#1
Wat bedoel je precies met instorten? De wiet die gwn hard aankomt ? Of plotseling heel moe komen fzo? Heb nog nooit wiet gesmoord op speed wel op mn afkick van speed.
BelgjeOleOle zei:Ik rook per week ongever 15-20gram alleen, Heb nu voor mn derde keer speed gesnoven, laatste x was al 3maand geleden. Ben gelegenheids gebruiker als het om speed coke xtc gaat. Ik kan mn afkick makkelijk volledig wegroken met een paar joints, Heb nu een vraagje, heb gistern rond 2 uur 0,4g gesnoven en om 3u 0,3g Effect is al tamelijk afgenomen Nu mijn vraag als ik nu nog een lijntje trek en rond 7u in de namiddag begin te blowen remt het dan de speed af? Ik will mn speed op en vindt het een zonde om gewoon weg te gooien.
Krijg mijn speed voor 5€ en heb 1,3g maar dit zijn wel in 2 of 3 grote brokjes. Is speed soms beter als je hem koopt als het poeder is ?
Grtz, Mike
BelgjeOleOle zei:Zin brokjes dan beter of slechter dan in poeier vorm? Heb er al eens gehad die echt zeer nat was en weggegooid omdatk niet wist wat mee te doen?
Jups de brokjes wegen zoveel. Heb een schaaltje die tot op 1 honderste van een gram kan wegen. nouja niet rond 0,3 mss 0,32 fzo kan et nu nimer zien ^^
caatje zei:Je bedoeld 1,5 tot 2,0 gram per dag lijkt mij. Of draai jij ze puur aan een stuk door? lijkt me sterk dat je zoveel rookt op een dag. Aal is het alleen maar om de kosten en je werk/school dat je niet kunt doen als je daadwerkelijk zoveel rookt.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."