Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"blobnik zei: Geef briefing pls haha, ik weet niks over wat dat is of doet Klik om te vergroten... Goh er valt niet veel te briefen hoor. Bij alcohol weet je bv. dat je bij elk biertje een beetje meer dronken wordt. Bij MDMA gaat dat moeilijk . Na een uur voel je pas wat je hebt genomen. En het effect is sterk. Stel je neemt 2 likjes: kan 50 mg zijn of kan 120 mg zijn. op het oog zie je weinig verschil tussen de 2, maar verschil tussen 50 & 120 zou je wel stevig voelen na een uur. je moet het zelf eens proberen met een precisieweegschaal en poedersuiker. Paar keer een vingerdipje op je weegschaal doen. Je zal zien dat elk dipje anders weegt en zou zelfs verrast zijn van hoeveel het verschilt. Toen ik nog likjes nam, waren er momenten dat ik door 1 likje echt 'abnormaal high' werd, en heb ook al meegemaakt dat ik van 2 likjes 'bijna niets voelde'. Je neemt dus vaak meer/minder dan je wil nemen. wat gevaarlijk kan zijn & wat de pret kan bederven. Ook zit je constant te denken 'heb ik niet te weinig/teveel genomen?'... die miserie hebje niet als je weet dat je gwn de juiste dosis hebt. Nice is ook, als je exact weet hoeveel je neemt, weet je voor de volgende keer of je meer/minder/hetzelfde wil. Met likjes kan je niet zeggen 'ik ga iets minder nemen', want je weet nooit hoeveel je precies hebt genomen. Als het je eerste keer is zou ik niet met teveel beginnen. Als ik jou was zou ik beginnen met je lichaamsgewicht in mg, en ong 2u later de helft bijnemen. Meer bijnemen is op eigen risico. (maar ben zelf niet heilig lol) edit: negeer mijn dt fouten aub"
"Yoo. Vroeg me af of iemand dit gevoel herkent & wat ertegen kan gedaan worden. Ik ga regelmatig eens naar techno feestjes. MDMA bommetjes zijn mijn go-to. Dit is een gemiddelde avond. 23.00 - eerste bommetjes. (1x lichaamsgewicht) 01.00 - een bom bijnemen. (0,5x lichaamsgewicht) --> peak uren tussen 1-4 (03.00 - soms nog een bom bijnemen. (0,5x lichaamsgewicht)) 4.30u - tot hier ga ik lekker. maar rond dit uur word ik pots super neerslachtig, ben ik totaal niet sociaal & wil ik niet meer dansen. Tegelijk wil ik ook allesbehalve naar huis. Het voelt als een soort paniekerig gevoel van 'ik wil niet dat het stopt' ofzo. Maar neem ook niet meer bij. Vind dit gevoel echt vreselijk. Meestal vertrek ik een uurtje hierna. Mijn vrienden hebben daar totaal geen last van, met dezelfde dosis gaan zij lekker tot 7u. Dagen erna weinig last behalve moeilijk slapen. Dus aantal vragen: - nog iemand die zo'n comedown-gevoel heeft gehad? ervaringen? - Waaraan kan het liggen ? - Kan ik iets doen om het te vermijden ? - Kan ik iets doen op het moment zelf ? - Ben niet flink wat de 3-maanden betreft. maar sowiezo minstens anderhalf maand. Ik heb het ook als er meer dan 3 maanden hebben tussen gezeten tho. Is gewoonweg later beginnen misschien een oplossing ? Lijkt me gwn niet leuk als iedereen al in die vibe is en ik nog niet. Was aan het denken om evt. sleutel Keta/4mmc te snuiven als vriendjes het beginnen voelen, en dan op hetzelfde moment mijn eerste bommetjes zodat die inwerken als de ket/4mmc uitwerkt. Het zou sowiezo bij die ene sleutelpunt blijven want wil zo weinig mogelijk combineren. (Ik weet dat het 'volgens de regeltjes' sws niet mag, maar vraag me af wat iemand met ervaring ervan denkt) Lemme know what you think"
"dupont zei: Later beginnen klinkt logisch. Je zou je eens kunnen verdiepen in 6-APB, dat werkt langer dan MDMA maar lijkt er wel op. Klik om te vergroten... Zal ik doen, thanks ! & nuchter lukt wel op mijn eentje, maar met vrienden geraak ik nogal snel in verleiding xd."
"jackhan zei: Ik zit niet in waarom je aan 't begin 4mmc zou nemen, dan kan je beter extra x nemen. Zelfde idee en je skipt het combineren Klik om te vergroten... Wil niet te ver boven aanbevolen dosis zitten, daarmee dacht ik mss iets anders zoals 4mmc. Heb ondertussen lijstje gevongden met risico van combinaties. 4mmc blijkt niet zo slim te zijn. o.a. Keta & cannabis stond onder 'laag risico'. Denk dat het een van deze 2 zal worden om te beginnen, en anderhalf uurtje later ga ik aan de M. Druggers zei: Comedown accepteren is het enige wat je kunt doen. Klik om te vergroten... Een punt heb je zeker. Probeer gewoon een manier te vinden waarop ie wat later komt. Rond 6 ofzo zou al goed zijn. Ik ga vanavond naar techno feestje, en ik ga gewoon wat later beginnen met de M, wat ik daarvoor doe weet ik nog niet, maar zal jullie morgen op de hoogte houden!"
"Heyo ! Ik kijk al een tijdje uit naar een (techno) feestje waar ik binnenkort naartoe ga. Is al een tijdje gepland dat ik en wat vrienden daar MDMA gaan nemen (MDMA kristallen als dat uitmaakt). Ik heb reeds MDMA gebruikt, ik ben zeer verstandig met mijn dosissen, combineer niet en laat ook genoeg tijd (minstens 3 maand, zelfs meer) tussen elke keer dat ik het gebruik. Ik kom net uit een break-up en zit wel al even diep daardoor. Nu was men vraag, is het dom van me om MDMA te gebruiken tijdens een emotioneel zware periode? Het dinsdagdipje zal waarschijnlijk zwaarder zijn, maar ik heb het vooral over het moment van high zijn zelf. Ik wil de nacht voor men vrienden niet verpesten, snapje? MDMA maakt me normaal gezien de gelukkigste persoon op aarde, maar drugs zijn nogal onvoorspelbaar natuurlijk . Laat me weten wat je denkt of wat je ervaringen zijn!! Crazyb00"
"HEYO, effe hyped want ik ga ook & kijk ernaar uit xd. Ben al wel een aantal keren naar grote evenementen geweest waar ik MDMA nam. avondmaal zei: Politie, honden? Klik om te vergroten... Politie zal sowieso aanwezig zijn, honden niet ben ik 99,9% zeker, en ALS die er zijn, zullen ze eerder explosievenhonden inzetten. De eerste keer dat ik MDMA binnen moest zien te krijgen, streste ik ook echt hard, maar geloof me: Die security heeft écht geen tijd om duizenden mensen grondig te gaan controleren. Ze kijken vlug eens in je zak, halen misschien alles er eens uit en bij mij hebben ze ook al eens in een doosje kauwgom en sigaretten gekeken. Dus daar zou ik al niet verstoppen. Dit zijn dingen die zouden moeten lukken: - Onder je schoenzool/in je sok. - Onder je bh - in je onderbroek bij je foef/ballen. & Als je bang bent/strest, beeld je dan gewoon in dat je oprecht niets mee hebt. Ik zeg het, die mensen weten oprecht wel dat je drugs in je bh kan verstoppen, maar daarom gaan ze niet zomaar bij elk meisje eens voelen, dat mogen ze zelfs niet xd. Wees voorzichtig met je dosering, & informeer je goed. Voel je je even slecht gaan? Ren asap naar buiten. Frisse lucht doet wonderen aan de MDMA. Maar vooral: GENIET ERVAN, je eerste keer MDMA is een ervaring om nooit te vergeten, en je hebt oprecht het beste feestje uitgekozen daarvoor! See you there"
"Hey! Ik ben naar een rave ben geweest waar ik miauw/mephedrone heb gesnoven. Ik was compleet nuchter toen ik ging snuiven. Begonnen met een sleuteltje, niets. Half uurtje later klein lijntje. Niets. (Mijn vrienden wel al, k vond dit vreemd omdat ik bij andere drugs altijd het minst tolerant ben.) De derde keer dat mijn vrienden gingen bijsnuiven, was ik er klaar mee en heb ik 2 super dikke lijnen gepakt. Even later voelde ik me echt apart: Ik voelde dat mijn lichaam 'anders' was, maar mijn bewustzijn bleef compleet sober. Mijn mood, emoties, gedachten, gedrag & waarneming bleven normaal & nuchter. Het voelde alsof er in mijn lichaam wel 'iets' gebeurde, maar mijn 'geest' gewoon niets van effect voelde. Ik vergelijk dit gevoel met doodnormale pijnstillers: wanneer je daar veel van moet nemen, voel je wel dat je lichaam aan de pijnstillers zit, maar je 'ervaart' er niets psychologisch van. Ik heb zelfs veel meer gesnoven dan de aanbevolen dosis, maar het bleef eigenlijk gewoon hetzelfde, alsof mijn lichaam aan de pijnstillers zat. Ik heb zeker wel plezier gehad, daar niet van. Maar vroeg me gewoon af of iemand weet waarom ik er niets van voelde. Ik snoof niet fout ofzo. (kan dat zelfs?) Aan mijn vrienden hun gedrag wel kon zien dat ze high waren, terwijl ik gewoon mezelf bleef. Andere drugs (xtc, keta, 2cb) ga ik echt lekker op, maar miauw doet gewoon niets met me. Iemand die dit ook ervaren heeft met miauw?"
"Kibo3 zei: Ligt het misschien aan je verwachting van het middel? Heb je het middel getest? Misschien zelfs 3-mmc ipv 4-mmc gekocht. Klik om te vergroten... Mijn vrienden & ik hadden exact hetzelfde genomen. Uit hetzelfde zakje. Was niet getest. Het zou dan eerder de verwachting kunnen zijn dan dat het een ander middel is. Maar ook dat lijkt me onwaarschijnlijk, aangezien ik wel redelijk geïnformeerd was over de effecten. Ik voelde ze gewoon niet."
"Kibo3 zei: Slik je verder medicatie? Klik om te vergroten... Neeh ik neem niets :/ Kibo3 zei: Bij het nemen van Miauw moet je zeker niet verwachten dat je een MDMA/XTC effect krijgt. Klik om te vergroten... & Hmm, ja ik verwachtte eigenlijk wel iets in die trend. Ik hoorde van mensen dat Miauw hetzelfde effect heeft als MD maar dan zonder de 'love' feeling. Ik zal het idd ooit nog wel eens doen en dan zie ik wel of het beter voelt. Vind het ook totaal niet erg ofzo datk er niets van voelde, vroeg me gewoon af hoe het zou komen. Zoals ik al zei heb ik ook al heel wat dingen genomen, en bv. MDMA heeft een erg 'overweldigend' effect. Echt zo'n WAUW gevoel. Kan idd zijn dat ik verwachtte dat de drug heftiger zou aanvoelen dan het daadwerkelijk deed. Bedankt voor je reactie allesinds !!"
"Yoo!!! Thanks voor jullie reacties, had ik niet verwacht )) Damius zei: Wat is je plan voor de komende periode? Klik om te vergroten... Ik ga sowiezo een tijd niet drinken. Zo'n maand of twee, omdat alcohol de laatste tijd steeds de drempel was om te snuiven. Zit nu in een examenperiode dus dan valt er gelukkig weinig te doen. Ik probeer zoveel mogelijk uit mijn kamer weg te blijven, dus ga ik in de bib studeren (er zitten daar meestal wel wat mensen die ik ken). Ik merk dat alles een stuk makkelijker gaat als ik niet thuis ben, veel meer afleiding (van slechte dingen). Vandaag al meer gedaan dan afgelopen twee weken samengeteld dus 'tis een goeie stap. Mentaal lukt het ook nog oké. Nog geen craving gehad, heb me er echt op vastgezet dat het gedaan is nu, hopelijk blijft het zo. _shikantaza zei: Heel herkenbaar dat je dacht "mij overkomt dat niet, ik kijk wel uit" maar zo begint verslaving vrijwel altijd. Klik om te vergroten... Echt waar ik vind dat zo absurd. Ik ga er nooit bij kunnen hoe zo'n middel kan fucken met je mind. RnB_fan zei: Nu een kliniek en ruim een jaar verder en ik ga inmiddels weer helemaal goed met mijn volledig nuchtere leven! Klik om te vergroten... Mag je trots op zijn! Raakt me wel om te horen dat je dat een jaar lang verslaafd bent geweest, ik zou het m'n ergste vijand niet gunnen. Goed bezig ! Pompoen zei: Wat ik ook herken is die enorme zelfhaat na gebruik. Probeer daar niet teveel in te belanden want het levert niks op en zorgt dat je je enorm rot gaat voelen. Een beetje rot voelen mag natuurlijk 😉 maar probeer die energie om te zetten in doelgerichtheid. Je hebt een mooi streven, ga ervoor! Klik om te vergroten... Die zelfhaat is inderdaad echt vreselijk, ik denk dat het ook wat voor een negatieve spiraal kan zorgen. Ben blij dat ik er eindelijk iets aan doe. Ik apprecieer jullie reacties enorm! Het voelt goed om te weten dat ik niet alleen ben."