#1
Brood is alsof je op kurk kauwt :P
Winehouse zei:De eerste keer dat ik speed gebruikte had ik dit inderdaad wel een stuk minder
ben toen ook fackkkkkking lang wakker gebleven
nu paar dagen achter elkaar gebriukt en het effect gaat d'r ook wel af ja
Nu ben ik d'r ook niet lang meer zo up van
maar heb ook (bijna) geen katers.
eigenlijk wel fijn.
Pep
Oom Klaas zei:Eetlust had ik niet, maar een paar boterhammen of een bord boerenkool of wat dan ook gaat er bij mij gewoon in dan. Snap nooit dat mensen dan niet kunnen eten :P
TeKNoZem zei:Oom Klaas zei:Eetlust had ik niet, maar een paar boterhammen of een bord boerenkool of wat dan ook gaat er bij mij gewoon in dan. Snap nooit dat mensen dan niet kunnen eten :P
Van boterhammen snap ik wel waarom mensen dat op de pep niet weg kunnen krijgen. dat is toch veel te droog man. =p
Ik zit meestal aan het fruit. ;o
W.F.L. zei:Van pep heb ik totaal geen zin om te eten en ben meestal toch te druk bezig met iets anders om me daar druk over te maken.
En zoals TeKNoZem al opmerkte, ik krijg er altijd een immens droge bek van en een boterham naar binnen duwen is echt gewoon smerig. Meestal eet ik gewoon niet.. Of het moet McDonalds of spaghetti ofzo zijn. Dat eet ik altijd erna, een goed bord, is zowiezo mijn favoriete eten maar daarna smaakt het nog 10x beter.
Immo zei:Ik probeer altijd goed te eten wanneer ik speed gebruik, ik merk de dag erna dat ik me stukken beter voel dan wanneer ik niet eet.


Oom Klaas zei:Eetlust had ik niet, maar een paar boterhammen of een bord boerenkool of wat dan ook gaat er bij mij gewoon in dan. Snap nooit dat mensen dan niet kunnen eten :P
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."