor je! de een slechter dan de ander, deze is wel heel slecht ja, maar van gewone speed word je ook niet gezonder!"
"pepperoni pizza speedboot snelbinders Pak Een Paraplu grenzen verleggen!"
"evil_kermit zei: 50 euro voor speed,dan snuif ik enkel nog ketamine Klik om te vergroten... duidelijk, ik ook..."
"{ "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" } tjakka, mijn ogen op xtc, vanaf mijn eerste pilletje tot 12 uur na mijn laatste pilletje... oplossing? zonnebril!"
"hannus zei: of het goed voor je is dat is ten 2e :P Klik om te vergroten... gast, denk ff na, je wil jezelf knock-out krijgen met verdovingsmiddel voor paarden.... hoe je dat ook doet, het is niet goed voor je, wel leuk though"