Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsProbleem bij smoren?

Probleem bij smoren?

7 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
m
mijaserLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo
K smoor nu al vrij lang en altijd gewoon wiet maar een tijdje geleden toen k smoorde werd k echt persies zot in mijne kop. Dan smoorden k daarna nog en k kreeg altijd hetzelfde. Elke keer als k nu smoor word ik zot en denk k da k zo ga blijven, en k hoor dan zo piep geluiden, en k heb stuiptrekkingen en soms veel pijn. Er is maar 1keer tusen al die keren geweest wnr k heeel weinig gesmoord had dat k geoon zo als vroeger begaait ben en heel chill.
b
bluLid
01-01-2024, 00:00
#2
Stop gewoon met blowen.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wat wil je van ons dan? Iedereen gaat hetzelfde zeggen:
blu zei:
Stop gewoon met blowen.
Klik om te vergroten...
m
mijaserLid
01-01-2024, 00:00
#4
jamaar dat wil k helemaal niet : /
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#5
mijaser zei:
jamaar dat wil k helemaal niet : /
Klik om te vergroten...
Dan heb je pech. Waarom zou je iets willen doen waar je alleen maar ellende van ondervindt?
c
crackistegekLid
01-01-2024, 00:00
#6
Gewoon een maand of langer stoppen en dan lekker max. 1 á 2 keer per week blowen, zodat het gewenste effect optreedt tijdens het blowen.
m
mijaserLid
01-01-2024, 00:00
#7
ExceptionalInsight zei:
mijaser zei:
jamaar dat wil k helemaal niet : /
Klik om te vergroten...
Dan heb je pech. Waarom zou je iets willen doen waar je alleen maar ellende van ondervindt?
Klik om te vergroten...
Omdat het vroeger wel heel leuk was :)
I
IrieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik vond blowen (na jaren elke dag) ook niet meer prettig aanvoelen, en ben dan ook maar gestopt ermee (ongeveer 8 maanden), maar zit nu op mijn laatste vrije dag lekker te genieten van mijn laatste dikke toeter...en het is lekker relaxed !!!!
Morgen terug werken, en dan beperk ik me weer tot een jointje tijdens festivalletjes of op een gezellig tuinfeestje, om er na de zomer terug mee te stoppen tot de volgende zomer....heerlijk is het als je het maar sporadisch doet.
Heb de afgelopen 3 weken weer elke dag geblowed, en dat was zwaar chill, maar heb niet meer de behoefte om zo verder te doen....alleen in mijn vakantie, omdat dan niets moet en alles mag!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."