Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Tool in de HMH, volgens mij in 2006, steekt er voor mij wel bovenuit."
"KoxBox zei: Daft Punk, by far. Klik om te vergroten... Dat geloof ik graag ja! Wat zou ik die ook graag een keer zien"
"Lauu zei: Wat er boven op de stapel ligt in de kast. Klik om te vergroten..."
"Haha wat een koppen vanmorgen op Arnhem centraal, schitterend!"
"Squarepusher!"
"knolselderij zei: eerste namen zijn trouwens al weer ff bekend * • Jeff Mills Klik om te vergroten..."
"blu zei: Deze versie vind ik vetter trouwens, de remix van Noisia: Klik om te vergroten... Boah, dikke track!"
"14 januari Give It Dub in Doornroosje met Hayzee & Akwasi (Zwart Licht), D1 & Doctor P"
"Lauu zei: brick_top zei: 14 januari Give It Dub in Doornroosje met Hayzee & Akwasi (Zwart Licht), D1 & Doctor P Klik om te vergroten... w00t?! Thx for the reminder! Klik om te vergroten... Kaarten zijn al weer een tijdje binnen hier, wordt weer een goeie!"
"DamienDope zei: Klik om te vergroten... Dit kan wat mij betreft toch niet echt de bedoeling zijn..."