Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsmdma Charlotte De Witte

mdma Charlotte De Witte

12 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
a
avondmaalLid
01-01-2024, 00:00
#1
crazyb00 zei:
HEYO, effe hyped want ik ga ook & kijk ernaar uit xd.
Ben al wel een aantal keren naar grote evenementen geweest waar ik MDMA nam.

Politie zal sowieso aanwezig zijn, honden niet ben ik 99,9% zeker, en ALS die er zijn, zullen ze eerder explosievenhonden inzetten.
De eerste keer dat ik MDMA binnen moest zien te krijgen, streste ik ook echt hard, maar geloof me: Die security heeft écht geen tijd om duizenden mensen grondig te gaan controleren.
Ze kijken vlug eens in je zak, halen misschien alles er eens uit en bij mij hebben ze ook al eens in een doosje kauwgom en sigaretten gekeken. Dus daar zou ik al niet verstoppen.

Dit zijn dingen die zouden moeten lukken:
- Onder je schoenzool/in je sok.
- Onder je bh
- in je onderbroek bij je foef/ballen.

& Als je bang bent/strest, beeld je dan gewoon in dat je oprecht niets mee hebt. Ik zeg het, die mensen weten oprecht wel dat je drugs in je bh kan verstoppen, maar daarom gaan ze niet zomaar bij elk meisje eens voelen, dat mogen ze zelfs niet xd.

Wees voorzichtig met je dosering, & informeer je goed.
Voel je je even slecht gaan? Ren asap naar buiten. Frisse lucht doet wonderen aan de MDMA.
Maar vooral: GENIET ERVAN, je eerste keer MDMA is een ervaring om nooit te vergeten, en je hebt oprecht het beste feestje uitgekozen daarvoor!
See you there :)
Klik om te vergroten...
Ja, wauw, het was echt ongelofelijk. De fouillering was inderdaad erg belabberd haha, had me inderdaad zorgen gemaakt om niks. Nog aanraders voor techno feestjes in België/Nederland die even -of toch bijna- spectaculair zijn als deze?
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#2
Honden zijn nooit drugshonden bij festivals in NL.
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#3
avondmaal zei:
Ja, wauw, het was echt ongelofelijk. De fouillering was inderdaad erg belabberd haha, had me inderdaad zorgen gemaakt om niks. Nog aanraders voor techno feestjes in België/Nederland die even -of toch bijna- spectaculair zijn als deze?
Klik om te vergroten...
Het was top en onvergetelijk, ik was er ook. Wat een avond en nacht.
Geweldige sfeer 🥳

Controle stelde niks voor. Wel veel politie binnen viel me op en twee honden gezien, maar die stonden alleen om af te schrikken leek het.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#4
FredKroket zei:
Honden zijn nooit drugshonden bij festivals in NL.
Klik om te vergroten...

Zeehond zei:
Controle stelde niks voor. Wel veel politie binnen viel me op en twee honden gezien, maar die stonden alleen om af te schrikken leek het.
Klik om te vergroten...

Drugshonden zijn er niet gek veel van en zijn daarom ook kostbaar om in te zetten. Ik heb ook weleens gehoord van honden die aanslaan op zenuwachtige mensen. Wat opzich best een logische zet zou zijn.

Dat is makkelijker te trainen en zou waarschijnlijk minder kostbaar zijn om in te zetten.
a
avondmaalLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik ga 16 april naar Charlotte De Witte en neem mdma mee, maar ben wel echt effe aant flippen over de security... Iemand een idee hoe dat gaat zijn? Politie, honden? help (is trouwens eerste keer dat ik naar echt zo'n groot evenement ga + eerste keer mdma
b
billnyeLid
01-01-2024, 00:00
#6
avondmaal zei:
ik ga 16 april naar Charlotte De Witte en neem mdma mee, maar ben wel echt effe aant flippen over de security... Iemand een idee hoe dat gaat zijn? Politie, honden? help (is trouwens eerste keer dat ik naar echt zo'n groot evenement ga + eerste keer mdma
Klik om te vergroten...
hangt van de beveiliging af die ze in gehuurd hebben dus ja er kunnen honden staan van particuliere beveiliging en die mogen sws je tas doorzoeken en fouilleren zeker als die hond aanslaat en het kan ook zo zijn dat er politie bijstaat bij de ingangs controle je weet het nooit met geluk heb je alleen een paar beveiligers staan die in je tas kijken en even oppervlakkig fouilleren voor wapens met peg hebben ze drugs honden of de politie staat er bij
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#7
De kans dat er echte passieve drugshonden staan is klein. Die beesten zijn schaars, duur en kunnen maar kort werken. Als er honden staan zijn het waarschijnlijk geen drugshonden. Gewoon stoppen waar ze het niet vinden bij een routine fouillering en als je je zakken en tas moet legen.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Geneesmiddel zei:
De kans dat er echte passieve drugshonden staan is klein. Die beesten zijn schaars, duur en kunnen maar kort werken. Als er honden staan zijn het waarschijnlijk geen drugshonden. Gewoon stoppen waar ze het niet vinden bij een routine fouillering en als je je zakken en tas moet legen.
Klik om te vergroten...
Zoals bij je ballen, kut, tieten of in je sok. Die plekken zullen ze het echt nooit vinden 🤷‍♂️
a
avondmaalLid
01-01-2024, 00:00
#9
Geneesmiddel zei:
De kans dat er echte passieve drugshonden staan is klein. Die beesten zijn schaars, duur en kunnen maar kort werken. Als er honden staan zijn het waarschijnlijk geen drugshonden. Gewoon stoppen waar ze het niet vinden bij een routine fouillering en als je je zakken en tas moet legen.
Klik om te vergroten...
hmm ja, daar ben ik me ook wel van bewust. Maar ik ken mezelf en weet dat zodra ik een hond zie, ook al weet ik rationeel gezien dat dit wellicht geen drugshond is, ik echt zwaar ga doordraaien haha. Zou er een grote kans zijn dat ze ook 'normale' honden er zetten, om mensen af te schrikken of zo? Of zal het waarschijnlijk gewoon wat in je spullen kijken zijn? M'n vriendin steekt het in haar bh en je kunt het echt niet voelen zitten als ze zouden fouilleren, dus daar maak ik me ook niet druk om. Maar die honden, pfff
B
BlaatschaapLid
01-01-2024, 00:00
#10
Als ze echte honden neerzetten weten ze volgens mij niet waar ze het moeten zoeken, als ik zie hoeveel drugs er op dat soort (elektronische muziek) feestjes gebruikt worden :tongueout:

Ik zou me er niet te druk om maken. Stop het in je ondergoed, wees vriendelijk naar de beveiliger die je foullieert, meestal zoeken ze toch alleen naar wapens/glas. En zolang je geen bergen aan drugs meeneemt zal het in het worst case scenario ook wel meevallen denk ik (ik heb geen verstand van de wet in België thou)
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#11
avondmaal zei:
Maar ik ken mezelf en weet dat zodra ik een hond zie, ook al weet ik rationeel gezien dat dit wellicht geen drugshond is, ik echt zwaar ga doordraaien haha. Zou er een grote kans zijn dat ze ook 'normale' honden er zetten, om mensen af te schrikken of zo?
Klik om te vergroten...
Weet niet hoe dat in België zit maar heb in Nederland nog nooit honden bij festivals gezien en ben wel naar een aantal grote geweest.

Als die beesten er zijn zal het zijn om de massa onder controle te houden of zoiets
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#12
Geneesmiddel zei:
De kans dat er echte passieve drugshonden staan is klein. Die beesten zijn schaars, duur en kunnen maar kort werken. Als er honden staan zijn het waarschijnlijk geen drugshonden.
Klik om te vergroten...

Dit. Dan zou een festival ticket bijna dubbele kosten.
Bij Mysteryland jaaaaaren terug stonden er honden. Ik zag allang dat t geen drugs honden waren. Aan hun gedrag en dat ze 0 x aansloegen toen iedereen langs liep.
Met mijn vroegere werk had ik soms een explosieven hond nodig, als bij de scan (itemiser) grote wachtrij was.
Je ziet een totáál ander gedrag en houding bij een echte speurhond vergeleken ongetrainde honden.
Tis mega duur en ze mogen maar paar uur per dag werken.
c
crazyb00Lid
01-01-2024, 00:00
#13
HEYO, effe hyped want ik ga ook & kijk ernaar uit xd.
Ben al wel een aantal keren naar grote evenementen geweest waar ik MDMA nam.
avondmaal zei:
Politie, honden?
Klik om te vergroten...
Politie zal sowieso aanwezig zijn, honden niet ben ik 99,9% zeker, en ALS die er zijn, zullen ze eerder explosievenhonden inzetten.
De eerste keer dat ik MDMA binnen moest zien te krijgen, streste ik ook echt hard, maar geloof me: Die security heeft écht geen tijd om duizenden mensen grondig te gaan controleren.
Ze kijken vlug eens in je zak, halen misschien alles er eens uit en bij mij hebben ze ook al eens in een doosje kauwgom en sigaretten gekeken. Dus daar zou ik al niet verstoppen.

Dit zijn dingen die zouden moeten lukken:
- Onder je schoenzool/in je sok.
- Onder je bh
- in je onderbroek bij je foef/ballen.

& Als je bang bent/strest, beeld je dan gewoon in dat je oprecht niets mee hebt. Ik zeg het, die mensen weten oprecht wel dat je drugs in je bh kan verstoppen, maar daarom gaan ze niet zomaar bij elk meisje eens voelen, dat mogen ze zelfs niet xd.

Wees voorzichtig met je dosering, & informeer je goed.
Voel je je even slecht gaan? Ren asap naar buiten. Frisse lucht doet wonderen aan de MDMA.
Maar vooral: GENIET ERVAN, je eerste keer MDMA is een ervaring om nooit te vergeten, en je hebt oprecht het beste feestje uitgekozen daarvoor!
See you there :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."