#1
ja is altijd zo, ik slik ze gewoon in 1 x door, als ze al even op me tong liggen vind ik het al vies ![:)]()
Sadist.PuppiiiEyes zei:Haha als die gast gelukkig wordt door aan pillen te likken is dat toch goed voor hem.
We kunnen hem misschien van die tripkikkers als cadeau geven voor zijn verjaardag
![]()
![]()
ExceptionalInsight zei:Sadist.PuppiiiEyes zei:Haha als die gast gelukkig wordt door aan pillen te likken is dat toch goed voor hem.
We kunnen hem misschien van die tripkikkers als cadeau geven voor zijn verjaardag
![]()
![]()
![]()
Daar doe je 'm meer plezier mee denk ik (:


caatje zei:smokeboy zei:ik heb dit weekend voor de 1e keer pillen gedaan. een iets ervaardere gebruiker zei dat ik er is aan moest likken:P nou ik heb het gedaan maar lekker was het niethahaha
ik deed eerst een slok water in mijn mond en daarna pas de pil... dan proef je hem niet zo:P
Hoe oud ben je helemaal? Likken doe je aan een ijsco op jou leeftijd....
Als je weet wat er na het peuzelen volgt wel haha...Lapzwans zei:Ik snap echt niet dat sommigen een pil met een big smile lekker op kunnen peuzelen![]()
SperSIZEboon zei:tsja ik doe daar niet moeilijk over hoorTrippyShit zei:SperSIZEboon zei:hahaha idd, doorbijten is echt slecht voor je tanden. heb het er wel eens met mn eigen tandarts over gehad
Hahaha, wat een onderwerp :P
mn moeder heeft het ook tegen me gezegd,die heeft ook bij een tandarts gewerkt
Pletten en de poeder in twee gelijke hoopjes verdelen. Dan een bommetje maken.Wesleyyy zei:Nou wordt vanavond de eerste keer, ik heb oranje kersjes zonder breeklijn, toch wil ik een halfje pakken om te beginnen.
Gaat doorbijten gemakkelijk? Heeft iemand er nog tips voor?
Exceptional Insight zei:Pletten en de poeder in twee gelijke hoopjes verdelen. Dan een bommetje maken.Wesleyyy zei:Nou wordt vanavond de eerste keer, ik heb oranje kersjes zonder breeklijn, toch wil ik een halfje pakken om te beginnen.
Gaat doorbijten gemakkelijk? Heeft iemand er nog tips voor?
Ik vraag me altijd af waarom mensen een halve willen nemen. Alsof er ooit een pil overgedoseerd is.
Het is een logische gedachte hoor. Maar één pil is nooit te sterk.Wesleyyy zei:Hmm, ik zou dat denken omdat het me eerste keer is en ik me dan nog niet niets-wetend ga volgooien :P
Exceptional Insight zei:Het is een logische gedachte hoor. Maar één pil is nooit te sterk.Wesleyyy zei:Hmm, ik zou dat denken omdat het me eerste keer is en ik me dan nog niet niets-wetend ga volgooien :P
Disclaimer voor de mongooltjes: Uitzonderingen daargelaten.
Het verschil tussen een halve en een hele is dermate groot dat een halve kan zorgen voor teleurstelling en een hele voor "de eerste keer MDMA zoals het hoort."Wesleyyy zei:Ok nu ben ik wel aan het twisten om een hele in te nemen, zo heel zwaar zijn ze ook niet (ca. 110 mg getest dacht ik) Maar het verschil tussen een halve en hele is dus niet merkbaar of wat wil jij precies zeggen?
Exceptional Insight zei:Het verschil tussen een halve en een hele is dermate groot dat een halve kan zorgen voor teleurstelling en een hele voor "de eerste keer MDMA zoals het hoort."Wesleyyy zei:Ok nu ben ik wel aan het twisten om een hele in te nemen, zo heel zwaar zijn ze ook niet (ca. 110 mg getest dacht ik) Maar het verschil tussen een halve en hele is dus niet merkbaar of wat wil jij precies zeggen?
Honderdtien milligram is echt een perfecte dosis voor de eerste keer!
Ik ken dat tijdsbestek wat plateaus betreft niet. Maar als je dat verkeerd doet, verleng je alleen het effect van de eerste helft. Zeggen ze.Wesleyyy zei:En wat zou 2-3x een halfje nemen betekenen dan? Dat was ik wel van plan verdeeld over de nacht in eerste instantie.
PuppiiiEyes zei:Hmm dat zou toch snel moeten oplossen, gij ed gwn een louche maag![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."