Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"@Einstein, Ik wuif zeker niets weg, ik ga ervan uit, vind dat ik ervan uit mag gaan, dat iemand die over dit middel nadenkt op de hoogte is van de gevaren en de risico´s die zeer, zeer reeel zijn. Daarnaast vind ik dat je er ten onrechte vanuit gaat dat een drugservaring per defintie ´leuk´moet zijn. Ik heb in mijn 32 jarige leventje bijna alle hallucinogenen gebruikt en geen van alle waren leuk in de zin van party, of een ontspannende avond. De meeste waren heftig, emotioneel en erg diepgaand, maar vooral erg leerzaam. En dat is nou net wat ik bedoel, als iemand nou dolgraag een Datura ervaring wil, dan is het risico aanvaardbaar, zoals met alle drugs. Dat betekent niet dat je onverantwoordelijk moet zijn, zaols bijna al die idioten van die tripreports op eowid. Mensen die 150 zaadjes opeten en het dan raar opkijken als ze totaal gestoord worden. Ik vind alleen dat als je nou heel graag datura wil proberen, om wat voor reden dan ook, je je gevoel moet kunnen volgen zonder dat iedereen schreeuwt dat je per definitie dood zult gaan, of een rottrip zult hebben. Ik heb op de kibboets in Israel een keer een lsd trip gehad die mij enorm gesterkt heeft in mijn karakter terwijl het op het moment zelf de meest vervelende trip ooit was. Ik zag alles in brand staan om me heen en had het gevoel dat ik zelf ook in brand stond, Het was in 1 woord verschrikkelijk, en dat uren en uren lang. Toen het uiteindelijk uit begon te werken, was ik zo trots op mezelf dat ik het aangekund had om dat zolang te voelen zonder gek te worden. Maar nogmaals datura is een klasse apart, en zoals gezegd, ik heb al jaren zo´n ding in de tuin staan en zit er ook niet aan, maar ieder zijn ding."
"Niet uit de winkel halen, die zaadjes! De zaadjes van de blauwe winde die verkrijgbaar zijn in de tuincentra zijn genetisch gemodificeerd, de werkzame stof is eruit gehaald. Dit gebeurt al sinds begin jaren 80, toen was er een gigantische run op die dingen door mensen die uitgekeken waren op lsd en mescaline. Ga naar specifieke particuliere kwekers die zich hebben toegericht op klimplanten of bestel de zaadjes via internet uit het buitenland."
"Van Morrisson en Fleetwood mac, beide in Frankfurt, gewoon geweldig!"
"hmm....matthijs: wat dacht je van zuid-amerikaanse ska rock mengelmoes van o.a. los redondos, los pericos en los fabulosos cadillacs? Zijn mijn favo's. Choking victim is een goeie tip, thanx bb, hebben goeie nrs. idd."
"Van Morrisson uiteraard!"
"Hai allemaal, ben al jaren niet echt actief meer hier, want ouder dus drukker en niet veel tijd meer voor harddrugs dus rook meestal alleen een jointje sávonds. Maarrrrrr....als ik dan eens een weekend niets hoef te doen en het komt zo op mijn pad, dan wil ik nog wel eens genieten, Zoals vanavond(ondertussen natuurlijk al nacht). Nou had ik vandaag pep gehaald, 2 gram, ik weet, is troep vergeleken met coke, of xtc, maar je bent er niet zo van de wijs van als pillen(fijn als je een druk leven hebt) en het is niet zo duur als coke(heb dat eigenlijk altijd belachelijk duur gevonden in verhouding tot effect) en daar is nu 1 gram van op. Goeie pep. Nu had ik ook al een tijdje een envelopje met een halve gram coke in huis, tot nu toe niks mee gedaan, want alleen een halve gram coke is ook niks op een avond, werkt supersnel uit en dan wil je meer, ga je extra halen,enz. gedoe dus, en daar had ik geen zin in. Maar nu er ook pep is, is dat halfje een leuke aanvulling. Het lag al een tijdje dus ik dacht, draai er maar 2 plofjes van. Nu nam ik vroeger wel een speed en xtc op 1 avond of coke en xtc op 1 avond maar heb eigenlijk nog nooit op 1 avond pep en coke gebruikt, tot nu, en ik verbaas me werkelijk over het verschil in helderheid in je hoofd! Heb toch goeie pep, en het eerste plofje(oude coke) knalt er zo overheen! Ben me eigenlijk nooit zo bewust geweest van het verschil in gevoel, en vind het echt verwonderlijk. De coke maakt helder zonder dat wazige zeurgevoel(heb er even geen betere omschrijving voor) wat speed je geeft naast het wakkerder zijn, nou vindt ik dat zeurderige achtergrondgevoel zelf altijd heel lekker, niet zo van de wijs als xtc(dan zit je pas echt in een roes) maar ik vind het supergrappig dat je duidelijk het verschil in werking kan merken terwijl ik al zo strak sta zeg maar. Sorry voor het lange verhaal, maarja pep en coke, zegt genoeg toch? Ervaren jullie dat ook zo? Dat het duidelijk een andere beleving van helderheid geeft? Los van alle andere verschillen?"
"Deranged zei: Nee ik heb inderdaad nog nooit coke gesnoven, zei dat om stoer te doen het waren van die snoepkettingen en dan verpoederd, btw echt een aanrader. Zoiets lekkers maak je zelden mee. Het duurt trouwens een minuut of 30 om vanaf hier met de fiets naar de meest dichtbijzijnde shop te komen, had het gevoel dat ik dat er nog ff bij moest vermelden. Klik om te vergroten... Jezus, in wat voor shithole woon jij dan dat je er 30 minuten over doet om bij een coffeeshop te komen? Lullig tijdens de wintermaanden."
"Okay! als jullie gevoel bedoelen, heb ik niets gezegd :P"
"eh...... zommes....... liever een trip dan chemische happyness??? Volgens mij is lsd nog steeds zo chemisch als maar kan(misschien dat je het papier van een papertrip bedoelt?) haha.[/quote]"
"De schrijvers van Uit je bol hebben veelvuldig geexperimenteerd met Datura, hebben het over een dosis van rond de 10 zaadjes voor een zware trip. Alle drugs brengen risico´s mee, maar ik denk dat je aan mag nemen dat de natuur voornamelijk volgens het principe van ritme en voorspelbaarheid werkt, en dat als er dus veelvuldig is geexperimenteerd met een dosis van 10 zaadjes, je er vanuit mag gaan dat je van 1 zaadje niet gek wordt of dood gaat. De kans dat je die ene plant treft die de verdeling van zijn werkzame stof geconcentreerd heeft in dat zaadje dat jij uitzoekt is te vergelijken met die ene fucked up xtc pil die je neemt of die vervuilde cocaine die je verkocht is, om maar iets te noemen. Die risico´s worden veelvuldig genomen door gebruikers, dus als het iets is wat je heel graag wil leren kennen, go for it! Wel even eerlijk bekennen...... heb zelf datura in de tuin staan en heb er ook nog nooit iets mee gedaan, maar heb nu ik iets ouder wordt ook niet meer die onbedwingbare nieuwsgierigheid naar alles wat onder drugs valt die ik in mijn tiener en twintiger jaren had, en waarvan ik me voor kan stellen dat dat voor anderen nog wel geldt. Mocht je het proberen, schrijf een report!"