Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPure MDMA-crystallen

Pure MDMA-crystallen

27 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
M
MarcieMarcLid
01-01-2024, 00:00
#1
FredKroket zei:
Het idee is toch dat je de dosering in 1 x neemt.
Klik om te vergroten...
Nou, precies dat dus inderdaad!
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#2
MarcieMarc zei:
Nou, precies dat dus inderdaad!
Klik om te vergroten...
Ah ja ik dacht dat je dat bedoelde. Zou zeker niet gaan nippen. Wij maakten vroeger wel eens klapthee. 1 xtc pil op laten lossen in kopje thee met veel melk en suiker en dan in 1 keer opdrinken.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#3
FredKroket zei:
Ah ja ik dacht dat je dat bedoelde. Zou zeker niet gaan nippen. Wij maakten vroeger wel eens klapthee. 1 xtc pil op laten lossen in kopje thee met veel melk en suiker en dan in 1 keer opdrinken.
Klik om te vergroten...
Harm Reduction alert: niet doen
b
blobnikLid
01-01-2024, 00:00
#4
Neo-Shulginist zei:
In principe kun je ook gewoon kleine kristallen innemen; dat maakt niet heel veel uit. Maar poeder is wat beter gelijkmatig te doseren. Gebruik daarvoor het liefst een milligramweegschaal (die 0.001 gram kan afwegen).
Klik om te vergroten...
Gewoon in je mond en slikken dan? Ik las ook over onder de tong gelijk acid?
En wat bedoel je precies met "poeder is wat beter gelijkmatig te doseren"?
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#5
blobnik zei:
Gewoon in je mond en slikken dan? Ik las ook over onder de tong gelijk acid?
En wat bedoel je precies met "poeder is wat beter gelijkmatig te doseren"?
Klik om te vergroten...

Beter in een vloeitje bommen of capsule vullen. Als je pure MDMA in je mond gaat gooien vergeet je de smaak nooit meer 😁.

Poeder is makkelijker te verdelen op de milligrammen. Als je een precisie weegschaaltje hebt kan je makkelijk 1.5mg/kg afwegen. Als je 70 weegt kan je dus makkelijk 100 a 110mg afwegen en innemen. Opnieuw in een bommetje of capsule dus.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#6
Afwegen en in capsule doen
b
blobnikLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wat is een "bommetje"? Is dat het in vloei doen en inslikken?

Is vloei zelfs eetbaar?!
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#8
blobnik zei:
Wat is een "bommetje"? Is dat het in vloei doen en inslikken?

Is vloei zelfs eetbaar?!
Klik om te vergroten...
Ja
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#9
blobnik zei:
Gewoon in je mond en slikken dan? Ik las ook over onder de tong gelijk acid?
Klik om te vergroten...
Nee MDMA werkt niet sublinguaal. Sowieso wil je dat ook niet want het is best goor.
blobnik zei:
En wat bedoel je precies met "poeder is wat beter gelijkmatig te doseren"?
Klik om te vergroten...
Nou als je brokken hebt dan weegt 1 brok al tientallen milligrammen. Dan wordt het lastig om 10 milligram meer of minder te pakken.
c
crazyb00Lid
01-01-2024, 00:00
#10
blobnik zei:
Wat is een "bommetje"? Is dat het in vloei doen en inslikken?

Is vloei zelfs eetbaar?!
Klik om te vergroten...
1. Je kristal in een (stevig) zakje doen, en gwn met een aansteker ofzo kapot stampen tot je mooi poeder hebt.

2. Je legt een vloei op een precisieweegschaal, zet 'm aan (zo weeg je de vloei niet maar de MD), doet er de gewenste hoeveelheid MDMA-poeder op en vervolgens kan je 'm in twee plooien en 'dicht draaien'. Eigenlijk een beetje zoals hoe een knalerwt eruit ziet.

Nam zelf vroeger altijd likjes/dipjes/halve pillen & raad dit af. Ranzige smaak, super opvallend en gewoonweg gevaarlijk omdat je écht niet kan doseren. een likje kan bij wijze van spreken 20mg maar ook 50mg zijn. En al zeker als je bijneemt, dan doseer je nog moeilijker (als je reeds boven de wolken zit).

blobnik zei:
Is vloei zelfs eetbaar?!
Klik om te vergroten...
I mean... is MDMA eetbaar? lol

Belangrijkste: be safe & enjoy !
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#11
crazyb00 zei:
I mean... is MDMA eetbaar? lol
Klik om te vergroten...
Nu je het zegt. Denk dat een vloeitje opeten een stuk minder schadelijk is dan de mdma zelf. :tongueclosed:
b
blobnikLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mindless zei:
Nu je het zegt. Denk dat een vloeitje opeten een stuk minder schadelijk is dan de mdma zelf. :tongueclosed:
Klik om te vergroten...
Lol, ik gebruik trouwens hennep vloei, dus vraag me af of je dan niet echt gelijk hebt haha
b
blobnikLid
01-01-2024, 00:00
#13
crazyb00 zei:
Nam zelf vroeger altijd likjes/dipjes/halve pillen & raad dit af.
Klik om te vergroten...
Geef briefing pls haha, ik weet niks over wat dat is of doet :tongueout:
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#14
blobnik zei:
Is vloei zelfs eetbaar?!
Klik om te vergroten...
Het is in principe mogelijk om last te krijgen van constipatie door vloei. Maar dat kan je sowieso krijgen van stimulerende drugs zoals MDMA. (Gelatine) capsules zijn dus in principe beter (maar niet per se vereist). Ook helpt het om genoeg te blijven drinken (maar niet te veel want dat kan gevaarlijk zijn bij MDMA). Dus drink maximaal 1 glas water per uur, en let goed op of je kunt plassen.
c
crazyb00Lid
01-01-2024, 00:00
#15
blobnik zei:
Geef briefing pls haha, ik weet niks over wat dat is of doet :tongueout:
Klik om te vergroten...
Goh er valt niet veel te briefen hoor. Bij alcohol weet je bv. dat je bij elk biertje een beetje meer dronken wordt. Bij MDMA gaat dat moeilijk . Na een uur voel je pas wat je hebt genomen. En het effect is sterk.

Stel je neemt 2 likjes: kan 50 mg zijn of kan 120 mg zijn. op het oog zie je weinig verschil tussen de 2, maar verschil tussen 50 & 120 zou je wel stevig voelen na een uur.
je moet het zelf eens proberen met een precisieweegschaal en poedersuiker. Paar keer een vingerdipje op je weegschaal doen. Je zal zien dat elk dipje anders weegt en zou zelfs verrast zijn van hoeveel het verschilt.

Toen ik nog likjes nam, waren er momenten dat ik door 1 likje echt 'abnormaal high' werd, en heb ook al meegemaakt dat ik van 2 likjes 'bijna niets voelde'.
Je neemt dus vaak meer/minder dan je wil nemen. wat gevaarlijk kan zijn & wat de pret kan bederven. Ook zit je constant te denken 'heb ik niet te weinig/teveel genomen?'... die miserie hebje niet als je weet dat je gwn de juiste dosis hebt.

Nice is ook, als je exact weet hoeveel je neemt, weet je voor de volgende keer of je meer/minder/hetzelfde wil. Met likjes kan je niet zeggen 'ik ga iets minder nemen', want je weet nooit hoeveel je precies hebt genomen.

Als het je eerste keer is zou ik niet met teveel beginnen. Als ik jou was zou ik beginnen met je lichaamsgewicht in mg, en ong 2u later de helft bijnemen. Meer bijnemen is op eigen risico. (maar ben zelf niet heilig lol)

edit: negeer mijn dt fouten aub
n
noah 59Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Kan je ook mdma poeder in bv je cola doen? Zoja wat is de dosis daarvoor
D
De pen is van je zusLid
01-01-2024, 00:00
#17
noah 59 zei:
Kan je ook mdma poeder in bv je cola doen? Zoja wat is de dosis daarvoor
Klik om te vergroten...
Ja maar is goor beter in capsule of een bommetje maken.
De dosis is het 1/1,5 mg per kilo lichaamsgewicht.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#18
noah 59 zei:
Kan je ook mdma poeder in bv je cola doen? Zoja wat is de dosis daarvoor
Klik om te vergroten...
Ja, 80 milligram
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#19
noah 59 zei:
Kan je ook mdma poeder in bv je cola doen? Zoja wat is de dosis daarvoor
Klik om te vergroten...
1 blikje
M
MarcieMarcLid
01-01-2024, 00:00
#20
Bij mijn weten kom je met drinken veel moeilijker over je drempeltje (threshold) heen en zul je er veel minder aan hebben.

De smaak van die zooi is zo weg. Paar slokken water en een verwrongen gezicht en klaar is Klara. Bommetje, capsule, (geteste) pil zijn mi nog de beste manieren van inname.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."