Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPuurheid

Puurheid

61 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
m
meth666Lid
01-01-2024, 00:00
#1
zommes zei:
Mdma bijt ook en dat ik ook een amfetamine en dat wordt sowieso niet versneden...

Waarom precies weet ik ook niet, misschien omdat het een zuur is. Maar het is in ieder geval de amfetamine. Er zijn ook geen versnijdingsproducten die bijten.
Klik om te vergroten...


MDMA kristallen worden wel niet versneden maar dat is ook nog geen garantie voor puurheid. MDMA kristallen is nooit zuiver. MDMA freebase is naar mijn weten ook niet te krijgen, waarschijnelijk vloeibaar en zeer vervliegend. MDMA wordt gebonden om de kristallen te krijgen, maar er kan ook maar 30% MDMA in het mengsel worden gemixt, en dan nog vormt het kristallen, alleen kristallen met een mindere hoeveelheid MDMA.

En bij amfetamine wordt de freebase met sulfaat gebonden zodat het neerslaat. Het probleem is dat er dan ook waterstofsulfaat vormt en in kleine hoeveelheden achterblijft. Dit veroorzaakt door in contact te komen met vocht (zoals bijv. in je neus) een zuurvorming (wat brand)
c
chr776Lid
01-01-2024, 00:00
#2
berbe zei:
80% ^puur maar dat niet in een grammetje hoor
als het op blok zit mss ja
per gram zit er al meer als halve gram rotzooi bij gekieperd
Klik om te vergroten...

Als je geluk hebt kan je zelf 90% hebben per gr los verkocht. Maar zal je waarschijnlijk niet lukken te vinden want kun je meestal niet terecht voor een losse gr. Moet je al geluk hebben diegene te vinden die het nut van versnijden niet ziet (degene kan ook gewoon zijn prijs omhoog doen om zijn winst te bekomen) maar die zijn er vrees ik maar enkelingen die moeilijk te vinden zijn.
Vroeger leerde ik enkele mensen kennen, kende ze eigenlijk al maar wist niet dat die er zo inzat, kon je dan wel niet terecht voor een grammetje normaal ook niet voor de hoeveelheid dat ik nam maar omdat ik het was.
Ging dat dan vooral voor kennissen halen omdat ik zelf niet echt voor speed was maar pillen slikte vooral. Maten die wel al lang snoven en veel schatten hem toch altijd zeker 90%. Als je weet wat geld daarvoor neergelegd werd zal dat waarschijnlijk ook wel geweest zijn.
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#3
domzel zei:
berbe zei:
80% ^puur maar dat niet in een grammetje hoor
als het op blok zit mss ja
per gram zit er al meer als halve gram rotzooi bij gekieperd
Klik om te vergroten...


dat blok waar je over praat, daarbij is meth-amfetamine zeker ook precies hetzelfde als wat we hier speed noemen, alleen dan wat meer procenten :rolleyes: :wave:
Klik om te vergroten...

nee meth is een anders stof mar ook veel goedkoper te make dus waarom zou je klante weg jage door er rotzooi bij te doen als je toch super winst maakt

en meth is nu eenmaal super potente drugs
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#4
chr776 zei:
berbe zei:
80% ^puur maar dat niet in een grammetje hoor
als het op blok zit mss ja
per gram zit er al meer als halve gram rotzooi bij gekieperd
Klik om te vergroten...

Als je geluk hebt kan je zelf 90% hebben per gr los verkocht. Maar zal je waarschijnlijk niet lukken te vinden want kun je meestal niet terecht voor een losse gr. Moet je al geluk hebben diegene te vinden die het nut van versnijden niet ziet (degene kan ook gewoon zijn prijs omhoog doen om zijn winst te bekomen) maar die zijn er vrees ik maar enkelingen die moeilijk te vinden zijn.
Vroeger leerde ik enkele mensen kennen, kende ze eigenlijk al maar wist niet dat die er zo inzat, kon je dan wel niet terecht voor een grammetje normaal ook niet voor de hoeveelheid dat ik nam maar omdat ik het was.
Ging dat dan vooral voor kennissen halen omdat ik zelf niet echt voor speed was maar pillen slikte vooral. Maten die wel al lang snoven en veel schatten hem toch altijd zeker 90%. Als je weet wat geld daarvoor neergelegd werd zal dat waarschijnlijk ook wel geweest zijn.
Klik om te vergroten...

met schatte is het zowiezo nooit zekr
als je 2 jaar poedersuiker met tikje pep snuift
en je krijgt dan eens wat betere (maar misschien ook maar 30%
dan ga je ook lope roepe deze is puur eh:d
mja als je goed spul gewoon bent is je schattig wel dichtbij realiteit natuurlijk:d
d
disasterLid
01-01-2024, 00:00
#5
berbe zei:
flash kieke zei:
berbe zei:
60% je lult uit je nek
speed in eu is max 20 dan mag je al heeeeeel blij zijn
meth is zowat65%

en speed moet helemaal niet brande
mijne brand niets
en daar trek je heus niet zo veel van eerste keer je die neemt
toenk naar die overging viel men tollerantie ineens weg presies
trug 2 lijntjes amper ======= groot en kwas al hard aant gaan
Klik om te vergroten...


Dan zal je niets gewoon zijn zeker.


En jou uitlegje van dat % gedoe is wel grappig. Klopt langs geen kanten. :wave:
Klik om te vergroten...
twas op tv bij docu over meth man is grappig ja maar wel waar
daarom is meth al zo actief bij weinig nemen
omdat het zo puur is

en niets gewoon 10 gr in een nacht als dat pep zou zijn die 60% puur is zou ik er nu nog gek en vaag van zijn
Klik om te vergroten...

Misschien dat jouw dealer pep verkoopt dat versneden is met een overgroot deel suikerpoeder ofso? :confused: Als je pep hebt wat (bijna) niet versneden is, snuif je echt geen 10 gram op een nacht weg hoor!
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#6
bolle zei:
dit heb ik van een gast die het maakt hij zegt 1 kilo pasta wordt versneden tot 4 kilo dus dan heb je denk ik rond 20 procent omdat die kilo pasta zelf geen 100 procent is
Klik om te vergroten...

Pasta betekend alleen dat de poeder substantie van speed, versneden of niet vloeibaar gemaakt is. Maargoed, de mate van versnijding en het gebruikte middel verschilt per dealer. Gewoon goed zoeken, er bestaat wel kwaliteit.
d
denitoLid
01-01-2024, 00:00
#7
hehe , manne manne , en blijve eindeloos lulle , weet je wa ja doet
zoek een weteschappeliijk bewijs ofzo , met bronvermelding wel,
degene die daar me afkomt geloof ik mss , nu zijnt precies nen hoop ouw wijve op d emarkt die over tomate lulle :d
mij boeit ni if the pep's good i sniff it :wink:
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#8
denito zei:
hehe , manne manne , en blijve eindeloos lulle , weet je wa ja doet
zoek een weteschappeliijk bewijs ofzo , met bronvermelding wel,
degene die daar me afkomt geloof ik mss , nu zijnt precies nen hoop ouw wijve op d emarkt die over tomate lulle :d
mij boeit ni if the pep's good i sniff it :wink:
Klik om te vergroten...

Als jij dan effe een LOI cursusje Nederlands neemt.
d
denitoLid
01-01-2024, 00:00
#9
zommes zei:
denito zei:
hehe , manne manne , en blijve eindeloos lulle , weet je wa ja doet
zoek een weteschappeliijk bewijs ofzo , met bronvermelding wel,
degene die daar me afkomt geloof ik mss , nu zijnt precies nen hoop ouw wijve op d emarkt die over tomate lulle :d
mij boeit ni if the pep's good i sniff it :wink:
Klik om te vergroten...

Als jij dan effe een LOI cursusje Nederlands neemt.
Klik om te vergroten...

hehe , ik lees het juist trug , ja kwas precies nog ni goe wakker , men excuses voor de taalfouten ze
:flushed: :sunglasses:
T
TomTomLid
01-01-2024, 00:00
#10
Nezir zei:
je hebt testcentra om je drugs te laten testen, je moet ff googlen. Er is vast wel eentje in de buurt, tenzij je ver van stad woont :wink:
Klik om te vergroten...

je kan het altijd laten testen bij je lokale novadic-kentron
b
bolleLid
01-01-2024, 00:00
#11
dit heb ik van een gast die het maakt hij zegt 1 kilo pasta wordt versneden tot 4 kilo dus dan heb je denk ik rond 20 procent omdat die kilo pasta zelf geen 100 procent is
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik vind dat dan toch jammer dat er niet verder op ingegaan wordt...
Die Belgen-ruzies zijn zo grappig! :grin:

Nou wat zal ik er van zeggen? De speed die ik ken daar heb ik één keer iets van laten testen en dat kwam op 5% uit.

Sindsdien steeds betere speed te pakken gekregen maar gek genoeg weet niemand hoe sterk het is en zijn de lijnen nog altijd even groot.

De ene partij brand als de gekte, de andere weer minder. De ene keer ruikt het zus de andere keer weer zo. Je kan er gewoon niks van zeggen. Take it or leave it is het motto. Niet goed? Ga je volgende keer ergens anders halen.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#13
berbe zei:
60% je lult uit je nek
speed in eu is max 20 dan mag je al heeeeeel blij zijn
meth is zowat65%
Klik om te vergroten...

20% blij zijn?

Amfetamine-Sulfaat, de meest voorkomende speed variant, kan bij een goed proces tegen de 80% puur zijn. Dus JIJ lult uit je pepnek.
d
disasterLid
01-01-2024, 00:00
#14
indd 80% op z'n max :grin: , maarh dan moet je 'n flinke bol hebben
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#15
80% ^puur maar dat niet in een grammetje hoor
als het op blok zit mss ja
per gram zit er al meer als halve gram rotzooi bij gekieperd
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#16
berbe zei:
80% ^puur maar dat niet in een grammetje hoor
als het op blok zit mss ja
per gram zit er al meer als halve gram rotzooi bij gekieperd
Klik om te vergroten...


:confused:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#17
wow ik vanaf dezelfde tijd een kleine gram:L :rolleyes: :rolleyes:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#18
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#19
MetaalKonijn zei:
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
Klik om te vergroten...
idd vind ik zelf eig ergens ook...
daarom die :rolleyes: :rolleyes: ook :(
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#20
*snapt 't :)

Niet een goeie gewoonte mien jong :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."