Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsextremisten

extremisten

7 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Irakese extremisten hebben een achtjarig meisje als menselijke bom gebruikt in het stadje Youssifiyah, even ten zuiden van Bagdad. Een woordvoerder van het Amerikaanse leger bevestigde het voorval.

Naar verluidt heeft een kleine groep terroristen op afstand bedienbare bommen op het kind aangebracht. Vervolgens werd het bange meisje gedwongen om een Iraakse commandant te benaderen, waarna de barbaren haar tot ontploffing brachten. De commandant kwam om het leven, er vielen zeven gewonden

:angry: wat een viese schoften
e
esth0rLid
01-01-2024, 00:00
#2
het misbruik wat de wereld maakt van kinderen is echt schofterig.

een vriendin van mij werkte op schiphol bij de beveiliging, en die kwam meerdere malen kindertje tegen die beplakt waren met honderdduizenden euro's en andere goederen..
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#3
esth0r zei:
het misbruik wat de wereld maakt van kinderen is echt schofterig.

een vriendin van mij werkte op schiphol bij de beveiliging, en die kwam meerdere malen kindertje tegen die beplakt waren met honderdduizenden euro's en andere goederen..
Klik om te vergroten...

... beplakt met honderdduizenden euro's aan drugs neem ik aan? :wink:
e
esth0rLid
01-01-2024, 00:00
#4
phy zei:
esth0r zei:
het misbruik wat de wereld maakt van kinderen is echt schofterig.

een vriendin van mij werkte op schiphol bij de beveiliging, en die kwam meerdere malen kindertje tegen die beplakt waren met honderdduizenden euro's en andere goederen..
Klik om te vergroten...

... beplakt met honderdduizenden euro's aan drugs neem ik aan? :wink:
Klik om te vergroten...


nee, honderdduizenden euro's

je mag maar 20.000 euro meenemen over de grens (en waarom iemand dan zoveel meer moet....?)
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ah, ik snap hem al.

Zwart geld.
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#6
schoften, kinderen gebruiken voor zulke doelen.


De mensen die achter zulke dingen zitten zouden moeten doodgemartelt worden, iets beters verdienen ze niet is mijn mening
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#7
Afschuwelijk, wat een "mensen" :kots:
Arm kindje..... Ik denk vaak dat we blij mogen zijn dat we hier in ned / belgie geboren zijn, en niet aan de andere kant van de wereld
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#8
Damn, wat een dodelijke actie zeg.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."