Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Re: Paddos nooit meer grrr >.> het verhaal is best grappig, maar ik zou dood gaan als ik op jouw plek was vrewelijk lijkt me echt om bad te gaan . ik ben een keertje half bad gegaan op paddo's en dat was al te erg maargoed .. nooit meer trippen dus ?"
"pil(len) pilletje(s) snoepje candy kendie"
"beide lijkt me chill maar als je het toch een keertje doet, doe het dan ook goed vind ik .. :') en als je de helft vergeten bent, is er vast wel iemand anders die het je kan navertellen en opzich vind ik dat het meer om het moment zelf gaat dan om de herinnering naderhand ."
"1. tussen 20 en 35 ? 2. JA 3. 5 of 6 ."
"Af en toe kan het best ben ik van mening ^^ tis wel een chill gevoel behalve als het in je keel gaat zitten dat is echt te vies :/"
"mijn laatste drankje was een halve fles witte wijn ouders zijn op vakantie dus de kelder wordt leeg gezopen ^^"
"relatie"
"haha als ik goed stoned in slaap val .. en de volgende ochtend weer wakker word voel ik me nog steeds stoned .."
"hehe nice verhaal zusje heel herkenbaar ^^ x x x x"
"Re: Jou eerste pil 1/3 blauwe mitsu ik was aan het oppassen bij de buren toen de kindjes op bed lagen kwam mijn vriend langs met een pilletje en het was chiiiiiiiiiiill toen die ouders thuis kwamen ben ik nog een half uur blijfen zitten op de bank en allemaal onzin met ze geluld :') ik vond het zo chill om te praten , kon echt niet stoppen . naja en toen naar huis .. en verder gespaced op mn kamer (:"