Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Exceptional Insight zei: seth zei: nu breng je me toch weer aan het twijfelen rond dat pluggen Klik om te vergroten... Doe het niet! Spaar je waardigheid! Klik om te vergroten... Wat ben jij flauw zeg. :P"
"Het lukt hem wel om aandacht te trekken. Ik ben jaloers."
"clockcable zei: Wie kent de geur van wiet nou niet Een blowend persoon fietst door de straat en de hele straat ruikt naar wiet. Klik om te vergroten... Inderdaad. Dit vroeg ik me ook af."
"De huisarts kan je het beste helpen."
"Flameon zei: dahmer Klik om te vergroten... Uit welk boerendorp kom jij dat dit woord gebruikt word? Hier heb je er ook een paar. :P"
"Zo WFL, dat is een aardig lijstje. Ik kom niet verder dan Wiet, Hasj, Alcohol, LSD en XTC :P"
"Ik doe het meestal in de comedown, bij de comedown heb ik meestal al een paar keer bijgepakt en totaal 250 mg in mijn bloed. Dat energieke werkt sneller uit dan dat vage bij mij (is ook te verklaren want MDA werkt langer dan MDMA) en met wat speed er bij 4 uurtjes na de inname van de eerste pil, voel ik me minder vaag en is dat fijne gevoel weer een beetje terug."
"Damien0124 zei: Ik vind intoxicatie eerder als een luxe. Klik om te vergroten... EMO!!!"
"Terecht. Mensen moeten niet zomaar op straat gezet kunnen worden."
"Flameon zei: dominator zei: Terecht. Mensen moeten niet zomaar op straat gezet kunnen worden. Klik om te vergroten... Je weet dat dat erin zit als je in een kraakwoning gaat wonen. Verder mooi dat ze niet ontruimd worden btw Klik om te vergroten... Waarom heb je 2 verschillende meningen in 2 zinnen?"