#1
Mijn ervaring is dat de eerste keren de effecten wat afwijken van wat je "normaal" hoort te voelen. ik voelde er de eerste 2-3 keer helemaal niets van (Dit heb ik ook vaak zien gebeuren bij andere). Toen ik die paar keren daarna dus wel stoned werd was het effect wat heftiger dan dat ik het nu voel. Ik weet nog dat ik toen helemaal niet meer recht kon lopen, mijn benen helemaal aan het trillen waren, overal tintelingen door mijn lichaam, mijn hart klopte erg snel en natuurlijk veel lachkicks en ontzettend hard spacen! Gewoon 3 uur lang op een bankje zitten zonder me een seconde te vervelen.
En het effect is gewoon niet precies te vertellen. Je moet het gewoon ervaren voordat je weet wat het nou echt precies is. Verder zou ik me niet druk maken dat je ziek gaat worden. Ook niet in paniek raken als je je anders gaat voelen. Gewoon ervan genieten.![:wink:]()
En het effect is gewoon niet precies te vertellen. Je moet het gewoon ervaren voordat je weet wat het nou echt precies is. Verder zou ik me niet druk maken dat je ziek gaat worden. Ook niet in paniek raken als je je anders gaat voelen. Gewoon ervan genieten.
