Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBeginnen met blowen

Beginnen met blowen

36 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mijn ervaring is dat de eerste keren de effecten wat afwijken van wat je "normaal" hoort te voelen. ik voelde er de eerste 2-3 keer helemaal niets van (Dit heb ik ook vaak zien gebeuren bij andere). Toen ik die paar keren daarna dus wel stoned werd was het effect wat heftiger dan dat ik het nu voel. Ik weet nog dat ik toen helemaal niet meer recht kon lopen, mijn benen helemaal aan het trillen waren, overal tintelingen door mijn lichaam, mijn hart klopte erg snel en natuurlijk veel lachkicks en ontzettend hard spacen! Gewoon 3 uur lang op een bankje zitten zonder me een seconde te vervelen. :grin:

En het effect is gewoon niet precies te vertellen. Je moet het gewoon ervaren voordat je weet wat het nou echt precies is. Verder zou ik me niet druk maken dat je ziek gaat worden. Ook niet in paniek raken als je je anders gaat voelen. Gewoon ervan genieten. :wink:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Maar ik ben eigenlijk nogal bang dat er iets mis gaat.
Dat ik of iemand anders vreselijk ziek word. :(
Klik om te vergroten...

De meeste mensen worden er knetterstoned van, maar jij zult er ziek van worden, dus ik zou het niet doen.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#3
noizeferatu zei:
rustig beginnen , niet teveel hijsen nemen in het begin, en als je merkt dat je het leuk vind kan je meer hijsen nemen
Klik om te vergroten...

Zo simpel is het. Zoek er niet te veel achter.
n
noizeferatuLid
01-01-2024, 00:00
#4
rustig beginnen , niet teveel hijsen nemen in het begin, en als je merkt dat je het leuk vind kan je meer hijsen nemen
S
StonedDwarfLid
01-01-2024, 00:00
#5
Je eerste jointje zal je niet veel van voelen denk ik en zeker niet als je rookt.
Weet het nog goed dat ik me ziek gehoest had bij de eerste keer doordat ik de rook niet gewend was. :P

Stonie SD
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Rustig is wel goed, een joint hoeft niet in 3 minuten op, maar aangezien inderdaad veel mensen weinig merken de eerste keer raad ik aan de eerste keer het wel goed aan te pakken. Gewoon op het gemakje doorroken zolang je het niet vies vind of wat dan ook. Mijn eerste keer had ik 2 nagenoeg pure joints gerookt, en het is een van de beste wiet-ervaringen in de 13 jaar die ik geblowd heb, ondanks de buikpijn van de uren durende lachkick :)

Een eerste keer waar je niets van merkt heb je niets aan :)

En om te voorkomen dat je kut joints rookt, zoek iemand die ze voor je kan draaien en laat hem een goede maken ipv dat je voorgedraaide koopt. Een goed gedraaide joint met lichte tabak en niet al te droge wiet zul je volgens mij ook veel minder snel van gaan hoesten dan van zon gortdroge vieze voorgedraaide.
R
Rotterdam-gabberLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik blow denk ik nu een halfjaar waarvan de laatste 3 weken elke dag wel 1 á 3 jointjes.
Vind het gewoon erg lekker, de smaak het gevoel, als je high ben wat ik bijvoorbeeld vaak heb bij een halve als ze goed gevuld zijn en niet vol tabak zitten, meestal doe ik maar een kwart of de helft van een sigaret. Ik kan het je aanraden het te proberen, maar ik waarschuw je alvast, je ga het lekker vinden en het blijft echt niet bij die ene keer :rolleyes:
Je moet het zelf weten maar weet waar je aan begin :)
Vooral de verschillende soorten hasj en weed proberen vind ik leuk, heb er al veel geprobeerd :grin:.
Als je voor het eerst geblowt heb wil ik wel graag een verhaaltje lezen van je hoe je het vond.


Even over je ouders, mijn familie zou me ook afslachten als ik er echt op wordt betrapt. Probeer daarom niet thuis je weed te bewaren of in een paar tasjes en wat over het zakje heen zodat de geur minder is. Je kan gewoon het beste bij een coffeeshop halen, buiten even oproken even zorgen dat je niet met rode ogen en hartstikke melig thuiskom :tearsofjoy:
En als je thuis ben gewoon even wat eau de toilette of deo spuiten, en water drinken of tanden poetsen is dan ook goed en gezond hahahaha.

Mijn moeder weet het ook vast en zeker wel, al heb ze het niet geruikt de meeste moeders merken dat wel.

:stoned: :stoned:

ben benieuwd naar je ervaringen etc.
N
NapsterLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mocht je vaker gaan blowen denk dan niet dat je na 5-10 x geblowed te hebben mee te kunnen doen met de ervaren blowers ik heb 3 uur lang op een fatboy gelegen wat overigens wel uber chill was maar kon niet veel meer dan dat:wink:

Ouders hebben het vaak niet door omdat ze het niet willen weten en vaak niet verwachten, als ik bij jou zo hoor dat ze redelijk anti drugs zijn, zullen ze er ook niet al teveel verstand van hebben. Ga gewoon rustig met een paar goede vrienden buiten je 1e jiontje roken eventueel busje deo mee en neem de tijd. Neem wat drinken mee(fernades rood ) aanrader. Koeken meenemen in ieder geval geen drop of andere dingen daar kan ik me al misselijk aan eten als ik nuchter ben dus laat staan als je stoned bent maar dat verschilt per persoon natuurlijk.

Veel plezier
M
Melanie1Lid
01-01-2024, 00:00
#9
koop chips en maltesers in
J
JonkosmurfLid
01-01-2024, 00:00
#10
Melanie1 zei:
koop chips en maltesers in
Klik om te vergroten...

ach man geen maltesers, krijg je zon kleffe bek van!
ikzelf vind die beertjes chips super lekker als ik stoned ben. ik eet zon zak binnen 5 minuutjes helemaal leeg :P
N
NapsterLid
01-01-2024, 00:00
#11
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hoe vinden jullie m'n blow guide trouwens? :smoke:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik had er vorige week 4 besteld, en ook nog opgegeten(en een kleine cola). ze vroeg nog "meenemen?" hihi.

als je een keer bij de burgerking een "Big king xxl supersize deluxe" hebt gehad, is die big mac helemaal niet zo groot.
H
HawkLid
01-01-2024, 00:00
#14
Napster zei:
Klik om te vergroten...

''Ik heb zin in een Big Mac Super Menu...''
W
WromtraxLid
01-01-2024, 00:00
#15
Angramar Temenos zei:
Hoe vinden jullie m'n blow guide trouwens? :smoke:
Klik om te vergroten...
Wel oké, maar als je niet wilt dat je ouders er achter komen is het niet slim om dan te vragen of ze flu voor je kopen :P
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#16
Wacky zei:
Don't: Geloven dat het niet verslavend is. Duurt lang voor je aan wiet verslaafd bent, maar verslavend is het :)
Klik om te vergroten...
ik was echt heel snel "hooked" hoor...maar een verslaving was het toen nog niet. alleen ik deed het eigenlijk vanaf het begin toch wel al een paar keer per week. dit komt ook omdat ik altijd met mensen was die al veeel langer blowden dan ik en die ook elke dag wel blowen.

dus als je ervoor wilt zorgen dat je niet verslaafd raakt, probeer het dan recreatief te doen...gewoon eens in de 2 weken ofzo.

en als je het niet erg vindt om verslaafd te raken aan cannabis, enjoy everyday
S
SwantikzLid
01-01-2024, 00:00
#17
nicolai zei:
Wacky zei:
en als je het niet erg vindt om verslaafd te raken aan cannabis, enjoy everyday
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...


wacht maar tot je vergeet wat je er zo leuk aan vind elke dag XD ik moet zeggen verslaving aan cannabis verkloot je hersens en je kortetermijngeheugen maar ik heb al een tijdje niet geblowd en het komt terug moet ik tot mijn opluchting zeggen :wink:
F
FuwlzLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik voelde me een beetje slap, ik had het gevoel dat ik in bed lag en steeds wakker werd uit een droom, het duurde ongeveer 2 uur ofzo en ik heb de lekkerste milkshake van mn leven gedronken die avond. En dat alles van 1 voorgedraaide! Ik zou zeggen; Gewoon doen, je zal er geen spijt van krijgen :wink: .


Hoop ik :rolleyes:
L
LoveWietLid
01-01-2024, 00:00
#19
Enn als je hem rookt, vergeet niet te inhaleren. Ik weet het, dat spreekt voor zich maar 2 van men vrienden hielden de rook gewoon in hun mond en waren verbaast dat er niks gebeurde. Ik zeg dit omdat je niet rookt :wink:
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#20
doe het een keer.
ik rook nu dagelijks 7 a 8 joints per dag
op dit moment heb ik een portie paddo's phil. stones op en een halve zegel dubbel hoffman LSD
met wiet kan er bijna niks mis gaan.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."