Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb het ook een keer gedaan (niet uit wanhopigheid, want ik had nog wiet liggen, maar gewoon uit nieuwsgierigheid). Ik heb ongeveer een dikke halve noot geraspt en dat poeder binnengelepeld met nogal wat slokken water erbij. Daarna vond'k het raspen maar lastig en heb ik de rest gewoon opgekauwd (wederom met water, en wat puree, waar ironisch genoeg ook al nootmuskaat inzat :P) Ik deed dit zo ongeveer rond half 2 's nachts, zodat ik gaar wakker zou worden. Zo rond 5 uur ofzo werd ik wakker, en besliste om eens te kijken of het effect er al was. Niet dus. Wel, ik stond de dag daarna op om 7u, en mijn zicht was merkbaar aangetast (alsof het iets trager ging als je heen en weer keek, en ook iets waziger). Mijn ogen waren niet echt rood, maar ze leken automatisch te sluiten. Niet zoals wanneer je gewoon heel moe bent ofzo, maar alsof ik geen controle had over mijn oogleden, zo hard gingen ze automatisch dicht. Verder waren ze niet rood ofzo. Toen ik de keuken bereikte was ik echter enorm misselijk, en mijn ochtend begon met het reiken naar een kotsemmer :P Toen ik iets bij de hand had om eventueel in over te geven ben ik op de zetel gaan liggen. Ik maakte mijn ouders wijs dat ik griep had (en daar leek het ook wel op). Ik heb die dag niet overgegeven, maar was 's ochtends toch enorm misselijk. Ben later terug in mijn bed gaan liggen, rustig aan, wat muziek geluisterd. Als ik neerlag ging de misselijkheid meteen weg, en was ik gewoon heel moe. Een dikke 5-6 uur later ging ik terug naar beneden, en mijn zicht was nog steeds stevig genaaid. Beetje vergelijkbaar met wiet moet ik toegeven (qua zicht toch, niet qua gevoel). Dit sleepte nog een dikke 2 dagen na. Ik heb ook een gesprek gehad in mijn slaapkamer waarvan ik me nog steeds afvraag of het echt heeft plaatsgevonden of niet. Ik denk van wel, maar ben er niet 100% zeker van. Al bij al waren de effecten best goed, alleen ben ik veel te ziek geweest om er echt van te genieten. Net zoals de vele reports van mensen die het eerder hebben gedaan, kan ik beamen dat de voordelen gewoon niet opwegen tegen de nadelen. Ik vind het ergens wel jammer dat ik geen hallucinaties had, maar aan de andere kant wil ik ook niet weten hoe erg ik er dan aan toe geweest zou zijn :P Er zijn veel betere entheogenen beschikbaar, maar als je het een keer geprobeerd wil hebben, go for it"
"cropp zei: nee ik denk dat ik er ook maar niet aan begin, want het is wel heel wanhopig Klik om te vergroten... Hoeft het niet per se te zijn, zoals ik al zei was ik niet wanhopig maar gewoon nieuwsgierig. Maar het was het inderdaad niet echt waard. Helemaal niet zelfs..."
"DrippTone zei: Net een hitje salvia genomen, 5X. Ben gewoon knetter stoned en snap er geen kont van, niks meer en niks minder. Volgende keer word een 15X extract! Over goede voornemens gesproken. Klik om te vergroten... Hoe was je 5x trip? Ik ga morgen namelijk mijn 5x extract uittesten"
"Sayuran zei: Waar kan je die stekjes eigenlijk halen, ook gewoon in de smartshop? Klik om te vergroten... Je kan ze in ieder geval op Azarius bestellen, dus ik neem aan van wel.."
"Ik heb intussen al meermaals 5x extract gerookt, en het heeft echt wel een merkbaar verschillend effect op me dan gewone bladeren. Terwijl mijn zintuigen met gedroogde bladeren iets verhoogd lijken te zijn (vooral qua kleuren die iets 'voller' lijken), heeft 5x een heel ander effect op mij. Ik heb dikwijls een vreemd draaiend gevoel tegen de klok in, alsof de vloer constant naar de muur aan mijn rechterkant beweegt. Dat zie ik niet echt (tot nu toe nog steeds geen visuals gehad, enkel een veranderende perceptie en af en toe wat vage trails), maar dat is hoe ik het gevoel in mijn hoofd zou omschrijven. Het voelt ook vrij raar om rond te lopen, bewegingen voelen heel vreemd aan. Ik wordt er ook enorm paranoide van als het effect opkomt (wat ik met wiet bv. nooit heb). Niet dat ik daar echt veel last van heb, maar dat merk ik wel op. Waarschijnlijk omdat de effecten vrij heftig opkomen en je even moet wennen aan het gevoel ofzo. Na nog enkele 5x ervaringen ga ik waarschijnlijk voor 15-20x in de hoop een echte trip te beleven. Hopelijk neem ik niet al te veel hooi op de vork door 10x over te slaan, maar ik heb wel het gevoel er zeker klaar voor te zijn..."
"Mijn laatste truffeltrip was ook buiten. Ik vind het gewoon fantastisch om de afterglow van een goede trip in de natuur door te brengen. Alles ziet er dan precies 'nieuw' uit, en ik krijg er het meest rustgevende gevoel van. Zorg er wel voor dat je zeker bent van de soort en dosis, en/of dat je een tripsitter meeneemt. Persoonlijk trip ik liever alleen, omdat ik het iets moeilijker vind om me helemaal op mezelf te richten met iemand anders erbij (zeker als hij/zij nuchter is), maar als je onzeker bent zou ik zeker iemand meenemen, buiten kan er veel meer misgaan dan binnenshuis."
"Ik heb al enkele keren truffels (sclerotia) gebruikt. De allereerste keer dat ik ze gebruikte heb ik er de beste ervaring uitgehaald, de tweede keer heb ik de truffels zelf gedroogd en leken ze een pak minder sterk. Nu zou ik enkele bakjes truffels willen bestellen van Azarius, en dan de dosering steeds wat omhoog schroeven tot ik het gewenste effect bereik. Toch had ik nog enkele vraagjes: 1. Waarom breekt de psilocybine niet (gedeeltelijk) af als je een paddo-thee zet? Ik heb altijd gehoord dat je paddo's nooit mag blootstellen aan temperaturen hoger dan 35-40°C omdat de psilocybine dan onstabiel zou worden.. Hoe komt het dan dat je wel een paddo-thee kan zetten met water van rond het kookpunt zonder dat het eindresultaat potentie verliest? Ik eet mijn portie truffels altijd gewoon, maar mijn vriendin kan niet goed tegen de smaak, dus zou thee wel interessanter zijn voor haar.. 2. Hoe lang kan je een bakje truffels ongeveer bewaren in de ijskast? Ik weet dat dit normaal gezien op het bakje zelf staat, maar weet iemand dit vanbuiten, zodat ik een idee heb hoeveel ik er ineens kan bestellen zonder het risico te lopen dat er een deel vervallen? Ik zou liefst een redelijke hoeveelheid kopen, maar er zou zowieso minstens een week tussen 2 trips moeten zitten, dus als een bakje maar een week meegaat zou ik dat graag op voorhand weten. 3. Kan je in gewone paddo-recepten paddo's substitueren door truffels (eventueel de dosering aanpassen)? Of zijn er speciale recepten voor sclerotia? Heeft er iemand trouwens ervaring (goed/slecht) met truffels van Azarius? Als iemand één of meer van deze vragen kan beantwoorden, bedankt"
"Ik was al een tijdje aan het denken eens een keer mescaline te proberen, liefst met San Pedro. Nu is er een tijd lang niet van gekomen omdat ik nog thuis woon, en het wel vrij hard zou opvallen als ik een kilo van die cactus op mijn stoep laat afleveren. Maar tegenwoordig ga ik bijna wekelijks naar Tilburg om te genieten van een lekker wietje in de shop, en af en toe gaan we ook eens langs de smartshop om truffels in te slaan. Nu zag ik vorige keer toevallig San Pedro liggen op de toonbank, en dat heeft me weer aan het denken gezet. Meestal ga ik per bus naar Tilburg (vandaag waarschijnlijk met de auto, maar ik heb nu niet genoeg geld om hem te kopen), en dus kan er wel eens controle zijn af en toe. Is het legaal om met een paar stukken San Pedro in mijn rugzak per bus de grens over te steken, of kan ik daar mee in de problemen raken? Ik dacht dat het legaal was om San Pedro te bezitten in België, maar illegaal om de mescaline eruit te extraheren of hem klaar te maken om op te eten/drinken. Peyote was zelfs helemaal illegaal om te bezitten in België dacht ik... Weet iemand hier iets meer over?"
"Dr.Zoidberg zei: hmm ok , en als ik de paddo's wil laten drogen weet iemand hoe ik dit het best doe ? Klik om te vergroten... Je kan ze gewoon 24u op een krantenpapier ofzo leggen in een schuif (liefst in een redelijk warme kamer, een veranda of zolder ofzo lijkt me ideaal. Ga enkele keren per dag een kijkje nemen om te zien hoe ze drogen, en ze wat te draaien af en toe. Na 24u zouden ze droog moeten zijn, zoniet laat je ze gewoon wat langer liggen. Je kan er ook een ventilator opzetten om het proces wat te versnellen, of voor een stroom warme lucht in de buurt zorgen. Ik heb ook gehoord dat je ze in de oven kan drogen op lage temperatuur (hetelucht, 30-35°C, 2-6u lang), maar dat vond ik zelf iets te riskant. Je moet er in ieder geval voor zorgen dat je niet boven de 40°C gaat, dan breekt de psilocine namelijk af.. Na het drogen gewoon in een ziploc zakje stoppen en luchtdroog houden, zijn ze normaal een half jaartje houdbaar"
"Ik heb een tijd geleden (dikke anderhalve maand geleden denk ik) mijn eerste trip met truffels gedaan. Ik had daarvoor ook enkel ervaring met wiet, geen andere harddrugs of tripmiddelen (buiten Salvia, maar daar heb ik nooit echt van getript) Mijn setting leek eigenlijk ook niet zo heel ideaal (we hadden een soort gamenight georganiseerd waarbij we met een stuk of 12 personen waren, enkel ik en mijn vriendin zouden gaan trippen) We hadden 2 bakjes gedroogde truffels (~16 gram in totaal) waarvan ik er waarschijnlijk zo'n 6.5 tot 8 van heb verorberd, mijn vriendin iets minder (stuk of 5 gram waarschijnlijk). We hadden op het einde nog 1 grote truffel over. Het duurde een goed half uur tot 45 minuten eer de effecten opkwamen. Ik werd verrast door de intense body high (ik raad ook aan dat je iets comfortabel hebt om op te gaan liggen, ik vond rechtstaan en rondlopen echt een hele opgave) Wij hadden zelf een luchtmatras op de grond gelegd met wat dekens, waar we ons wat afzonderden van de rest van de groep. Ik had een vrij visuele trip, en vond vooral het patroon op het plafond heel interessant :P Het patroon draaide en kronkelde door elkaar op een bijna organische manier, ik moet er zeker een paar uur op hebben liggen staren Mijn vriendin was lichtjes misselijk en hield haar ogen dicht gedurende de grootste tijd van de trip. Ze had ook een interessante trip met CEV's, maar ze vond het jammer dat haar trip niet zo visueel (open-eye) was. Na de trip duurde het nog een tijd om weer helemaal nuchter te worden (ik was nog licht misselijk/vermoeid/vaag 7 uur na inname, en toen ik in bed ging liggen raakte ik niet in slaap en brak het koud zweet me zelfs uit. Ik had de truffels rond half 5 's nachts genomen, en ik voelde me pas rond 16u weer 100% normaal. Ik heb daarna 's avonds mijn trip verwerkt en diep nagedacht. Vreemd genoeg maakte het zalige gevoel van de afterglow plaats voor een depri gevoel dat toch zeker 2 a 3 uur heeft geduurd. De dag daarna was ik er weer helemaal bovenop en zag ik de wereld in een ander licht. Al bij al vond ik mijn trip zeer geslaagd. Ik ga proberen de volgende keer nog iets meer in mezelf te kijken in plaats van de hele tijd mijn ogen uit te kijken (lijkt me wel normaal als je voor de eerste keer OEV ervaart :P) Maar ik heb me op geen enkel moment slecht gevoeld of ook maar iets ervaren dat richting 'bad' ging, truffels lijken me een zeer vriendelijke en zachte trip te geven (hoewel dat misschien van persoon tot persoon en hoeveelheid afhangt) Ik stel voor dat je ervoor zorgt dat je een comfortabele plek uitkiest om te trippen, rustgevende omgeving, een bed/matras/sofa om eventueel op te gaan liggen, wat goeie muziek erbij, en in de goeie mindsetting bent. En uiteraard je goed informeren voor je eraan begint.. Er wordt ook aangeraden om niet al te veel te eten op voorhand. Als je ze op nuchtere maag eet (6u op voorhand niet eten) zou het effect sterker moeten zijn, en heb je ook niet zo'n last van misselijkheid als het effect opkomt. Verder gewoon genieten, er kan in mijn ogen weinig misgaan als je het goed aanpakt, zeker met die hoeveelheid (ik neem aan dat je 10 gram verse per persoon bedoelt, en niet 10 gram gedroogde?) Enjoy"