Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsspeed tijdens of na XTC?

speed tijdens of na XTC?

13 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
D
DDeeJayLid
01-01-2024, 00:00
#1
heb gisteren speed voor mijn XTC gedaan maar was ruim 6 uur ervoor... lijkt me toch beter na want de speed werkt toch het wazige weg van de pillen?

en na XTC wordt ik pas super moe dus dan is een lijntje altijd handig
D
DDeeJayLid
01-01-2024, 00:00
#2
heey,

ik ga morgen naar een feestje en wouw even vragen wat het "slimste" ( :grin: ) was.

het is een lang feestje en we hopen daar aan te komen rond 11 uur en de boel mee af te sluiten of 7-8 uur.dus ik dacht mischien om rond 11.30-00.30 een pilletje te droppen en als deze +/- is uitgewerkt een lijntje te leggen want ik ben altijd stikkapot na pillen en wil alleen maar slapen(hangt ook wel van de setting af)

of is het mischien beter om dit al eerder rond 3-4 uur te doen als ik net na mijn piek ben ?of gaat dit ten nadelen zijn van het effect?

greetz
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als je naar een club o.i.d gaat zou ik geen lijntje nemen maar een bommetje. En dan nemen als de effecten van de xtc beginnen af te zwakken.
Als je het veels te vroeg neemt dan verpest de speed de mdma een beetje en als je het veels te laat neemt heb je een dip van 30-45 minuten.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik neem altijd pas speed als je MDMA langzaam begint uit te werken.
5
5HTaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Speed na de mdma is wel fijn, als je het goed timed vloeit het mooi in elkaar over.
a
alex0303Lid
01-01-2024, 00:00
#6
ik pak altijd speed voor mdma dan heb je dat moeie gevoel niet, en je begin meteen met hardgaan en als dan de pil gaat werken dan ga je dubble zo hard :grin::grin:

want hoe harder hoe beter
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik begin zelf ook altijd eerst met speed, maar niet om bovengenoemde reden.
a
alex0303Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Immo zei:
Ik begin zelf ook altijd eerst met speed, maar niet om bovengenoemde reden.
Klik om te vergroten...

wrm niet hou jij niet van uure lang dansen achter mekaar. enzo :sunglasses:
a
alex0303Lid
01-01-2024, 00:00
#9
dat is wel waar, maar ieder zo zijn ding :P
C
Casplantje.Lid
01-01-2024, 00:00
#10
alex0303 zei:
Immo zei:
Ik begin zelf ook altijd eerst met speed, maar niet om bovengenoemde reden.
Klik om te vergroten...

wrm niet hou jij niet van uure lang dansen achter mekaar. enzo :sunglasses:
Klik om te vergroten...

Als je XTC gebruikt, heb je toch niet eerst speed nodig om een paar uurtjes te stuiteren? :confused: Ik zeker niet in ieder geval!
OT: Als de XTC een beetje begint uit te werken kan een klein lijntje speed wel verkwikkend zijn, ja.
d
dominatorLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik doe het meestal in de comedown, bij de comedown heb ik meestal al een paar keer bijgepakt en totaal 250 mg in mijn bloed. Dat energieke werkt sneller uit dan dat vage bij mij (is ook te verklaren want MDA werkt langer dan MDMA) en met wat speed er bij 4 uurtjes na de inname van de eerste pil, voel ik me minder vaag en is dat fijne gevoel weer een beetje terug.
T
TRAVOLTALid
01-01-2024, 00:00
#12
wil dit dus ook proberenmaar ben gewoon bang om mijn hart te erg overbelasten. wilde namelijk rond een uur of 10, 150 mg nemen en dan nog 1 a 2x bijpakken. wil echter niet om 5 uur smorgens heel vaag en lam erbij lopen en zit dus te overwegen om maar 1x bij te pakken en daarna over te stappen op de pep (3 a 4 sleutelpuntjes bij de comedown).

t lijkt mezelf echter toch redelijk gevaarlijk aangezien beide al redelijk belastend zijn voor je hart + nog eens 8 uur aan een stuk actief bezig zijn (voornamelijk dansen dan). en ik voel er niet veel voor als mn hart er opeens mee op zou houden.

(personal info: 17 jr, eenmalig speedgebruikt, 12 a 15 x ervaring met mdma, geen medicijnen of hartklachten, heel klein beetje last van astma).

iemand advies? wil hier sws geen nieuw topic voor openen.

ps: ik weet dat combineren ongezonder is en uiteraard gevaarlijker maar ik wil gewoon enigzins weten of de kans groot is dat het mis gaat of dat het maar zelden misgaat?

alvast bedankt :)
b
brick_topLid
01-01-2024, 00:00
#13
Als, dan na. Sowieso.
°
°Thomas°Lid
01-01-2024, 00:00
#14
ik neem ook altijd eerst pep en dan mdma... vind het een leuke extra op de fflash van de pep als die mdma inschiet :openmouth:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."