Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMDMA in bommetjes

MDMA in bommetjes

18 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
l
langemanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoe zuiver is je mdma??
en hoe zwaar ben je??
Wanneer heb je voor het laatst xtc/mdma gebruikt?

Zonder dit te weten kan niemand je een goed advies geven1
M
Mrrow14Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Gewoon geen bommetje :grin:
Vinger nat en dippen maar, lekker onder de tong :tearsofjoy:
P
Pascal FMLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als het zo is dat je geen leek bent, waarom weet je dan niet hoeveel je moet droppen...?
Er valt genoeg info. te vinden over een dosis MDMA :)
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#4
Pascal FM zei:
Als het zo is dat je geen leek bent, waarom weet je dan niet hoeveel je moet droppen...?
Er valt genoeg info. te vinden over een dosis MDMA :)
Klik om te vergroten...
door dit zinloze bericht te schrijven kon je hem net even een antwoord geven ipv je tijd hiermee te verdoen + nog eens de mijne ook omdat ik anders hier niet had op gereageerd had :(
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#5
Twee milligram MDMA per kilogram lichaamsgewicht should do the trick.
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Exceptional Insight zei:
Twee milligram MDMA per kilogram lichaamsgewicht should do the trick.
Klik om te vergroten...

ik weeg nu 85kg. dus ik zou dan 170mg moeten gebruiken voor een goede trip? klinkt wel logisch eigenlijk.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#7
luchtigtoetje zei:
Exceptional Insight zei:
Twee milligram MDMA per kilogram lichaamsgewicht should do the trick.
Klik om te vergroten...

ik weeg nu 85kg. dus ik zou dan 170mg moeten gebruiken voor een goede trip? klinkt wel logisch eigenlijk.
Klik om te vergroten...
Twee was wellicht wat kort door de bocht, 1 - 2 wordt meestal aangeraden.
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
maar toen ik xtc slikte van rond de 170mg ging ik echt goed. dus het kan wel kloppen hoor :wink:

maar het heeft dus meer te maken met de veiligheid dan het effect begreep ik uit andere topics ook.
°
°Thomas°Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Exceptional Insight zei:
luchtigtoetje zei:
Exceptional Insight zei:
Twee milligram MDMA per kilogram lichaamsgewicht should do the trick.
Klik om te vergroten...

ik weeg nu 85kg. dus ik zou dan 170mg moeten gebruiken voor een goede trip? klinkt wel logisch eigenlijk.
Klik om te vergroten...
Twee was wellicht wat kort door de bocht, 1 - 2 wordt meestal aangeraden.
Klik om te vergroten...

Ok hartelijk dank hiervoor!
zal het dit weekend eens testen:tongueout:

grtss
b
bertenLid
01-01-2024, 00:00
#10
mja zal wel 2mg per kg lichaamsgewicht zijn want ik weeg 59kg en 59mg lijkt me niet echt een boeiende dosis ;p
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
nou het kan wel genoeg zijn toch.. ik bedoel als je minder massa heb word het ook minder verdeeld dus blijft het effect hetzelfde als bij meer massa hogere dosis.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#12
berten zei:
mja zal wel 2mg per kg lichaamsgewicht zijn want ik weeg 59kg en 59mg lijkt me niet echt een boeiende dosis ;p
Klik om te vergroten...

60 mg is zonder tolerantie voor best veel mensen al een hele leuke dosering.
Ik kan al lekker uit m'n plaat gaan op 70 mg (weeg 72 kg) dus de 1 tot 2 mg per kg regel kan gewoon toegepast worden.
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
blegh.. dat vind ik smerig zeg.. dippen. :kots:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#14
luchtigtoetje zei:
blegh.. dat vind ik smerig zeg.. dippen. :kots:
Klik om te vergroten...
Dat heeft ook absoluut geen meerwaarde. Beter slik je die troep gewoon door. Waarom zou je dat in godsnaam in je mond willen hebben?
M
Mrrow14Lid
01-01-2024, 00:00
#15
luchtigtoetje zei:
blegh.. dat vind ik smerig zeg.. dippen. :kots:
Klik om te vergroten...

Zolang er wat te zuipen in de buurt is valt het wel mee :grin:
Maarja het is ook echt te smerig
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#16
Exceptional Insight zei:
luchtigtoetje zei:
blegh.. dat vind ik smerig zeg.. dippen. :kots:
Klik om te vergroten...
Dat heeft ook absoluut geen meerwaarde. Beter slik je die troep gewoon door. Waarom zou je dat in godsnaam in je mond willen hebben?
Klik om te vergroten...

Omdat mensen ergens staan te feesten en geen zin hebben om van tevoren bommetje te maken en misschien liever kleine bumps nemen dan dikke bommen.
k
k00kLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik dip ook altijd. Geen problemen mee, zo vies is dat niet. Wegspoelen met bier is het beste (i know, geen alcohol icm mdma) maar met de bitterheid van het bier is die smaak zo weggespoeld :)
°
°Thomas°Lid
01-01-2024, 00:00
#18
hoooi,

Ik ga volgende week voor de eerste keer MDMA als bommetjes innemen.
Maar nu is mijn vraag hoeveel moet je ongeveer per bommetje er in doen ?

Ik heb al ervaring met mdma dus ben er zeker geen leek in :tongueout:

alvast bedankt

greeets
k
k00kLid
01-01-2024, 00:00
#19
°Thomas° zei:
hoooi,

Ik ga volgende week voor de eerste keer MDMA als bommetjes innemen.
Maar nu is mijn vraag hoeveel moet je ongeveer per bommetje er in doen ?

Ik heb al ervaring met mdma dus ben er zeker geen leek in :tongueout:

alvast bedankt

greeets
Klik om te vergroten...

Zou beginnen met 125 mg ofzo aangezien je al ervaring hebt. Daarna nog een bommetje van 125 mg. Dan ga je wel goed hard als het goed is :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."