Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOnderinvloed v. pep --> redelijk normale eetlust hebben

Onderinvloed v. pep --> redelijk normale eetlust hebben

16 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
W
WietpepLid
01-01-2024, 00:00
#1
Brood is alsof je op kurk kauwt :P
S
SadpandaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Winehouse zei:
De eerste keer dat ik speed gebruikte had ik dit inderdaad wel een stuk minder
ben toen ook fackkkkkking lang wakker gebleven
nu paar dagen achter elkaar gebriukt en het effect gaat d'r ook wel af ja

Nu ben ik d'r ook niet lang meer zo up van
maar heb ook (bijna) geen katers.

eigenlijk wel fijn.

:hearteyes: Pep
Klik om te vergroten...

inderdaad, zeker fijn. :grin:
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#3
Oom Klaas zei:
Eetlust had ik niet, maar een paar boterhammen of een bord boerenkool of wat dan ook gaat er bij mij gewoon in dan. Snap nooit dat mensen dan niet kunnen eten :P
Klik om te vergroten...

Van boterhammen snap ik wel waarom mensen dat op de pep niet weg kunnen krijgen. dat is toch veel te droog man. =p

Ik zit meestal aan het fruit. ;o
S
SadpandaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Fruit is zeker ook chill idd! alleen is lastiger als je al een tijdje heb zitten kauwen.. ik weet nog een van m'n eerste keren met E.I, gingen we verse ananas enzo halen.. dat was echt een hel, dat brande zo hard op die wondjes in mn bek. :openmouth:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Van pep heb ik totaal geen zin om te eten en ben meestal toch te druk bezig met iets anders om me daar druk over te maken.

En zoals TeKNoZem al opmerkte, ik krijg er altijd een immens droge bek van en een boterham naar binnen duwen is echt gewoon smerig. Meestal eet ik gewoon niet.. Of het moet McDonalds of spaghetti ofzo zijn. Dat eet ik altijd erna, een goed bord, is zowiezo mijn favoriete eten maar daarna smaakt het nog 10x beter.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#6
TeKNoZem zei:
Oom Klaas zei:
Eetlust had ik niet, maar een paar boterhammen of een bord boerenkool of wat dan ook gaat er bij mij gewoon in dan. Snap nooit dat mensen dan niet kunnen eten :P
Klik om te vergroten...

Van boterhammen snap ik wel waarom mensen dat op de pep niet weg kunnen krijgen. dat is toch veel te droog man. =p

Ik zit meestal aan het fruit. ;o
Klik om te vergroten...

ja brood is idd behoorlijk moeilijk..

ik eet meestal soep, fruitontbijt, banaan enz. zulke dingen. die je makkelijk wegkrijgt
S
SadpandaLid
01-01-2024, 00:00
#7
W.F.L. zei:
Van pep heb ik totaal geen zin om te eten en ben meestal toch te druk bezig met iets anders om me daar druk over te maken.

En zoals TeKNoZem al opmerkte, ik krijg er altijd een immens droge bek van en een boterham naar binnen duwen is echt gewoon smerig. Meestal eet ik gewoon niet.. Of het moet McDonalds of spaghetti ofzo zijn. Dat eet ik altijd erna, een goed bord, is zowiezo mijn favoriete eten maar daarna smaakt het nog 10x beter.
Klik om te vergroten...

Nouja, zin heb ik er ook niet echt in.. maar ik merk dat als ik niet eet ik wel een kater krijg, of ziek word als ik een nachtje doortrek. ik forceer het altijd dan maar, met weinig moeite, en heb nooit een kater. :grin:
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik probeer altijd goed te eten wanneer ik speed gebruik, ik merk de dag erna dat ik me stukken beter voel dan wanneer ik niet eet.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#9
Immo zei:
Ik probeer altijd goed te eten wanneer ik speed gebruik, ik merk de dag erna dat ik me stukken beter voel dan wanneer ik niet eet.
Klik om te vergroten...

Met deze gedachte in m'n achterhoofd krijg is dus wel droog eten weg,
helpt echt zo veel voor de volgende dag :rock:
b
busterLid
01-01-2024, 00:00
#10
Jah vroeger toen kon ik makkelijk een paar dagen zonder eten als k aan de pep zat. Was nu half jaar gestopt. Van de week weer een keer gehaald en nu trek ik niet eens 1 nachtje zonder eten... Sommige dingen zijn minder om te eten, maar als je genoeg kauwt krijg je wel speeksel. Iig ik dan :grin: Mja zonder centendrop is pep toch minder leuk :beer:
s
speedjunky69Lid
01-01-2024, 00:00
#11
ligt niet aan jou ik eet ook lekker door :)
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#12
Een eiwitshake werkt ook heel goed. Veel voeding en het is makkelijk achterover te klokken.
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#13
Oom Klaas zei:
Eetlust had ik niet, maar een paar boterhammen of een bord boerenkool of wat dan ook gaat er bij mij gewoon in dan. Snap nooit dat mensen dan niet kunnen eten :P
Klik om te vergroten...

koninginnen dag heb ik niks gegeten s'morgens in de trein begonnen met pep en s'avonds heb ik n halve kroket gegeten en had buikpijn omdatk teveel heb gegeten dus ik snap t wel.

maar dat moet je gewoon ''trainen''

je moet je zelf dwingen na een paar keer gaat t steeds beter
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#14
onder invloed van pep heb ik nog best een normale "honger"
wel wat minder als normaal maar toch..
zegt dit iets over de pep of zegt dit meer iets over mij
?
x
S
SadpandaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dat ligt er denk ik aan, gebruik je vaak? ik merk dat naarmate ik meerdere malen had gebruikt dit ook weg ging bij mij, en het was nog steeds dezelfde batch ^^.
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#16
De eerste keer dat ik speed gebruikte had ik dit inderdaad wel een stuk minder
ben toen ook fackkkkkking lang wakker gebleven
nu paar dagen achter elkaar gebriukt en het effect gaat d'r ook wel af ja

Nu ben ik d'r ook niet lang meer zo up van
maar heb ook (bijna) geen katers.

eigenlijk wel fijn.

:hearteyes: Pep
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#17
Eetlust had ik niet, maar een paar boterhammen of een bord boerenkool of wat dan ook gaat er bij mij gewoon in dan. Snap nooit dat mensen dan niet kunnen eten :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."