Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEthylcathinone

Ethylcathinone

29 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#1
Spor zei:
500 en 250mg ? Op erowid las ik een report over 30mg nasaal... Moest wel pijn doen maar was wel al werktzaam. Is 250 - 500 dan niet ERG veel om oraal te nemen ? maakt het opslag ook wel een stuk duurder als een dose zeg 350mg is ipv 30-35.

Ben benieuwd
Klik om te vergroten...

ik had op de totale avond 250 mg gesnoven en voelde dat het alleen maar de 4fmp versterkte, wat wel bijzonder aangenaam was trouwens
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#2
En hoe is het met de pijn in je neus ?
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Het voelt alsof je hersens in tweeën worden verdeeld
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#4
gNuxx zei:
Het voelt alsof je hersens in tweeën worden verdeeld
Klik om te vergroten...
nah dat valt wel mee vind ik.. het is meer een scherpe pijn achter in je neus die na 1/2 minuten wegtrekt.
b
busterLid
01-01-2024, 00:00
#5
leuk spul maar je hebt er wel aardig wat van nodig om lekker te gaan. maar in de combi met 5meo en keta is het heel lekker.. probeer het een keer moet ik zeggen
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#6
5meo is zowiezo al heerlijk, denk dat de euforie lekker word versterkt met E-cat erbij.
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#7
gNuxx zei:
5meo is zowiezo al heerlijk, denk dat de euforie lekker word versterkt met E-cat erbij.
Klik om te vergroten...

lijkt me een hele goede combi, als ik weer aan wat 5meo dipt kan komen zal ik het ff proberen :)
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#8
goed idee ouwe :grin:
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#9
Aight ik ontvang binnekort een grammetje, zijn er inmiddels wat ervaringen bijgekomen?

Volgens mij heb ik het namelijk al is gedaan, maar er zijn zoveel cathinones dat ik het niet zeker meer weet. Toen nam ik 200mg en ging ik 5 uur best hard beetje speedy gevoel met wat eurforische warme vlagen, erg vermakelijk :)

Grtzz
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#10
iemand ervaring met dit goedje? wil het binnenkort gaan proberen..

een tripreport klinkt er veelbelovend over..
http://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=69297
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Kees nam 500 nasaal dacht ik?

Toen hij voor het eerst lijntjes nam waren dag zo'n 70mg lijntjes gok ik, en dat was niet echt een super gevoel zei hij.
r
ronnyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Shit, dit ziet erg goed spul uit.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ben ook wel benieuwd. Het kost namelijk niet zoveel. Voor 25euro heb ik een grammetje. Denk dat ik het mn volgende loon eens haal :)
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#14
Vandaag binnen gekregen :grin:

Zodra ik gebruikerservaring opdoe horen jullie het maar heb veel nieuw speelgoed dus weet niet wat ik eerst ga nemen
r
ronnyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Bestellen jullie dat via internet of hebben jullie een dealer die zijn wereld erg goed kent? :)
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#16
ronny zei:
Bestellen jullie dat via internet of hebben jullie een dealer die zijn wereld erg goed kent? :)
Klik om te vergroten...

allebei :wink:
K
Kees KlapkaakLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik heb het hier nu ook thuis liggen, vond het niet zo super speciaal eigenlijk heb 2x een dosis van 50mg gehad. Misschien moet ik wat meer proberen
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#18
TRUE
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#19
gNuxx zei:
TRUE
Klik om te vergroten...
true op wat?
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#20
poster boven mij?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."