Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPedo Gezocht

Pedo Gezocht

74 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het lijkt mij vanzelf sprekend dat de daad zelf als een grens dient. Zelfs voor de meeste open minded people :wink:
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dan pleeg ik een ranzige moord en word ik als held ontvangen in de gevangenis, terwijl de bewakers mij respectvoller behandelen dan de andere gevangene :sunglasses: En dit is maar voor 4 jaar en dat stelt niks voor met leuke mensen om je heen, lsd in je mik en de perfece leesvoer :hearteyes:
h
henkie84Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik vind het ook een moeilijk vraagstuk. Ik vind niet dat je de doodstraf of levenslang moet zetten op pedofilie, terwijl op moord bijvoorbeeld minder staat. Het is verschrikkelijk wat ze doen, maar de strafmaat moet niet afhangen van de mate van walging die tegenover een daad heerst in de maatschappij.

Wat zou een (humane) effectieve straf kunnen zijn? Een straf die doet waar straffen - ooit, lang geleden - voor is ingevoerd: gedragspatronen veranderen en herhaling voorkomen. Ik weet niet tot in hoeverre je door middel van psychotherapie iemand van zijn/haar pedofilie kan 'afhelpen'. Chemische castratie lijkt voor het probleem een oplossing, maar botst inderdaad met ethiek.

Andere ideeën voor straffen die werken?
M
MiNiMaLiSDopeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dood door een te diepe penetratie.

::edit:: Ik blijf erbij dat zo een mensen hard gestraft moeten worden! Een kind zijn verdere leven verpesten is onaanvaardbaar gewoon!
N
NorthawkeLid
01-01-2024, 00:00
#5
paraobi zei:
Levenslang/doodstraf, heb er absoluut geen medelijden mee.
Idd zoals pilliewilly al zegt; stel dat het je eige dochtertje/zoontje was, dan praat je wel anders.
Klik om te vergroten...

Ik heb buurmeisjes die op jonge leeftijd misbruikt zijn door hun opa. En ik heb met die meisjes vroeger altijd een zeer goede band gehad. En toch wens ik zo'n man niet de doodstraf of vreselijke martelingen toe. Wel zou ik graag zien dat hij niet meer in de positie is om dit nogmaals te doen. Maar dat kan dus ook op andere manieren.

Natuurlijk betekent dat dat ik walg van die man en dat ik het vreselijk vind wat hij m'n buurmeisjes aangedaan heeft. Ik heb hun trauma's van dichtbij meegemaakt en ook hoe het hun latere leven verknalt heeft. Maar m'n eigen morele kompas laat niet toe om dat op zo'n manier uit te leven.
D
DreamerOfDreamsLid
01-01-2024, 00:00
#6
martelingen zijn onmensen, wens je niemand toe

sorry maar ik geloof niet in goed of kwaad

de man kan er ook niet aan doen dat hij geboren is met wat afwijkingen in zijn hersenen, hoe erg het ook mag zijn, het gebeurd gewoon... tleven is oneerlijk, weten we allemaal, bla bla bla

maar je kan hem natuurlijk ook niet laten rondlopen
tjah, ik weet het ook niet meer
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik denk dat er veel meer pedofielen zijn dat je denkt, pedoseksuelen daarentegen zijn de mensen die daadwerkelijk handelen naar hun gedachten.
Die komen dus in het nieuws en die geven pedofielen een ontzettend slechte naam. Ik praat hun gedrag niet goed, absoluut niet. Maar ik ben wel van mening dat het grootste gedeelte gewone mensen zijn die helaas worstelen met een seksueel probleem. Ze kunnen er hoogstwaarschijnlijk niets aan doen.
Net als homoseksuelen... die kunnen er ook niets aan doen, niet dat homo's een probleem vormen. Maar het is hetzelfde idee.

Pedoseksuelen moet je niet doodmaken of castreren of wat dan ook, wat voor nut heeft dat... Ik vind dat je ze (mits schuldig bevonden) een tbs veroordeling (van 10 jaar ofzo) moet geven en ze moet behandelen (met medicatie/therapie).

Maar dat ben ik.
j
jajaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Addick zei:
Hij schijnt al gepakt te zijn :)
Klik om te vergroten...

Heeft 6 mnd werkstraf bij naschoolse kinderopvang.
A
AddickLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hij schijnt al gepakt te zijn :)
p
paraobiLid
01-01-2024, 00:00
#10
Komt d'r weer met niks af.. net zoals altijd gebeurt in nederland :rolleyes:
h
henkie84Lid
01-01-2024, 00:00
#11
paraobi zei:
Komt d'r weer met niks af.. net zoals altijd gebeurt in nederland :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Euh, het is een Canadees die gezocht werd door de internationale organisatie Interpol.
p
paraobiLid
01-01-2024, 00:00
#12
Oh, dacht dat het een nederlander was.. heb 't niet helemaal gevolgd, ging mij meer om 't algemene straf-gedoe van pedo's :flushed:
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#13
paraobi zei:
Komt d'r weer met niks af.. net zoals altijd gebeurt in nederland :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Dit heeft geen fuck met Nederland te maken...

LYON - De internationale politieorganisatie Interpol heeft een man in de Verenigde Staten opgepakt die wordt verdacht van het seksueel misbruiken van jongetjes in Zuidoost-Azië. Het betreft de 57-jarige Wayne Nelson Corliss, zo maakte Interpol donderdag bekend.

Woensdagavond werd Corliss gearresteerd in zijn appartement in Union City (New Jersey). De man heeft een bekentenis afgelegd.

Interpol had dinsdag zijn foto op internet gezet en wereldwijd gevraagd naar zijn identiteit. Daarop kwamen ruim 200 tips binnen. Drie tips uit de VS bleken naar de juiste persoon te wijzen.

Interpol riep de hulp van het publiek in, omdat twee jaar onderzoek niets had opgeleverd. Corliss zou drie jongens van tussen de zes en tien jaar oud hebben misbruikt. De politie kwam de man op het spoor na de inbeslagname van een computer waarop ongeveer 100 seksfoto's van Corliss waren opgeslagen.
Klik om te vergroten...
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#14
:(
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#15
paraobi zei:
shokora zei:
paraobi zei:
Komt d'r weer met niks af.. net zoals altijd gebeurt in nederland :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Dit heeft geen fuck met Nederland te maken...
Klik om te vergroten...

ff lezen vriend? :wave:
Klik om te vergroten...

Hrm, nvm, my fault.

Was al een beetje pissed door andere discussies op een forum omtrent racisme 0=)

Sorry.
p
paraobiLid
01-01-2024, 00:00
#16
shokora zei:
paraobi zei:
Komt d'r weer met niks af.. net zoals altijd gebeurt in nederland :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Dit heeft geen fuck met Nederland te maken...
Klik om te vergroten...

ff lezen vriend? :wave:
F
FezzLid
01-01-2024, 00:00
#17
levenslang! doodstraf komen ze te goed mee weg imo, laat ze maar lekker lijden in een cel voor de rest van hun leven op water en brood
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#18
Je hoeft je lul maar in een glas gevuld met water te hangen en je weet de temperatuur al! :sunglasses: Rechtvaardigheid vind ik bij realisten passen.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik ga net als esthor voor de oubliette. Effectief, goedkoop en hetzelfde principe als levenslang.
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#20
En dit op een hippie forum :( Zo is het wel heel erg moeilijk om positief te blijven over de toekomst.

Waar de fuck komen al die barbaarse ideëen vandaan?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."