Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Het klinkt wellicht cru, maar de enige juiste reactie in deze is mijns inziens de reactie dat ik, en elk intelligent persoon met mij op dit forum, hoop dat je zoon echt zelfmoord pleegt. Dat je zoon het leven van zichzelf ruïneert is iets dat op zich zonde is, maar het ruïneren van andermans leven en het niet nemen van verantwoordelijkheden zou mij in jouw situatie doen besluiten om alle contact met 'mijn' zoon te verbreken. Ik hoop dat je iets van mijn reactie begrijpt, want zo intelligent kom je niet over. Sterkte in ieder geval."
"Lil Flip! Addicted to Mary Jane & I'm So Gone zijn echt zulke dope smoke tracks. Daarnaast soms van die superchille shopmuziek en anders gewoon zoals normaal hiphop."
"Tja, waarom post je 14.000 keer op een drugsforum? Moet ik daar ook allerlei conclusies aan gaan verbinden zonder dat daarvoor enige grondslag bestaat? Feit is gewoon dat er genoeg mensen zijn die af en toe lekker 40/50 eu neerleggen voor een gram. Prima toch? Omarm de sos, ga d'r niet beledigen, G."
"Je kunt niet trippen van wiet en daarnaast is het kleuterdrugs, dus een bad trip is uitgesloten. Wiet is gewoon niets voor jou, laat 't smoken lekker over aan gasten die één met de wiet zijn."
"Gewoon een maand of langer stoppen en dan lekker max. 1 á 2 keer per week blowen, zodat het gewenste effect optreedt tijdens het blowen."
"Afgelopen tijd veel gestudeerd voor een tentamen dat ik per se moet halen aankomende maandag. Mocht ik een goed en opgelucht gevoel hebben na het maken van het tentamen, dan is het weer eens tijd om mezelf te verwennen met wat lekkere wiet/hasj mix-jointjes zonder vieze tabak."
"Geen, elke drug is recreatief te gebruiken, mits je sterk in je schoenen staat en je verstand gebruikt. Word altijd zo moe van die discussies met 'verslavingsgevoelige' typetjes die de drugs overal de schuld van geven. Als je een zwakkeling zonder ruggegraat bent, kun je zelfs verslaafd raken aan je volstoppen met allerlei smerig voedsel waar een fatsoenlijk mens zich slechts eens in de zoveel tijd aan waagt."
"Shady zei: ik heb voortaan ook speed en xtc gebruikt, ik heb wat mensen lere kenne die 25pillen op 1 dag op knagen dus bij mij valt et allemaal wel mee. Kvind pille wat interessanter geworden, mede omdat me linkerneusgat niet meer de volle 100% is Klik om te vergroten... Dus het feit dat jouw gebruik ontzettend schadelijk voor jou is doe je simpel af met een absurde vergelijking? En in plaats van coke gebruik je nu speed en pillen?"
"Ik kan me volkomen in je verhaal vinden, afgezien van het feit dat ik geen ADD heb en ook vaak genoeg met homies in de shop chill. Kan het prima begrijpen, super relaxed om even naar de shop te gaan en daar te hangen. Vaak genoeg blow ik ook hele tijden niet."
"- Goed verdelen. - Bij voorkeur grinden. - Shag gebruiken i.p.v. peuken tabak. Zoals gezegd is het niet eens slecht voor een eerste keer. Geduld is belangrijk, komt wel goed met jou."