#1
zommes zei:Mdma bijt ook en dat ik ook een amfetamine en dat wordt sowieso niet versneden...
Waarom precies weet ik ook niet, misschien omdat het een zuur is. Maar het is in ieder geval de amfetamine. Er zijn ook geen versnijdingsproducten die bijten.
MDMA kristallen worden wel niet versneden maar dat is ook nog geen garantie voor puurheid. MDMA kristallen is nooit zuiver. MDMA freebase is naar mijn weten ook niet te krijgen, waarschijnelijk vloeibaar en zeer vervliegend. MDMA wordt gebonden om de kristallen te krijgen, maar er kan ook maar 30% MDMA in het mengsel worden gemixt, en dan nog vormt het kristallen, alleen kristallen met een mindere hoeveelheid MDMA.
En bij amfetamine wordt de freebase met sulfaat gebonden zodat het neerslaat. Het probleem is dat er dan ook waterstofsulfaat vormt en in kleine hoeveelheden achterblijft. Dit veroorzaakt door in contact te komen met vocht (zoals bijv. in je neus) een zuurvorming (wat brand)