Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVragen over deze stekken + 2 Foto's

Vragen over deze stekken + 2 Foto's

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
j
juulekeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo,,

Ik heb ergens stekjes weten te regelen alleen ik weet er niet zoveel vanaf,

Weten jullie of deze stekjes de juiste hoogte zijn ??

En moet ik sommige gele blaadjes al bijknippen of moet ik daar nog even mee wachten?

Meer foto's heb ik wel voor als jullie ze van een andere hoek willen zien,

Alvast bedankt,,

G r - J u u l e k e
m
marco99Lid
01-01-2024, 00:00
#2
hoi ik heb dat ook ik laat de blad gewoon aan ziten voor al dat nog jonge plantje is
vorige jaar had ik dat ook toen bleek dat me plant voeding te kort had !!!!
M
MikeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hele jonge stekjes kunnen nog niet goed tegen direct zonlicht. Haal ze er uit en laat ze af en toe aan de zon wennen.

Verder zijn ze prima qua hoogte, lees je verder even in op wietforum.nl
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#4
De juiste hoogte zijn?
Verwacht maar dat ze nog een metertje hoger worden.

Gele blaadjes gewoon laten zitten, over knippen hoef je nog niet eens na te denken.
Dat komt in november wel eens aanbod.

Mike zei:
lees je verder even in op wietforum.nl
Klik om te vergroten...

The best thing to do!
j
juulekeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik zal binnenkort nieuwe fotos posten, want heb ze intussen al half in de grond gezet,

maar dat zien jullie morgen ofzo wel,

:stoned:
c
crackerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ja zo horen stekjes uit te zien.
Wat jij er verder mee doet dat is aan jou, hier is niks mis mee.
Die gele blaadjes vallen er wel van zelf af, of je verwijdert ze als ze echt geel zijn.
Laat weten wat je eraf heb gehaalt.?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."