Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"leuk spul maar je hebt er wel aardig wat van nodig om lekker te gaan. maar in de combi met 5meo en keta is het heel lekker.. probeer het een keer moet ik zeggen"
"Nah, als het tegen valt heb ik zoiets van het mag wel afgelopen zijn. Is het eenmaal over vindt ik het jammer het uigewerkt is. Dan ben je weer zo down to earth. Maar vooral oppassen met doseren, je kan beter bijnemen dan uitzitten. Als je echt niet meer wil trippen gewoon benzo nemen..."
"Jointje en draaispullen voor de volgende... Goeie maten. Genoeg geld. Gezond humeur"
"fok, dan komen dat soort dingen wel weer heel erg dichtbij..... mijn gedachten en medeleven jegens de nabestaanden... *hoopt dat ze niet geleden heeft*"
"Nah de meeste in de kliniek... voor de rest gewoon hier en daar. Daar is geen pijl op te trekken."
"mix van silver met misty en nog een huiswietje"
"thc, kan tot 4 maanden worden aangetoond in de urine, bij dagelijks gebruik. maar zelfs na jaren van niet gebruiken kan de thc zelfs nog gevonden worden. de reden waarom is dat thc zich opslaat in je lichaamsvetten. de meeste kennen het wel, als je gaat trainen dat iemand tegen je zegt dat je naar wiet stinkt terwijl je weet dat het niet mogelijk is, maar dan scheidt je thc uit via je porien. daarbij komt ook nog eens dat thc een lichaamseigen stof is. ga noou geen zooi drinken om de waardes omlaag te brengen. je wordt er alleen maar ziek van. de eingste mannier om een sneltester te v ervaklsen is, de urine verdunnen. als je pis naar het lab wordt opgestuurd ben je de sjaak als je het verdund hebt. je wordt gepakt op het gehalte creatine (bezinksel) in je urine. wel fabeltjes gehoord over chloor over je vinger te doen en daaroverheen te pissen maar ik heb mijn bedenkingen. ik ben van de overtuiging dat je het bete gewoon eerlijk kan zijn, kom je veel verder mee. ook al is de leugen nog zo snel de waarheid achterhaalt hem wel."
"ik heb me vroeger moeten onderwerpen aan urinecontroles waaruit blijkt dat het 4 maanden in mijn urine aanwezig was. terwijl toch zekerr weet dat ik niet heb geblowd in die periode. al met al had ik die periode voor de uc's wel buitensporig veel geblowd. maar uit de ervaring is het gebleken dat het idd kan."
"Dit jaar ist niet meer dan 30 gram. Is echt netjes want in de jaren ervoor heb ik het misbruikt. Zelfs een half jaar niet aan die rommel gekomen, maar vorige week 4 gram gehaald en doe er nog mee. Het is maar net hoeveel je gewend bent."
"knolselderij zei: Result: You drink on a regular basis. Sociotype: You are most likely a college student. You drink once or twice a week, get pretty messed up some of the time, but nothing serious happens. You love to party and have a good time, but know not to get too stupid (we hope!) Just be careful not to drink and drive, and always remember, no love without a glove. Klik om te vergroten... idem"