Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Aanwezig ! En op dour is er bijna geen controle tenzij je met de auto gaat dan controleren ze 1 op de 10 of 20 auto's ofzo..."
"nee hoor junglist ze kijken alleen als je glazen flessen meehebt ofzo maar je giet gewoon je sterke drank over in plastiek flessen e"
"hahah lol"
"Ik vind dat goeie coke je neus doet snotteren en dat het langs je keel loopt alsof het heel vloeibaar is. Je krijgt er een loopneus van en soms komt het goedje zelfs terug uit je neus lopen :d En het moet per sé niet heel veel verdoven, want de meeste vinden coke goed als hun keel of tanden verdoofd zijn maar dat vind ik eigenlijk niet. De verdoving moet heel natuurlijk aanvoelen en je merkt gewoon direct het verschil met lidocaine. Ook de smaak moet heel natuurlijk zijn. Van slechte coke ga je smoelen trekken en krijg je een verstopte neus de volgende dag. Dit zijn mijn persoonlijke meningen hierover, wat vinden jullie ?"
"lol hou je lido voor jezelf aprilia"
"zou dat nie kunnen dat door het productieproces de ene coke wat relaxer is dan de andere ongeacht de versneden zooi of geeft alle coke oorspronkelijk hetzelfde relaxe gevoel?"
"zonde van dat mooie lichaam"
"Re: extreme gebrikers, lees deze post Lol spijtig dat ik je cokedealer niet was Melksje, zat ik nu op rozen ;p"
"zal wel aan je coke gelegen hebben gecombineerd met onbewuste schuldgevoelens"
"Alcohol"