#1
Volledig waar ! Zijn topvrienden waarmee ik ga, dus no worries.Verpesten komt dan niet voor in het woordenboek van goede vrienden.
'Tis niet dat ik me ééécht miserabel voel ofzo, dan zou ik het zeker niet doen. Wil gewoon een 'omgekeerd effect' vermijden, vandaar de vraag
& Oei.. Normaalgezien neem ik (kleine) dipjes gecrushte MDMA kristallen. Ik ben redelijk intolerant, spreek uit ervaring 😂.En als je toch mdma gebruikt, probeer het bij 1 verantwoorde dosis te houden.
Die zijn meestal wel na een uurtje al uitgewerkt, en neem dus ook om het uur een dipje bij. Ik zie wel hoe het loopt
Dankjewel voor je reactie !