#1
Ja, wauw, het was echt ongelofelijk. De fouillering was inderdaad erg belabberd haha, had me inderdaad zorgen gemaakt om niks. Nog aanraders voor techno feestjes in België/Nederland die even -of toch bijna- spectaculair zijn als deze?HEYO, effe hyped want ik ga ook & kijk ernaar uit xd.
Ben al wel een aantal keren naar grote evenementen geweest waar ik MDMA nam.
Politie zal sowieso aanwezig zijn, honden niet ben ik 99,9% zeker, en ALS die er zijn, zullen ze eerder explosievenhonden inzetten.
De eerste keer dat ik MDMA binnen moest zien te krijgen, streste ik ook echt hard, maar geloof me: Die security heeft écht geen tijd om duizenden mensen grondig te gaan controleren.
Ze kijken vlug eens in je zak, halen misschien alles er eens uit en bij mij hebben ze ook al eens in een doosje kauwgom en sigaretten gekeken. Dus daar zou ik al niet verstoppen.
Dit zijn dingen die zouden moeten lukken:
- Onder je schoenzool/in je sok.
- Onder je bh
- in je onderbroek bij je foef/ballen.
& Als je bang bent/strest, beeld je dan gewoon in dat je oprecht niets mee hebt. Ik zeg het, die mensen weten oprecht wel dat je drugs in je bh kan verstoppen, maar daarom gaan ze niet zomaar bij elk meisje eens voelen, dat mogen ze zelfs niet xd.
Wees voorzichtig met je dosering, & informeer je goed.
Voel je je even slecht gaan? Ren asap naar buiten. Frisse lucht doet wonderen aan de MDMA.
Maar vooral: GENIET ERVAN, je eerste keer MDMA is een ervaring om nooit te vergeten, en je hebt oprecht het beste feestje uitgekozen daarvoor!
See you there![]()