Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsklopt dit?

klopt dit?

15 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
n
nicole1973Lid
01-01-2024, 00:00
#1
:)

ik begin ook meestal met een halfje.. lift er aan hoe sterk ze zijn .. heb nu van 150 ... dus halfje.. en dan uurtje later no g een halfje.. en zo om de 2 uur eventueel halfje er bij
j
jappe_1991Lid
01-01-2024, 00:00
#2
gewoon in een keer paar pillen in je mik slaan en lekker gaan , daarna evt nog bij nemen :xtc:
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#3
on: Je hebt gelijk, er word inderdaad geadviseerd om de hoogste dosis aan het begin te nemen. Zie erowid

off: Mensen, als je wat te mekkeren hebt over een opmerking van de admin, dan kan je daar via pb een opmerking over maken.
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#4
zommes zei:
on: Je hebt gelijk, er word inderdaad geadviseerd om de hoogste dosis aan het begin te nemen. Zie erowid

off: Mensen, als je wat te mekkeren hebt over een opmerking van de admin, dan kan je daar via pb een opmerking over maken.
Klik om te vergroten...

"geadviseerd".. :rolleyes:

Zelf begon ik altijd met 2 stuks. Of eerst eentje en als ik de rush voelde gelijk de 2e.


Offtopic; En hoe ruik ik naar welke admin ik een pb moet sturen? :wink:
c
cadouLid
01-01-2024, 00:00
#5
wappie zei:
is het zo dat als je rustig begint met xtc met halfjes en daarna een hele pil er in je het gevoel krijgt dat je het net niet hebt. wat je ook bijslikt.

NEE
Klik om te vergroten...
w
wappieLid
01-01-2024, 00:00
#6
is het zo dat als je rustig begint met xtc met halfjes en daarna een hele pil er in je het gevoel krijgt dat je het net niet hebt. wat je ook bijslikt
maar als je bv direct 2 hele pillen neemt gewone normale pillen.
je gewoon 1 tot 2 uren helemaal wappie bent dat is toch het lekkerste vind ik en dat het ook veel langer aanblijft. zijn er meer mensen die dit hebben ik en mijn vriendin tenminste wel.gewoon vol gas beginnen en dan heb je een superavond. :openmouth:
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik b4n nog nooit met halfies begonnen ook altijd volgas en dat werkt best :mrgreen:


Admin edit:
ik b4n
Klik om te vergroten...
LEES DE FORUMREGELS ik b4n is geen algemeen beschaafd nederlands.
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik kan me niet vinden in wat je zegt, wappie. Ik begin altijd met een halfje en slik daarna afhankelijk van hoe het gaat een halfje of een hele bij. Ik heb bijna altijd een superavond en ben echt van de wereld.
Heeft denk ik met veel dingen te maken hoe je erop reageert en hoelang het aan houdt, niet alleen met de hoeveelheid die je neemt.
w
wappieLid
01-01-2024, 00:00
#9
ja dat vind ik dus ook want dit weekend kristallen gebruikt begonnen met porties van 100 gram pas na het derde portie begon het een beetje te komen toen een zware pil erin maar ik zat er de hele avond tegen aan net niet en dat is toch wel klote.
voortaan gewoon volgas :grin:
w
wappieLid
01-01-2024, 00:00
#10
ja dat ben ik wel met je eens play bunny maar het valt elke keer tegen als ik rustig begin.net of gaat het dan gelijkmatiger en niet superheftig
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#11
zoveelmogelijk binnestampe en gaan, maar wappie ik neem aan dat je met 100gram eigenlijk wel 0.1 gram bedoelt?
ander had je wel ergeu zooi of spreek je nu tegen ons vanuit de dodenplaza
^
^_^Lid
01-01-2024, 00:00
#12
flashkop zei:
zoveelmogelijk binnestampe en gaan, maar wappie ik neem aan dat je met 100gram eigenlijk wel 0.1 gram bedoelt?
ander had je wel ergeu zooi of spreek je nu tegen ons vanuit de dodenplaza
Klik om te vergroten...

En dan zeggen ze dat er geen domme vragen bestaan...en nog een dom antwoord erna ook.

Neem dit niet persoonlijk op ok.
N
NexxtGenLid
01-01-2024, 00:00
#13
heb hier geen ervaring mee.... ik begin met 2 of 3 pillen (schat rond de 80 mg per stuk) en na 2 uurtjes doe ik er 2 bij...

call me crazy, maar ik ga ook echt minderen :P
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#14
^_^ zei:
flashkop zei:
zoveelmogelijk binnestampe en gaan, maar wappie ik neem aan dat je met 100gram eigenlijk wel 0.1 gram bedoelt?
ander had je wel ergeu zooi of spreek je nu tegen ons vanuit de dodenplaza
Klik om te vergroten...

En dan zeggen ze dat er geen domme vragen bestaan...en nog een dom antwoord erna ook.

Neem dit niet persoonlijk op ok.
Klik om te vergroten...
je weet heus wel dat ik niet bedoel van 30 pille binnestampe en vervolgens in coma graken, komt idd mss wel zo over maar je weet dat wat ik bedoel is gewoon 2 pille steken alst slechte zen en je eige grenze kenne he :wave:
S
Static SearchLid
01-01-2024, 00:00
#15
enkel de eerste pille die ik neem voel ik..dus neem alles in 1 keer tenzij ik de pillen test..
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#16
Voor mij werkt meestal 'elke 2 uur een pil' zeer effectief.
Maar dat heeft ook met de kwaliteit / hoeveelheid mg MDMA te maken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."