01-01-2024, 00:00#3Wat rook je het liefst. ik rook meestal wiet van bubel gum en de lekkerste wiet vind ik uit amsterdam (ik weet niet de naam) van circa 15 euro per gram. en hasj vind ik pollem de lekkerste of marokaanse hasj. en julliie????
01-01-2024, 00:00#9Jack herrer Of een haze soort maakt niet uit welke. Hasj rook ik zelden maar dan is het om 1 of anderen reden altijd (super)polm.
01-01-2024, 00:00#10Question, altijd andere wiet, dus ik weet niet wat ik rook. 't is wel altijd goed spul.
01-01-2024, 00:00#14 funky_skunk_junky zei: wiet : White widow , Amnesia, Black widow hasj: finger stuff Klik om te vergroten... Ik krijg een heel lekker gevoel bij de naam van die hasj.
01-01-2024, 00:00#16Die kerel verveeld zich wel erg, hij opent een stuk of 5 totaal nutteloze topic's..