Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Krijgen net een mail van een vendor: Nieuw fluetizolam! Iemand al ervaring"
"Jumping Jack zei: Onzin geeneen apotheek gaat jou aanraden een medicijn te slikken over datum. Punt. Niemand moet jou geloven! En de meeste zullen dat ook niet doen. Zodra iemand roekeloze informatie gaat verspreiden dan zeg ik er wat van. Straks gaat iemand een medicijn slikken van 10 jaar over datum omdat hij heeft gelezen dat iemand op een forum zei dat het goed was. En word diegene doodziek weet jij veel! Niet zomaar wat roepen! Klik om te vergroten... Het is toch echtwel een feit wat @inner_search daar stelde hoor. Ook mijn apotheek heeft aangegeven dat de datum erop moet staan ivm wetgeving en aansprakelijkheid. Echter kan het medicijn veel langer meegaan dan de datum van de fabrikant steld. Het is ook zeker niet roekeloos om het medicijn dan in te nemen. Het enige wat er kan gebeuren is dat het iets minder werkzaam zal zijn."
"Schrok er wel van dat je met al die middelen in je lijf op de fiets bent gestapt hoor. Dat is gewoon levensgevaarlijk. Je zult het zelf heus wel weten. Ondanks dat wil ik er toch wat van zeggen. Dat is echt een taboe voor mij. Deel nemen aan hey verkeer zo onder invloed."
"Hector48 zei: Met alle respect, dit was ook de bedoeling van die post, doe niet zoals ik vijf jaar geleden deed.... Klik om te vergroten... Je bericht was erg onsamenhangend, voel je niet zo aangevallen, val niemand meer aan. Laat dit topic links liggen en begin op nieuw hier op DF. De mensen hier zijn echt heel chill. Misschien ben je wat verkeerd gestart. Hier krijgt iedereen een 2de kans. Laat zien wie je echt bent. Lees wat meer topics zodat je ziet hoe hier wordt gecommuniceerd en ga ook op die manier communiceren. Dan ga je hier vast een leuke tijd krijgen met leuke contacten."
"Een pillen cutter die kun je voor een laag bedrag bij de apotheek kopen. Heb er zelf ook een. Die snijd zelfs de kleine etizolam pilletjes perfect doormidden"
"poedergeest zei: Lieve betrokkene, ik weet niet hoe ik dit precies aan je kan uitleggen dat ik weet waar ik mee bezig ben en op het gebied van verkeer hypervigilant ben. ook als ik een pammetje heb geslikt. Ik kijk altijd uit voor anderen achter me voor het inhalen (3 x om zeker te zijn), ga nooit uit van voorrang, bla bla bla. ooit van een brommer gevallen ( nee nog nooit aan de drugs geweest. >> ) en heb sinds dien dat ik op straat en op de weg extreem alert ben. Dus zo'n pilletje die de stress en spanning wegneemt, doet dat. Mijn rijvaardigheden, hyperbewustzijn, communicatief rijden etc. Nemen op geen enkele manier af. Het enige verschil is dat in mijn hoofd even wat stiller is en ik niet midden op de weg door een random associatie met een ex en daardoor flashbacks een groot deel van de rit mijn tranen proberen in te houden. Wat overigens niet altijd lukt. Ook dit zal nooit mijn rijvaardigheden en het belang van mijn mede mens in gevaar brengen. Hoe dan ook, ik hoop dat ik niet nog een keer dit soort dingen hoef uit te leggen. Ik ben een verantwoordelijk gebruiker. Soms recreationeel als in iets te veel ket of een wijntje erbij, maar ook de keta gebruik ik als zelftherapie. De benzo's was ik al helemaal zeker van deze op die grond te proberen om een aantal hardnekkige vlekken te kunnen overzien, niet er afhankelijk van te raken. Nogmaals, ik weet waar ik mee bezig ben en als ik een bewuste uitschieter maak, staat dit gelijk als ieder andere jongen of meid die een keertje met een avond stappen te veel bier op heeft, misschien een half pilletje en afteren met een lijntje keta. Mijn leven is compleet en dan ook compleet anders, maar op vlakken als een keer jezelf een beetje laten gaan is precies hetzelfde. Beetje teleurgesteld met deze comments op een bericht dat goed bedoeld is. Ik zou zelf veel leren van iemand's persoonlijke ervaringen in combinatie met depressie en dergelijke. in het hele idee van vrijheid afgezien van de (meer dan logische) huisregels, krijg ik hier tot nu toe in ieder geval niet het idee dat ik er wel helemaal bij pas. Ik hoop nog wat positievere ervaringen te gemoed te komen. Godspeed, take care. p.s. laat mij herhalen, ; ik heb JAREN ervaringen met verschillende doseringen van verschillende benzodiapines voor mijn klacten. Ik woonde toen der tijd nog in Amsterdam/Amstelveen en reed dagelijks de stad in door, om, uit en zie het bijna als een sport tussen de touristen, auto's en drukte veilig te manouvreren. Ik zelf heb er nooit dergelijke problemen gehad met wazig fietsen ofonoplettendheid, maar als ik zo iets wel zou hebben gevoeld, en misschien ook wel heb gevoeld, was ik direct afgestapt. Ik weet dondersgoed dat het met de ene dosis kan verschillen etc. Klik om te vergroten... Je hoeft het niet nog eens uitleggen zoals je zelf steld. Dit soort zaken vallen namelijk niet uit te leggen. Denk je echt dat ik nu ga zeggen dat ik het onder deze omstandigheden wel snap... Jij zegt teleurgesteld te zijn door mijn reactie.... pff breek me de bek niet open... Dit is het laatste wat ik hier over te zeggen heb."
"ATGC zei: 4F is inderdaad een interessante stof die zeker raakvlakken met methylfenidaat heeft. Alleen is het ipv een pellet vaak een los stofje in (doorgaans) relatief pure vorm. Dat nodigt uit tot overmatig recrea gebruik en binges. Geen extreme binges zoals bij methamfetamine, pyro's en caths maar van slecht slapen wordt niemand beter. Ik adviseer het om het altijd oraal of als spray in te nemen want het is niet goed voor je neus in pure vorm. Maar dat is eigenlijk een open deur qua witte poeders 😛 Klik om te vergroten... Heb gewoon pellets hoor. Heb er van 15mg en 25mg."
"Denk dat dat ook geld voor vendors die op het gewone web te vinden zijn. Bovendien is het ook wel een probleem omdat de meeste RC's niet te testen zijn. Het is gewoon altijd een risico."
"Met dit soort middelen kan het lijken of je 'normaal kunt reageren en een goed reactie vermogen hebt. Echter is dit schijn. Je spreekt over trauma waar je zwaar onder lijd. Je wenst dit toch niemand anders toe wil ik hopen. Wat als de tractor bestuurder een trauma oploopt als jij onder invloed toch niet zo adequaat kan reageren als jij zelf denkt. Dan loopt deze persoon ook met een trauma onder de ziel. Echt ook al denk je dat je normaal reageerd, het is echt niet het geval. Deze regels zijn niet voor niks de wereld in geroepen."
"(te)vaakfeest zei: Na 2 dagen redelijk veel flunitrazolam begon ik gewoon te trippen. Groepen shadowpeoples in mijn kamer gehad haha, heb hele gesprekken met ze gevoerd .This dat ik niet bang ben aangelegd in combinatie met een angstremmer. Denk dst meerdere mensen de broek vol hadden gehad !! Klik om te vergroten... Vind je dat grappig? Hallucineren van de rc benzo's. Vind het hartstikke gevaarlijk echt niks te lachen"