#1
Hallo, ik heb thuis wietplanten staan maar ze beginnen er een beetje raar uit te zien:
Heeft iemand enig idee/advies wat dit kan zijn, we geven geen extra voeding ofzo en ze krijgen genoeg zon (staan midden in de tuin) .
Alvast bedankt![:wink:]()
Heeft iemand enig idee/advies wat dit kan zijn, we geven geen extra voeding ofzo en ze krijgen genoeg zon (staan midden in de tuin) .
Alvast bedankt