Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDoorbijten

Doorbijten

56 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#1
ja is altijd zo, ik slik ze gewoon in 1 x door, als ze al even op me tong liggen vind ik het al vies :)
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#2
PuppiiiEyes zei:
Haha als die gast gelukkig wordt door aan pillen te likken is dat toch goed voor hem.
We kunnen hem misschien van die tripkikkers als cadeau geven voor zijn verjaardag


:beer:
Klik om te vergroten...
Sadist.



Daar doe je 'm meer plezier mee denk ik (:
P
PuppiiiEyesLid
01-01-2024, 00:00
#3
ExceptionalInsight zei:
PuppiiiEyes zei:
Haha als die gast gelukkig wordt door aan pillen te likken is dat toch goed voor hem.
We kunnen hem misschien van die tripkikkers als cadeau geven voor zijn verjaardag


:beer:
Klik om te vergroten...
Sadist.



Daar doe je 'm meer plezier mee denk ik (:
Klik om te vergroten...

Iemand eigenlijk ervaring hiermee? :mrgreen:
L
LapzwansLid
01-01-2024, 00:00
#4
Gadverdamme! Een pil doorbijten is wel het laatste wat ik met een pil zou doen, ik denk dat ik een pil niet zonder kokhalzen langer dan 30sec in mijn mond kan houden laat staan doorbijten. Ik heb 1 keer gehad dat ik bij wou pakken en een pil letterlijk tussen mijn klapkaak gooide en per ongeluk doorbeet. Je krijgt van die ruwe plekjes op je kiezen en het is een van de ranzigste dingen die ik ooit geproefd heb. Volgens mij is dat ook echt zo ontiegelijk slecht voor je tanden. Als je het dan sneller wil laten opnemen kan je het denk ik beter in je drinken gooie (fijngemalen) of in een bommetje. Ik snap echt niet dat sommigen een pil met een big smile lekker op kunnen peuzelen :kots:
b
bertenLid
01-01-2024, 00:00
#5
caatje zei:
smokeboy zei:
ik heb dit weekend voor de 1e keer pillen gedaan. een iets ervaardere gebruiker zei dat ik er is aan moest likken:P nou ik heb het gedaan maar lekker was het niet:confused: hahaha
ik deed eerst een slok water in mijn mond en daarna pas de pil... dan proef je hem niet zo:P
Klik om te vergroten...


Hoe oud ben je helemaal? Likken doe je aan een ijsco op jou leeftijd....
Klik om te vergroten...

ik zie dat hij 17 is... denk dat de helft van dit forum z'n eerste slikte aan zn 16-17 jaar of ben jij de heilige die pas begint te experimenteren vanaf je 20 jaar ?
p
pixo207Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Lapzwans zei:
Ik snap echt niet dat sommigen een pil met een big smile lekker op kunnen peuzelen :kots:
Klik om te vergroten...
Als je weet wat er na het peuzelen volgt wel haha... :hearteyes:
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ja :hearteyes: Mee eens. :hearteyes: Zowiezo mee eens. :hearteyes:
P
PhantomLid
01-01-2024, 00:00
#8
SperSIZEboon zei:
TrippyShit zei:
SperSIZEboon zei:
hahaha idd, doorbijten is echt slecht voor je tanden. heb het er wel eens met mn eigen tandarts over gehad
Klik om te vergroten...

Hahaha, wat een onderwerp :P
Klik om te vergroten...
tsja ik doe daar niet moeilijk over hoor :)
mn moeder heeft het ook tegen me gezegd,die heeft ook bij een tandarts gewerkt
Klik om te vergroten...

was dat toen je tandarts vroeg waarom je tanden zo hard sleten.. :tongueout: Zo heb ik een keer tandarts geskipt toen ik naar een feestje was geweest.. Naderhand best gekund trouwens want ik had bijna geen last van klapkaken.. :wink: :mrgreen: :rock:

@smokeboy
kerel je moet me binnenkort echt is uitleggen waarom jij altijd kutreactie terug krijgt op dit forum.. :confused:
W
WesleyyyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nou wordt vanavond de eerste keer, ik heb oranje kersjes zonder breeklijn, toch wil ik een halfje pakken om te beginnen.

Gaat doorbijten gemakkelijk? Heeft iemand er nog tips voor?
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#10
Tip: gewoon doorslikken die handel.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#11
Wesleyyy zei:
Nou wordt vanavond de eerste keer, ik heb oranje kersjes zonder breeklijn, toch wil ik een halfje pakken om te beginnen.

Gaat doorbijten gemakkelijk? Heeft iemand er nog tips voor?
Klik om te vergroten...
Pletten en de poeder in twee gelijke hoopjes verdelen. Dan een bommetje maken.

Ik vraag me altijd af waarom mensen een halve willen nemen. Alsof er ooit een pil overgedoseerd is.
W
WesleyyyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Exceptional Insight zei:
Wesleyyy zei:
Nou wordt vanavond de eerste keer, ik heb oranje kersjes zonder breeklijn, toch wil ik een halfje pakken om te beginnen.

Gaat doorbijten gemakkelijk? Heeft iemand er nog tips voor?
Klik om te vergroten...
Pletten en de poeder in twee gelijke hoopjes verdelen. Dan een bommetje maken.

Ik vraag me altijd af waarom mensen een halve willen nemen. Alsof er ooit een pil overgedoseerd is.
Klik om te vergroten...

Hmm, ik zou dat denken omdat het me eerste keer is en ik me dan nog niet niets-wetend ga volgooien :P
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#13
Wesleyyy zei:
Hmm, ik zou dat denken omdat het me eerste keer is en ik me dan nog niet niets-wetend ga volgooien :P
Klik om te vergroten...
Het is een logische gedachte hoor. Maar één pil is nooit te sterk.

Disclaimer voor de mongooltjes: Uitzonderingen daargelaten.
W
WesleyyyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Exceptional Insight zei:
Wesleyyy zei:
Hmm, ik zou dat denken omdat het me eerste keer is en ik me dan nog niet niets-wetend ga volgooien :P
Klik om te vergroten...
Het is een logische gedachte hoor. Maar één pil is nooit te sterk.

Disclaimer voor de mongooltjes: Uitzonderingen daargelaten.
Klik om te vergroten...

Ok nu ben ik wel aan het twisten om een hele in te nemen, zo heel zwaar zijn ze ook niet (ca. 110 mg getest dacht ik) Maar het verschil tussen een halve en hele is dus niet merkbaar of wat wil jij precies zeggen?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#15
Wesleyyy zei:
Ok nu ben ik wel aan het twisten om een hele in te nemen, zo heel zwaar zijn ze ook niet (ca. 110 mg getest dacht ik) Maar het verschil tussen een halve en hele is dus niet merkbaar of wat wil jij precies zeggen?
Klik om te vergroten...
Het verschil tussen een halve en een hele is dermate groot dat een halve kan zorgen voor teleurstelling en een hele voor "de eerste keer MDMA zoals het hoort."

Honderdtien milligram is echt een perfecte dosis voor de eerste keer!
W
WesleyyyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Exceptional Insight zei:
Wesleyyy zei:
Ok nu ben ik wel aan het twisten om een hele in te nemen, zo heel zwaar zijn ze ook niet (ca. 110 mg getest dacht ik) Maar het verschil tussen een halve en hele is dus niet merkbaar of wat wil jij precies zeggen?
Klik om te vergroten...
Het verschil tussen een halve en een hele is dermate groot dat een halve kan zorgen voor teleurstelling en een hele voor "de eerste keer MDMA zoals het hoort."

Honderdtien milligram is echt een perfecte dosis voor de eerste keer!
Klik om te vergroten...

En wat zou 2-3x een halfje nemen betekenen dan? Dat was ik wel van plan verdeeld over de nacht in eerste instantie.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#17
Wesleyyy zei:
En wat zou 2-3x een halfje nemen betekenen dan? Dat was ik wel van plan verdeeld over de nacht in eerste instantie.
Klik om te vergroten...
Ik ken dat tijdsbestek wat plateaus betreft niet. Maar als je dat verkeerd doet, verleng je alleen het effect van de eerste helft. Zeggen ze.

Ik kan je helaas geen advies uit eigen ervaring geven, want ik was altijd zo stom om gewoon willekeurig bij te nemen totdat alles op was.
P
PsychedeliciousLid
01-01-2024, 00:00
#18
2de dosis kan beter wat hoger zijn dan de eerste anders is hij minder effectief (in verhouding)
dus als je begint met 110 mg, en dat bevalt je, paar uur daarna wat meer nemen
dus 140 ofzo
op die manier verleng je de piek ipv dat je nog lang een beetje na waus bent..
dat is mijn ervaring tenminste
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dat betekent dat het verloop van je eerste keer MDMA wat onvoorspelbaarder wordt, waardoor er mogelijk teleurstelling ontstaat als het onverhoopt niet goed genoeg werkt. 110 mg is een prima dosis voor een eerste keer, kan absoluut geen kwaad om dat in één keer weg te slikken. Laat er dan steeds een paar uur tussen als je eventueel nog wat halfjes dropt, kan geen kwaad.
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#20
PuppiiiEyes zei:
Hmm dat zou toch snel moeten oplossen, gij ed gwn een louche maag :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Ja zeg! Als ik een capsule een paar minuten zou vasthouden in mijn vingers vergaat hij al :)
Laat staan in je maag en dat ie nat wordt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."