#1
ik begin ook meestal met een halfje.. lift er aan hoe sterk ze zijn .. heb nu van 150 ... dus halfje.. en dan uurtje later no g een halfje.. en zo om de 2 uur eventueel halfje er bij

zommes zei:on: Je hebt gelijk, er word inderdaad geadviseerd om de hoogste dosis aan het begin te nemen. Zie erowid
off: Mensen, als je wat te mekkeren hebt over een opmerking van de admin, dan kan je daar via pb een opmerking over maken.
wappie zei:is het zo dat als je rustig begint met xtc met halfjes en daarna een hele pil er in je het gevoel krijgt dat je het net niet hebt. wat je ook bijslikt.
NEE

LEES DE FORUMREGELS ik b4n is geen algemeen beschaafd nederlands.ik b4n
flashkop zei:zoveelmogelijk binnestampe en gaan, maar wappie ik neem aan dat je met 100gram eigenlijk wel 0.1 gram bedoelt?
ander had je wel ergeu zooi of spreek je nu tegen ons vanuit de dodenplaza
je weet heus wel dat ik niet bedoel van 30 pille binnestampe en vervolgens in coma graken, komt idd mss wel zo over maar je weet dat wat ik bedoel is gewoon 2 pille steken alst slechte zen en je eige grenze kenne he^_^ zei:flashkop zei:zoveelmogelijk binnestampe en gaan, maar wappie ik neem aan dat je met 100gram eigenlijk wel 0.1 gram bedoelt?
ander had je wel ergeu zooi of spreek je nu tegen ons vanuit de dodenplaza
En dan zeggen ze dat er geen domme vragen bestaan...en nog een dom antwoord erna ook.
Neem dit niet persoonlijk op ok.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."