Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC op warme/drukke locaties

XTC op warme/drukke locaties

11 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
A
Arjen1888Lid
01-01-2024, 00:00
Van het weekend komt Qlimax er weer aan, hier ga ik uiteraard weer de nodige pilletjes tot mij nemen. Nu is het voor mij de eerste keer dat ik dit neem op een plek waar het ongetwijfeld erg druk en warm zal zijn. Voorheen heb ik het alleen op buitenfestivals of thuislocaties gebruikt.

Wat kun je het beste doen niet paranoia te worden tussen al die mensen en de warmte? Ben daar sowieso geen fan van en heb geen zin gek te worden als ik goed hard ga :xtc:
A
AalpoepertLid
Als ik xtc neem en vooral op een warme locatie vind ik het prettig om naar buiten te kunnen, de ijskou in het liefst, want als mijn pil te hard inslaat en ik heb het té warm, dan moet ik altijd kotsen.
k
knolselderijLid
als je al paranoia begint te worden voordat je uberhaupt nog moet gaan zou ik t maar niet doen
s
sjaaktrekhaakLid
knolselderij zei:
als je al paranoia begint te worden voordat je uberhaupt nog moet gaan zou ik t maar niet doen
Klik om te vergroten...
Wat hij zegt.

Als je je vooraf al zorgen maakt om paranoia (???!?!) te worden tijdens MDMA gebruik, kun je er misschien beter niet eens aan beginnen.

Besef dat minstens 90% van alle pillen geslikt wordt in het uitgaansleven, in drukke, warme ruimtes dus.
e
eveningLid
flesje water kopen, shirt uit en knallen maar en als je het heet heb gooi je lekker dat flesje over je kop :grin: :grin: :grin: werkte bij mij prima!
F
FlameonLid
knolselderij zei:
Klik om te vergroten...

Dit dus. Dan kun je al bijna zeker weten dat het mis gaat
l
luchtigtoetjeLid
Aalpoepert zei:
Als ik xtc neem en vooral op een warme locatie vind ik het prettig om naar buiten te kunnen, de ijskou in het liefst, want als mijn pil te hard inslaat en ik heb het té warm, dan moet ik altijd kotsen.
Klik om te vergroten...

kijk wel uit met deze vrieskou. dat kan HEEL slecht aflopen. (dood e.d.)
O
Oom KlaasLid
evening zei:
flesje water kopen, shirt uit en knallen maar en als je het heet heb gooi je lekker dat flesje over je kop :grin: :grin: :grin: werkte bij mij prima!
Klik om te vergroten...

En dan shinen met je tribal tattoo ouwe :sunglasses:
k
k00kLid
luchtigtoetje zei:
Aalpoepert zei:
Klik om te vergroten...

Klik om te vergroten...

Kun je dat onderbouwen? Ik ben namelijk op Qlimax een paar keer onder invloed van XTC naar buiten gegaan (daar waren namelijk de toiletten). Nergens last van gehad...
A
AalpoepertLid
luchtigtoetje zei:
Aalpoepert zei:
Klik om te vergroten...

Klik om te vergroten...
Als ik het te koud heb (wat al snel gebeurt) ga ik wel weer naar binnen hoor :wave:
I
ImmoLid
k00k zei:
luchtigtoetje zei:
Aalpoepert zei:
Klik om te vergroten...

Klik om te vergroten...

Kun je dat onderbouwen? Ik ben namelijk op Qlimax een paar keer onder invloed van XTC naar buiten gegaan (daar waren namelijk de toiletten). Nergens last van gehad...
Klik om te vergroten...

Ik denk dat hij bedoeld dat je geen uren in de vrieskou moet gaan rondlopen met weinig kleding aan.
b
brick_topLid
Oom Klaas zei:
evening zei:
Klik om te vergroten...

En dan shinen met je tribal tattoo ouwe :sunglasses:
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."