Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Leeftijd: 16 Opleidingsniveau: HAVO Thuissituatie: thuis bij moeder en broertje(vader ongeveer 2 jaar geleden overleden) Hoe ben je in aanmerking gekomen met cannabis? Op 13 jarige leeftijd aangeboden gekreegen van een vriendin Wat is de reden dat je cannabis gebruikt? Ik geniet er gewoon van. Zijn er ook andere drugs die je gebruikt? Zo ja, welke? Ik gebruik niet alles op dit moment maar hier een lijstje van wat ik weleens heb gebruikt: alcohol DXM Paddo's Speed XTC LSD GHB Puure MDMA Hoelang gebruik je? Wanneer? Hoe vaak? Ik blow van af me dertiende en heb rond de tijd dat ik 15 was een periode gehad dat ik elke dag blowde toen een tijde niet en tot ongeveer 3 maanden geleden ook weer een periode gehad waarin zo'n beetje elke dag blowde Hoeveel geld geef je er per week aan uit? Dat verschilld zoveel per week soms niks soms 20 eur0 Samen met vrienden of liever alleen? Ligt toe: Met vrienden maar soms ook alleen lekker wegspacen op muziek of stoned gaan wandelen Hoe kom je aan de cannabis i.v.m. je leeftijd? Van vrienden en soms krijg ik zelf mee Weet je wat de gevolgen van cannabis zijn? Ja Denk je erover na om er mee te stoppen? Nee.nooit eigenlijk. Ik ben al wel drastisch geminderd,alleen nog in het weekend en heel soms nog 1 dag door de week. Ik ben niet van plan ooit helemaal te stoppen omdat ik er gewoon van geniet. Mischien later wel maar 1 of 2 keer per jaar. Maar waarom zou ik helemaal stoppen,pizza,patat en ander vet eeten is ook ongezond maar je dat het om dat hetgewoon lekker is. Met mate is geen enkele drug echt schadelijk. Vind jij jezelf afhankelijk van de cannabis? Zo ja, Heb je overwogen om naar een afkickkliniek te gaan? Niet meer een periode lang wel,.ik wou stoppen maar het lukte niet. Na een hevige badtrip op LSD leek het een beetje of me hersenen opnieuw waren gerest en lukte het(met moeite)wel Zijn je ouders van je cannabisgebruik op de hoogte? Hoe gaan zij hiermee om? Ja,me moeder deelt me mening dat met mate en een voor de rest gezonde leefenswijze het niet zoveel kwaad kan. Ze ziet me zaterdagavond liever stoned dan dronken thuis komen Wat vind jijzelf van cannabis? (Had je het liever helemaal niet gekend? Moeten bijvoorbeeld de coffeeshops sluiten, of juist toegankelijk zijn voor iedereen ongeacht leeftijd? Of dienen er andere maatregelen worden getroffen? Kortom wat vind jij van de wet over cannabis) Compleet legaliseeren maar met betere voorlichting. Ook met anderen drugs zou dit beleid volgens mij werken. Je hebt in iedergeval minder mensen die ziek worden of dood gaan van een fout pilletje of vermengde coke omdat het in echte labs gemaakt kan worden. Heb je zelf nog wat extra’s te vermelden? Nee,niet echt eigenlijk,ja dit:"
"Ik heb alleen floaters,de ene keer vallen ze amper op en de andere keer zijn ze toch wel opvallend aanwezig. Toch stoor ik me er niet zo aan,ik zie ze vooral als de zon buiten schijnt en de lucht fel blauw is."
"Ik heb nogal naare ervaringen met LSD(Bad trip die over ging in pshycose) Dat kwam vooral omdat ik op de rand van depersonalisatie was en ik compleet de controle over me eigen geest verloor. Maar ik vond het wel geweldig om te hallinuceeren en al die 'mooie'dingen te zien. Dus zoek ik een middel wat zo veel mogelijk visueel is en zo min mogelijk een mindfuck. Is 2-CB dan mischien iets voor mij?"
"gNuxx zei: Maar als je psychose hebt gehad dan kun je beter niet trippen! Klik om te vergroten... Het was wel een door drugsveroorzaakte pshycose,heb er nadat ik wat kalmeringsmiddelen had gekreegen en ging slapen geen last meer van gehad. De pshycose duurde net zo lang als de trip zelf. En het is officeel nooit bevestigd dat het geen gewoone heel heftige badtrip was,maar de doktoren hadden wel een sterk vermoeden. Voor de zekerheid zal ik ook zeker wat benzo regelen om bij de hand te hebben."
"Ik vond paddo's minder druk. Mischien dat het door me ADHD kwam en het feit dat ik me medicatie niet in had genomen(tijdens me paddotrips trouwens ook niet). Maar met LSD was ik constant afgeleid,ik kon me niet focussen,de ene keer had ik een heerlijke innerlijke rust te pakken,maar die kon ik nooit echt vasthouden. Daar stoorde ik me best aan. Terwijl ik met paddo's een heele tijd lang rustig kon roken of lekker wegdromen met een muziekje erbij."
"Ik kon mezelf dus niet zeggen dat ik normaal moest doen omdat het door de drugs kwam. Omdat ik er heilig van overtuig was dat ik lsd had gebruikt(wat ook zo was)maar dat ik daardoor gek was geworden en al heel lang in een gekkehuis zat. Das eng wat dan kan je jezelf niet meer zeggen dat het door de drugs komt,omdat je zo in de war bent dat je dat eigenlijk al weet. Is moeilijk te leggen maar heel kut als het gebeurd."
"Ik heb alleen dat soms als ik (vooral alleen)over straat loop dat ik denk dat er mensen op de stoep of weg voor me staan,of dat iemand me achtervolgd"
"Op het internet en in amerikaanse raps kom je deze nieuwe soort drugs vaak tegen. Het is een mix van sprite(De frisdrank)ijs en hoestdrank met een mix van promethazine en codiene. Het veroorzaakt een heel sloom gevoel en een extreme vrolijkheid(euforie). Maar in Nederland hoor je er niks over,tenminste niet dat die het gebruikt heeft. Dus is mijn vraag heeft iemand het hier weleens gebruikt?"
"Ik heb nu 2 keer die daro capsules gehad(gewoon 10 ingenomen zonder er verder iets mee te doen) Eerste keer bij geblowt en gedronken,dit zorgde voor een lekker effect(wel heel sloom maar toch heel vrolijk,een soort extreeme stoned-heid ) 2de keer alleen die capsules en 1 jointje,ik spacde em weer lekker maar ben 3 na innemen naar bed gegaan(moest van moeder ) Werd midden in de nacht wakker en spacde em heel hevig,kon amper nog loopen en toen weer gaan slaapen. Werd om 7 uur wakker en heb em nog tot ongeveer 4 uur de volgde dag gespacd. --------------------------waarschuwing van wat er mis kan gaan!!!!!--------------- Die zelfde dag is het bij een vriend van erg mis gegaan,hij kwam thuis en kwam zelf de trap niet meer op en is door ze vader naar bed getild. Hij heeft erge hartkloppingen gehad en is de heele dag(na het slaapen)nog heel licht in ze hoofd geweest. Ook is 1 van ze oogleden helemaal blauw geworden. En deze jongen was geen beginnende tripper,hij gebruikt normaal oa. XTC,Paddo's,ghb,alcohol,wiet en soms ook pep. Maar dit doet die nooit meer zegt die,"
"Re: wampie zei: Je moet gewoon die dampo voor droge hoest halen. Half flesje wegtikken, zorgen dat je genoeg te drinken en te blowen hebt, dan is het echt supervet! En zet n screwtape aan, space je helemaal de pan uit Klik om te vergroten... Die chopped N screwed shit trek je dan inderdaad wel ja!"