Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPolitie beëindigt illegale houseparty in Assen

Politie beëindigt illegale houseparty in Assen

16 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
ASSEN (ANP) - Een illegale houseparty op het defensieterrein nabij het TT-circuit in Assen is zaterdagavond door de politie en marechaussee beëindigd. Dit meldde een woordvoerster van de gemeente Assen.

De houseparty was sinds de nacht van vrijdag op zaterdag al aan de gang. Omdat de organisatoren niet ingingen op het verzoek om het feest voortijdig te beëindigen, besloot de gemeente Assen het defensieterrein te ontruimen. Dit verliep zonder problemen.

De houseparty, waar ongeveer 1500 mensen bij aanwezig waren, zou normaliter tot maandagochtend voortduren. De feestpartij werd ontdekt na meldingen van geluidsoverlast door omwonenden.
Klik om te vergroten...
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#2
yes...de illegale party`s steken weer de kop op :grin: . dat wordt vieze ranzige donkere trash electro onder een brug of in een loods :xtc: :xtc:
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#3
nicolai zei:
yes...de illegale party`s steken weer de kop op :grin: . dat wordt vieze ranzige donkere trash electro onder een brug of in een loods :xtc: :xtc:
Klik om te vergroten...
of de kraakpandscène moet weer opkomen
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#4
buzzrider zei:
nicolai zei:
yes...de illegale party`s steken weer de kop op :grin: . dat wordt vieze ranzige donkere trash electro onder een brug of in een loods :xtc: :xtc:
Klik om te vergroten...
of de kraakpandscène moet weer opkomen
Klik om te vergroten...

Halleluja! Krakers unite!
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#5
buzzrider zei:
nicolai zei:
yes...de illegale party`s steken weer de kop op :grin: . dat wordt vieze ranzige donkere trash electro onder een brug of in een loods :xtc: :xtc:
Klik om te vergroten...
of de kraakpandscène moet weer opkomen
Klik om te vergroten...

sure that, too... :hearteyes: . maar ik ken al genoeg kraakpandjes met complete muziekinstallaties ed.
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Angramar Temenos zei:
buzzrider zei:
nicolai zei:
yes...de illegale party`s steken weer de kop op :grin: . dat wordt vieze ranzige donkere trash electro onder een brug of in een loods :xtc: :xtc:
Klik om te vergroten...
of de kraakpandscène moet weer opkomen
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
_0_
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#7
buzzrider zei:
nicolai zei:
yes...de illegale party`s steken weer de kop op :grin: . dat wordt vieze ranzige donkere trash electro onder een brug of in een loods :xtc: :xtc:
Klik om te vergroten...
of de kraakpandscène moet weer opkomen
Klik om te vergroten...
Ja inderdaad!!

Oproep: ik ben een jongen uit Groningen en ik ken geen krakers die veel feesten drugs gebruiken. Wie kan me eens aan wat krakers voorstellen?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#8
nicolai zei:
yes...de illegale party`s steken weer de kop op
Klik om te vergroten...
Die zijn nooit weg geweest hoor :þ
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#9
ExceptionalInsight zei:
nicolai zei:
yes...de illegale party`s steken weer de kop op
Klik om te vergroten...
Die zijn nooit weg geweest hoor :þ
Klik om te vergroten...
true...maar denk zomaar dat er weer veeeeel meer illegale feestjes komen...en dan niet alleen tekno feestjes die heel gezellig zijn, maar ook voor andere muziekstijlen die je nu op de grotere housefeesten hoort. dat zerotolerance beleidt werkt dat namelijk wel heel erg in de hand
P
PuppiiiEyesLid
01-01-2024, 00:00
#10
Illegale feesjes zijn altijd beter hé :grin:
ale tog als de flikken er ni tusse kome
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#11
Moet een heerlijk feestje geweest zijn! Fijn ook dat ze zonder mokken het feest gestaakt hebben en dat er geen incidenten door zijn ontstaan. Toch weer een teken dat de bezoekers van zulke feesten ergens toch best brave burgertjes zijn. :wink: Ben benieuwd hoe het afgelopen zou zijn als het 1500 bezopen, doorgesnoven voetbalhooligans waren!
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#12
jongens, dit was TEKNIVAL!!!

ze noemen het een houseparty, maar dit was dikke tekno!

check het ''tekno met een k'' forum voor details....
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dat soort mensen zijn de beste mannen dat er tegenwoordig nog rondlopen op deze wereld. Core en Goa mensen.

We wouden hier nog naartoe gaan na Je m'en fous, maar niemand wist waar 't was. En 't was al stilgelegd maar dat wisten we nog niet.
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#14
nicolai zei:
buzzrider zei:
nicolai zei:
yes...de illegale party`s steken weer de kop op :grin: . dat wordt vieze ranzige donkere trash electro onder een brug of in een loods :xtc: :xtc:
Klik om te vergroten...
of de kraakpandscène moet weer opkomen
Klik om te vergroten...

sure that, too... :hearteyes: . maar ik ken al genoeg kraakpandjes met complete muziekinstallaties ed.
Klik om te vergroten...

precies, er zijn er meer dan zat.... er hoeft niks meer op te komen...
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#15
-spaceman- zei:
jongens, dit was TEKNIVAL!!!

ze noemen het een houseparty, maar dit was dikke tekno!

check het ''tekno met een k'' forum voor details....
Klik om te vergroten...

Wel leuk dat de media het gewoon een 'houseparty' noemt. Geen credit voor de socio-fascisten dus.
e
esth0rLid
01-01-2024, 00:00
#16
zommes zei:
-spaceman- zei:
jongens, dit was TEKNIVAL!!!

ze noemen het een houseparty, maar dit was dikke tekno!

check het ''tekno met een k'' forum voor details....
Klik om te vergroten...

Wel leuk dat de media het gewoon een 'houseparty' noemt. Geen credit voor de socio-fascisten dus.
Klik om te vergroten...

care, we hebben het ongelovelijk naar onze zin gehad.
h
hannusLid
01-01-2024, 00:00
#17
ik heb er ook even een nacht lopen stuitere, jammer van de politie.
had graag braaf door willen stuitere tot maandag :P
illegale tekno feesten zijn echt vet, ze zijn er altyd wel, je moet ze alleen weten te vinden.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."