#1
Spor zei:500 en 250mg ? Op erowid las ik een report over 30mg nasaal... Moest wel pijn doen maar was wel al werktzaam. Is 250 - 500 dan niet ERG veel om oraal te nemen ? maakt het opslag ook wel een stuk duurder als een dose zeg 350mg is ipv 30-35.
Ben benieuwd
ik had op de totale avond 250 mg gesnoven en voelde dat het alleen maar de 4fmp versterkte, wat wel bijzonder aangenaam was trouwens