Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAzarius (België)

Azarius (België)

25 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
k
kennehLid
01-01-2024, 00:00
#1
mooi :)
heb ook terug wat dingetjes besteld vorige week en nu net mail ontvangen dat ze alles gaan opsturen vandaag
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#2
wat is op kot zitten?
M
MrEkoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Oom Klaas zei:
wat is op kot zitten?
Klik om te vergroten...

Een kot is de Belgische benaming voor een studentenkamer.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#4
Aah,
dan ga ik maar boskippen doen.
M
MrEkoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Update: ik woon ondertussen op een appartement, en heb mijn huidig adres doorgegeven aan Azarius. 3 dagen erna kreeg ik toch de bestelling nog aan die ik meer dan een half jaar ervoor had geplaatst (en betaald).
Geweldige service, en discreet. :)
e
electergieLid
01-01-2024, 00:00
#6
nice
't is dus tijd om ook eens iets te bestellen :)
p
profoundLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ben ook van België en heb gisteren ook iets besteld, eens benieuwd wanneer het hier gaat toekomen!
k
kennehLid
01-01-2024, 00:00
#8
heb ook al verschillende keren besteld op azarius vanuit BE, bestelling komt altijd mooi toe :)
en idd discrete verpakking, staat niets op ofzo
p
profoundLid
01-01-2024, 00:00
#9
profound zei:
Ben ook van België en heb gisteren ook iets besteld, eens benieuwd wanneer het hier gaat toekomen!
Klik om te vergroten...

Effe melden dat alles maandag is toegekomen!

Alles is ook al een grondige testbeurt ondergaan en goedbevonden :mrgreen:
c
cuber3Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik zie dat Azarius ook naar België verstuurd.
Nu ken ik de wetgeving hier niet helemaal (en uitvissen welke natuurlijke empathogenen hier legaal zijn en welke niet is bijna onbegonnen werk).
Kan dit problemen geven bij de douane ofzo (als ik bijvoorbeeld een San Pedro of paddo-kweeksetjes laat opsturen) ?
Is er misschien iemand van België die hier ervaring mee heeft?

Wat ik ook nog wil weten is het volgende:
Worden die paketten discreet afgeleverd, of hebben ze een grote "ONLINE HEADSHOP" sticker of logo ofzo erop? Ik woon nog bij mijn ouders, en ik zou dit liever buiten hun weten doen, als je begrijpt wat ik bedoel :P
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Discrete verzending

Uw email of bestelling zullen uiterst discreet worden behandeld. Uw pakket wordt verzonden in een discrete en onopvallende verpakking, op uw zending staat alleen uw adres en een retour adres vermeld.



en verder, als t goed is staat er onder t product naar welke landen t verzonden kan worden
c
cuber3Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Hmm, bij bijvoorbeeld Salvia staat vermeld:

Zorg er altijd voor dat het bestelde product legaal is in jouw land. We kunnen dit product in ieder geval niet verzenden naar Australië, Noorwegen, Finland, Estland, Zwitserland, Italië en Verenigde Staten

Hier staat België niet tussen, maar ik ben er vrij van overtuigd dat het hier toch illegaal is, hoor.
Hier nog een topic over deze onduidelijkheid:
http://www.psychonaut.com/index.php?Ite ... ic&t=19223
Maarja, ik kan het altijd eens proberen, wie weet.
Cactussen, zaden enzo zullen wel legaal zijn neem ik aan.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Anders moet je azarius zelf ff een mailtje sturen :)
c
cuber3Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Zal ik even doen :)

Dit berichtje vanop een Belgisch forum stelt me toch al een beetje gerust:
Maar bij neen, heb al zo dikwijls via hen salvia gekocht, en azarius verstuurt NIETS naar het buitenland waar jij of Zijzelf miserie kunnen met krijgen.
Klik om te vergroten...

In ieder geval bedankt om eventjes te reageren op mijn posts :)
s
stubruLid
01-01-2024, 00:00
#15
Heb al verschillende keren bij Azarius besteld (ook Salvia), vanuit België, en nog nooit problemen mee gehad. Heel goede service.
Verzending gebeurt via een koerier, dus ik denk niet dat de douane dat gaat controleren.
J
JamrockLid
01-01-2024, 00:00
#16
ik heb helemaal hetzelfde probleem :tongueout:
Daarom heb ik ook een mailtje gestuurd naar Azarius paar dagen geleden
en ze schreven terug RE:''Alles wat we verkopen is legaal in Nederland en al je gegevens worden vertrouwelijk behandeld dus je hoeft je nergens zorgen over te maken.'' :)
Maar omdat ik geen problemen wil met mijn ouders zal ik ff wachten tot ze ooit ne keer het huis uit zijn :tongueout:
J
JamrockLid
01-01-2024, 00:00
#17
cuber3 zei:
Ik heb gisteren mijn bestelling gedaan, ik laat nog wel weten hoe het verloopt (verwacht geen problemen :))
Klik om te vergroten...
hoe heb je het opgelost met u ouders ?
als er nu plots een bestelwagen voor u huis staat en ouders zijn thuis? :tongueout:
verder SUCCES !! :wink:
O
OblomovLid
01-01-2024, 00:00
#18
Als een bestelling niet in de brievenbus kan, laten ze dan een bericht achter of leggen ze je bestelling er gewoon op of naast? Ik ben van plan San Pedro te kopen via tragere verzending (niet FedEx), en als het in een doos verpakt is denk ik niet dat het door de gleuf kan.

Hoe is het trouwens verpakt? Ik heb een kotgenote die dezelfde brievenbus deelt en het niet eens zou zijn met zo'n zaken.
c
cuber3Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Wel, op hun site staat dat het discreet verpakt is, zonder logo's enzo erop, dus in een gewone doos waar niemand kan vermoeden wat erin zit.
En mijn ouders doen mijn post nooit open (ze moesten eens durven :P), dus zolang er op de verpakking niets verdachts staat zit ik wel veilig.
Heb trouwens toch nog een hoop cd's enzo besteld via ebay, dus ik kan altijd wel iets verzinnen als ze vragen beginnen te stellen..

Ik verwacht dat het pak morgen of overmorgen verzonden wordt, ze hebben mijn overschrijving nog niet ontvangen..

Maar veel geluk jullie, denk inderdaad niet dat san pedro zomaar door de brievenbus gaat :P
Maar als je niet thuis bent om het te ontvangen stoppen ze idd zo'n briefje in je brievenbus waar opstaat dat je het pak om X uur kan ophalen in je postkantoor..
Hoewel dat wel wat afhangt van de koerierdienst die het komt afleveren.
Sommigen leggen het pak idd aan je achterdeur ipv een briefje achter te laten..
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#20
je moet er niet mee inzitten waarde landgenoot(ben ook van belgië),ken ook vrienden die nog van azarius besteld hebben :wink:
don't panic!!!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."