#1
Op het internet en in amerikaanse raps kom je deze nieuwe soort drugs vaak tegen.
Het is een mix van sprite(De frisdrank)ijs en hoestdrank met een mix van promethazine en codiene.
Het veroorzaakt een heel sloom gevoel en een extreme vrolijkheid(euforie).
Maar in Nederland hoor je er niks over,tenminste niet dat die het gebruikt heeft.
Dus is mijn vraag heeft iemand het hier weleens gebruikt?
Het is een mix van sprite(De frisdrank)ijs en hoestdrank met een mix van promethazine en codiene.
Het veroorzaakt een heel sloom gevoel en een extreme vrolijkheid(euforie).
Maar in Nederland hoor je er niks over,tenminste niet dat die het gebruikt heeft.
Dus is mijn vraag heeft iemand het hier weleens gebruikt?
btw is het bij jullie in nederland niet vrij te verkrijgen als reis tablet of allergie pil?