Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLegaal wiet snuiven in Rotterdam en Den Haag

Legaal wiet snuiven in Rotterdam en Den Haag

12 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#1
:tearsofjoy:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het gaat om de geur van plantages, niet om de geur van een blow. :rolleyes:
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#3
Haha, ik zie 't al voor me... dan staat de telefoon lijn van de politie roodgloeiend door de mensen die wiet ruiken, blijkt 't gewoon een junk op de fiets te zijn. Ondertussen ligt er wel een man met een hartaanval op sterven :stoned:, good game.
T
TheupsetterLid
01-01-2024, 00:00
#4
Lijkt me zeker leuk om zon ding te hebben!
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nederlanders die onbekend zijn met de geur van cannabis, worden door de overheid in staat gesteld om volkomen legaal aan Neerlands rijke wietcultuur te ruiken. De gemeenten Rotterdam en Den Haag gaan bij wijze van proef hennepkraskaarten verspreiden om burgers te helpen wietkwekerijen te herkennen.

wietbladIn deze steden worden de komende tijd 15.000 wietgeurkaarten verspreid. Het is de bedoeling dat de ontvanger over een vakje op de kaart wrijft, en vervolgens aan zijn of haar vinger ruikt. Hiermee willen Rotterdam en Den Haag hun inwoners leren een neus voor wiet te ontwikkelen. De hoop is dat de nieuwbakken connaisseurs bij de sterke arm aan de bel trekken als ze de geur in hun buurt ontwaren. Zo moet het aantal clandestiene cannabiskwekerijen worden teruggedrongen.

Volgens de Rotterdamse wethouder Hamit Karakus, die betrokken is bij het experiment, weten veel stedelingen vermoedelijk wel hoe wiet ruikt. Maar hij stelt dat de geurkaarten ook zijn bedoeld om burgers ervan bewust te maken dat ze de politie kunnen helpen. Als de proef een succes is, krijgen mogelijk alle Nederlandse huishoudens een wietkraskaart in de bus.
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wat een neurotische onzin. Daar steken ze dan belastinggeld in.
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wie kent de geur van wiet nou niet :confused: Een blowend persoon fietst door de straat en de hele straat ruikt naar wiet.
M
ManonnieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Theupsetter zei:
Lijkt me zeker leuk om zon ding te hebben!
Klik om te vergroten...
Doe mij er maar wat meer dan 1 hoor :grin:
d
dominatorLid
01-01-2024, 00:00
#9
clockcable zei:
Wie kent de geur van wiet nou niet :confused: Een blowend persoon fietst door de straat en de hele straat ruikt naar wiet.
Klik om te vergroten...

Inderdaad. Dit vroeg ik me ook af. :tongueout:
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#10
kijk hier voor het filmpje...(klik op "stedin speelt de wietkaart").
http://www.westonline.nl/nieuwsitem/45857

Daar legt een of anderen dude van stedin ofzo uit dat een plantage anders ruikt dan een joint...
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#11
kijk dit nou gaan.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#12
Niets mis mee volgens mij.
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#13
dominator zei:
clockcable zei:
Wie kent de geur van wiet nou niet :confused: Een blowend persoon fietst door de straat en de hele straat ruikt naar wiet.
Klik om te vergroten...

Inderdaad. Dit vroeg ik me ook af. :tongueout:
Klik om te vergroten...

Ik was eens in Eindhoven voor een optreden, daar stonden buiten veel mensen te blowen. Een vrouw van pak 65 jaar liep daar langs en zei' goh, dat riekt hier lekker! Is hier een suikerspinkraam ofzo?'

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."