#1
Cafeine snuiven is veel intenser dan het via je darmen binnen krijgen.
Ik denk niet dat hij speed snuift, hij is nog maar 13 dacht ik.Wackie zei:Nouja, met halve liter blikken gaat het dus over 2 keer zoveel koffie.
Snuif je veel slechte speed, of drink je vaak energy drink ?
En misschien doet het wel iets, maar is het effect niet zo heftig dat het herkenbaar voor je is. Caffeine is geen speed of coke. Maar probeer vanavond eens 3 bilkken voor je gaat slapen en kijk eens of het ervoor zorgt dat je niet slaapt. Dat doet het denk ik wel.![]()
Marla Singer zei:Drie blikjes energydrink... Dat noem ik niet bepaald opscheppen met overmatig drugsgebruik hoor.![]()
Verder hoort dit niet bij de farmaceutische drugs thuis, dus ik zet het even bij drugs algemeen.
KoxBox zei:Ik denk niet dat hij speed snuift, hij is nog maar 13 dacht ik.Wackie zei:Nouja, met halve liter blikken gaat het dus over 2 keer zoveel koffie.
Snuif je veel slechte speed, of drink je vaak energy drink ?
En misschien doet het wel iets, maar is het effect niet zo heftig dat het herkenbaar voor je is. Caffeine is geen speed of coke. Maar probeer vanavond eens 3 bilkken voor je gaat slapen en kijk eens of het ervoor zorgt dat je niet slaapt. Dat doet het denk ik wel.![]()
![]()
Ik drink regelmatig koffie maar word er toch altijd behoorlijk opgefokt van. Ik kan daar niet zo goed tegen blijkbaar.
cracker zei:Marla Singer zei:Drie blikjes energydrink... Dat noem ik niet bepaald opscheppen met overmatig drugsgebruik hoor.![]()
Verder hoort dit niet bij de farmaceutische drugs thuis, dus ik zet het even bij drugs algemeen.
Dit is lol,, haha,, meen je toch nie.

clockcable zei:Cafeine snuiven is veel intenser dan het via je darmen binnen krijgen.
cobhc zei:Sowieso hoor je altijd dat energy drink slecht is, terwijl dat bullshit is tenzij je meer dan 5 blikjes per dag drinkt.
De werking valt ook vies tegen, ik dronk 8 blikjes per dag en na een tijdje merk je er niks meer van alleen dat je lichaam zich slecht voelt zonder![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."