Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoeveelheid

Hoeveelheid

15 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wackie zei:
nul
Klik om te vergroten...
:grin:
d
digiLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo,

hoveel gram wiet, komt van Een enkele vrouwelijke wietplant??

(het gemiddelde)

groets,

digi
W
WackieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Gemiddeld komt er niet heel veel, maar ook niet heel weinig vanaf.

Verder kan het gemiddelde gerust een factor 30 uiteenlopen afhankelijk van de omstandigheden. En dan hebben we het dus over het gemiddelde ja.
d
digiLid
01-01-2024, 00:00
#4
hoeveel, in gram, is ongeveer minimaal per plant?

groets,

digi
W
WackieLid
01-01-2024, 00:00
#5
nul

Maar ook al zul je zelf wel geen fucking idee hebben waar je mee bezig bent, want anders was je vraag wel anders gesteld, ik zal toch een poging doen te helpen en een indicatie geven.

-Gekweekt zoals de meeste profesionele kwekers het doen, met rond de 20 planten per vierkante meter en nul tot 2 weken groeifase: 20g per plant.

-In juni buiten gezet in een 10L potje en weinig onderhoud: 50g per plant

-In April voorgegroeid in de vensterbank en in mei buiten in de volle grond met voeding, en elke dag water: 500g per plant.

Moet jij dus maar inschatten waar jij ergens zit.
d
digiLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik bedoel een vrouwtjeslplant.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#7
digi zei:
Ik bedoel een vrouwtjeslplant.
Klik om te vergroten...
:confused: Wat is dit nu weer. Natuurlijk bedoel je een vrouwtjesplant anders heb je toch geen wiet.. :wave:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#8
Precies..

De gewichten die jij zegt zijn echter voor een gemiddelde ( tot ervaren ) kweker.
Als je zo'n vraag stelt over wiet, dan ben je nog verre van een gemiddelde laat staan ervaren kweker. Grote kans dat hij er niets van af gaat halen.

En ja, ik vind dat domme vragen wel bestaan.
Hoewel dit vaak gewone vragen van domme mensen zijn.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#9
Omfg..

Dit is echt ongelofelijk.

Kunnen jullie die jongen niet aan een serieus antwoord helpen?

Het gemiddelde van een vrouwelijke wietplant is: 138gram per plant.
Een mannelijke plant produceert gemiddel: 69 gram per plant.

Dudes.. :stoned:
Waar moet het heen met de wereld.. :rolleyes:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#10
PepTalk zei:
Omfg..

Dit is echt ongelofelijk.

Kunnen jullie die jongen niet aan een serieus antwoord helpen?

Het gemiddelde van een vrouwelijke wietplant is: 138gram per plant.
Een mannelijke plant produceert gemiddel: 69 gram per plant.

Dudes.. :stoned:
Waar moet het heen met de wereld.. :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Ik wist niet dat een mannelijke plant ook wiet produceerde. Mijn excuses... Ik hou me daar allemaal niet mee bezig. :P
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ben je nou ook sarcastisch of ben ik al zo geloofwaardig op dit forum dat mensen zomaar wat van me aannemen?:wink:

Nee een mannetje produceert geen wiet. Wel THC, maar in veel kleinere hoeveelheden dan de vrouw. Met veel tijd, geduld en werk kun je van een mannetje wel een lekker cakeje bakken.
Of wat hasj maken.

Die gemiddeldes kloppen ook voor geen zak. Was zomaar wat keybashing.

Zoals Wackie al zei, onmogelijk om dit met zo weinig verdere info te zeggen.
M
MikeLid
01-01-2024, 00:00
#12
lanxiang zei:
Dit is echt ongelofelijk.

Kunnen jullie die jongen niet aan een serieus antwoord helpen?
Klik om te vergroten...

Dit is echt ongelofelijk! Kan jij niet ergens anders reclame gaan maken voor die kutschoenen van je?

En hoeveel serieuze antwoorden wil je krijgen op zo'n stomme vraag zeg....
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#13
lanxiang zei:
Dit is echt ongelofelijk.

Kunnen jullie die jongen niet aan een serieus antwoord helpen?
Klik om te vergroten...

Het is niet ongelofelijk, maar onmogelijk.
Op zo'n vraag een serieus antwoord geven is niet te doen.
Wanneer je als TS zo'n vraag stelt, kun je er zelf al van uit gaan dat niet elke wietplant hetzelfde is en zeker qua opbrengst.

Mike zei:
Kan jij niet ergens anders reclame gaan maken voor die kutschoenen van je?
Klik om te vergroten...
c
crackerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Domme vragen bestaan niet,, domme antwoorden wel.
Geef die gozer gewoon uitleg....

Nou binnenkweek,, daar haal je gemiddeld omgerekend alles bij elkaar.
Tussen de 30 en 40 gram weed per plant.
Dat wil zeggen als je 75 planten op een slaapkamer heb staan, 8x 400watt lampen erboven.
Dan heb je ongeveer tussen de 2 a 2,5 kilo droog weed, binnen 9 weken tijd.
En dan doe je het echt goed.

BUITENWEED is anders ze staan langer,, groeien langer waardoor het op het eind tijdens bloei niet meer over een plant maar een struik praten.
En dan haal je uit een buiten plant HEEL VERSCHILLEND sommige 200 andere 500gr of meer droog weed eraf.
c
crackerLid
01-01-2024, 00:00
#15
PepTalk zei:

Zelfs over de binnenkweek kun je niets zeggen.
hoe groot laat je de planten worden? Welke voeding geef je? Op welke grond staan ze? Welke soort is het? Welke lampen hangen er boven? Scrog je? Véééél te veel factoren om op deze vraag een fatsoenlijk antwoord te geven.

Buitenplanten eveneens, hoewel 200 tot 500 een goede indicatie is, zullen veel mensen dat niet halen.
Klik om te vergroten...

Weet ik ieder kweker heeft zijn eigen methode, wat beter lijkt.
Daarom zeg ik het gemiddelde, en dat is vaker bij velen tussen de 30 a 40 gram, als je alle planten mee telt en dan omrekent, "dat is dan een goeie kweek".
Well met de beschrijving wat ik erbij geeft, dus 75 planten en 8x 400watters.
Andere daarin tegen halen maar 20 gram per plant, sommige nog minder, maar dat is omdat ze meer planten op elkaar neerzetten.

Ja ligt eraan ieder doet het anders,,
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#16
cracker zei:
Domme vragen bestaan niet,, domme antwoorden wel.
Geef die gozer gewoon uitleg....

Nou binnenkweek,, daar haal je gemiddeld omgerekend alles bij elkaar.
Tussen de 30 en 40 gram weed per plant.
Dat wil zeggen als je 75 planten op een slaapkamer heb staan, 8x 400watt lampen erboven.
Dan heb je ongeveer tussen de 2 a 2,5 kilo droog weed, binnen 9 weken tijd.
En dan doe je het echt goed.

BUITENWEED is anders ze staan langer,, groeien langer waardoor het op het eind tijdens bloei niet meer over een plant maar een struik praten.
En dan haal je uit een buiten plant HEEL VERSCHILLEND sommige 200 andere 500gr of meer droog weed eraf.
Klik om te vergroten...

Zelfs over de binnenkweek kun je niets zeggen.
hoe groot laat je de planten worden? Welke voeding geef je? Op welke grond staan ze? Welke soort is het? Welke lampen hangen er boven? Scrog je? Véééél te veel factoren om op deze vraag een fatsoenlijk antwoord te geven.

Buitenplanten eveneens, hoewel 200 tot 500 een goede indicatie is, zullen veel mensen dat niet halen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."