Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat geef ik aan iemand die een dochter heeft gekregen?

Wat geef ik aan iemand die een dochter heeft gekregen?

71 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
F
FunfactLid
01-01-2024, 00:00
#1
Condooms ?

edit
Sorry , lame maar kon het niet laten.
P
ProximaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoi allemaal,

Een goede vriendin van mij heeft een drie maanden geleden een dochter gekregen en nu ben ik bezig om voor haar, haar man en haar dochter een mooi cadeau-pakket te maken.


KLEINE

Voor de kleine heb ik al een echt bijzondere knuffel gevonden maar nu zit ik nog te denken aan kleding voor haar. Natuurlijk geef ik een paar sokjes, maar zijn er zaken zoals rompertjes of andere kleding die je kan verstellen zodat ze langer meegaan? Het zou toch zonde zijn als de kleine er maar een paar weken mee kan doen?

MAMA

Mama is helemaal nature minded en zeer mindful. Ze leven met z'n allen op een zelf-sustaining plekje in Spanje en daarom denk ik dat ik haar een aantal zaden op ga sturen van groenten die daar kunnen overleven.

En daarnaast nog een mooi boek zodat ze in de kleine uurtjes waar ze wat rust heeft wat kan lezen, ze houd van bijzondere boeken en Sci-Fi dus ik zit eraan te denken om haar "The Three-Body Problem" te sturen maar dan behalve het boek in het Engels ook de originele versie in het Chinees, dit omdat ze tegenwoordig gefascineerd is door China en een echte talenknobbel heeft (ze kan al Engels, Duits, Fins, Spaans en Italiaans spreken). Kan ze alvast lekker samen met de kleine gaan oefenen. :wink:

PAPA

Papa is al wat ouder en ik denk dat hij nu door de vele slapeloze nachten wel wat ontspanning kan gebruiken. Alleen weet ik nog niet precies wat daar nou het best voor is. Weten jullie iets wat deze arme man kan verlichten en dat niet een substantie is?



Laat a.u.b. weten of ik met mijn ideeën de goede kant opga en laat ook jullie eigen mooie suggesties weten! Dit is voor mij nu natuurlijk voor een specifiek geval maar we kunnen dit wellicht ook wat meer generiek maken zodat dit voor anderen ook toepasbaar is.

Ik kijk uit naar jullie responses!
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#3
Proxima zei:
Hoi allemaal,

Een goede vriendin van mij heeft een drie maanden geleden een dochter gekregen en nu ben ik bezig om voor haar, haar man en haar dochter een mooi cadeau-pakket te maken.


KLEINE

Voor de kleine heb ik al een echt bijzondere knuffel gevonden maar nu zit ik nog te denken aan kleding voor haar. Natuurlijk geef ik een paar sokjes, maar zijn er zaken zoals rompertjes of andere kleding die je kan verstellen zodat ze langer meegaan? Het zou toch zonde zijn als de kleine er maar een paar weken mee kan doen?

MAMA

Mama is helemaal nature minded en zeer mindful. Ze leven met z'n allen op een zelf-sustaining plekje in Spanje en daarom denk ik dat ik haar een aantal zaden op ga sturen van groenten die daar kunnen overleven.

En daarnaast nog een mooi boek zodat ze in de kleine uurtjes waar ze wat rust heeft wat kan lezen, ze houd van bijzondere boeken en Sci-Fi dus ik zit eraan te denken om haar "The Three-Body Problem" te sturen maar dan behalve het boek in het Engels ook de originele versie in het Chinees, dit omdat ze tegenwoordig gefascineerd is door China en een echte talenknobbel heeft (ze kan al Engels, Duits, Fins, Spaans en Italiaans spreken). Kan ze alvast lekker samen met de kleine gaan oefenen. :wink:

PAPA

Papa is al wat ouder en ik denk dat hij nu door de vele slapeloze nachten wel wat ontspanning kan gebruiken. Alleen weet ik nog niet precies wat daar nou het best voor is. Weten jullie iets wat deze arme man kan verlichten en dat niet een substantie is?



Laat a.u.b. weten of ik met mijn ideeën de goede kant opga en laat ook jullie eigen mooie suggesties weten! Dit is voor mij nu natuurlijk voor een specifiek geval maar we kunnen dit wellicht ook wat meer generiek maken zodat dit voor anderen ook toepasbaar is.

Ik kijk uit naar jullie responses!
Klik om te vergroten...
Tuurlijk ga je met je ideeën de goede kant op! Ik heb verder weinig tips, ben superslecht in zulke dingen. Maar iedereen wil van mij altijd sokken, en toevallig krijgen ze die ook dus dat matcht altijd wel.

Je bent echt een schat Proxima!
P
ProximaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Funfact zei:
Condooms ?

edit
Sorry , lame maar kon het niet laten.
Klik om te vergroten...
Zal het in het pakket voor de vader stoppen. LOL!
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#5
Geef de papa een rompertje met daddy is the best op of daddys little star. Was ik toch vet tevreden mee en vond ik best cute voor mijn pasgeboren meisje.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ja ik ben hier ook super slecht in, maar ik zou ook absoluut zeggen: eten.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#7
In elk pakket wil je toch eten. Behalve in je pak ket.
P
ProximaLid
01-01-2024, 00:00
#8
ljuv zei:
Ja ik ben hier ook super slecht in, maar ik zou ook absoluut zeggen: eten.
Klik om te vergroten...
Goed idee!

Nouja, moeder krijg al zaden voor de groentjes. Duurt ff maar dan hebben ze als ze het goed doen voor de rest van hun leven wat aan.
P
ProximaLid
01-01-2024, 00:00
#9
PsyTekz zei:
Geef de papa een rompertje met daddy is the best op of daddys little star. Was ik toch vet tevreden mee en vond ik best cute voor mijn pasgeboren meisje.
Klik om te vergroten...
Superidee! Dat zal hem zeker goed doen. 🤩
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#10
Proxima zei:
Goed idee!

Nouja, moeder krijg al zaden voor de groentjes. Duurt ff maar dan hebben ze als ze het goed doen voor de rest van hun leven wat aan.
Klik om te vergroten...
Ja maar is altijd chill. Ik had heel lekkere chocola en truffelchips voor tijdens de online kerstborrel gekregen, bijvoorbeeld. En waarom voor die vader niet ook een boek? Kan die niet lezen?
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#11
Of een kookboek voor de vader heheh. Nee maar echt vind koken nu al een hele uitdaging, laat staan met een kind jezus.
P
ProximaLid
01-01-2024, 00:00
#12
ljuv zei:
Ja maar is altijd chill. Ik had heel lekkere chocola en truffelchips voor tijdens de online kerstborrel gekregen, bijvoorbeeld. En waarom voor die vader niet ook een boek? Kan die niet lezen?
Klik om te vergroten...
Ja, dat zijn goede ideeën, dank! Ik zal er wat biologische stroopwafels bij doen, vinden papa en mama vast erg lekker.

Ik en zal stiekem eens vragen wat papa zoals leest en leuk vindt, dat ik dat idee zelf niet had. Daar heb je dus een @ljuv voor nodig. 👍
Z
ZoraaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Zo hoe ik het lees heb je echt goed nagedacht over de cadeaus. Het komt recht uit je hart!! Beter kan het haast niet!! 😍
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#14
Zoraa zei:
Zo hoe ik het lees heb je echt goed nagedacht over de cadeaus. Het komt recht uit je hart!! Beter kan het haast niet!! 😍
Klik om te vergroten...
Oh ja dit ook echt heel Prox!!! Heel zoet topic, je bent een schat.
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Prox spaart lovefaces :grin:

Maar ik zou voor pa een fles sterke drank halen, zodat ie door kan slapen, bij de mama uit de buurt blijven, die zijn dan echt niet te genieten zo vlak na de geboorte en voor de kleine iets van de favoriete voetbalclub van de vader.

Nee, jij wint het met gemak van me, ouwe romanticus. Ik kom er vaak pas achter dat er iets kado is gedaan als ik een bedankje krijg. Iemand hier in huis regelt dat allemaal...
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#16
Funfact zei:
Condooms ?

edit
Sorry , lame maar kon het niet laten.
Klik om te vergroten...
Shit, 51 minuten te laat!
P
ProximaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dirkjan zei:
Shit, 51 minuten te laat!
Klik om te vergroten...
Meer een jaar te laat toch (dochter is nu 3 maanden).
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#18
Proxima zei:
Meer een jaar te laat toch (dochter is nu 3 maanden).
Klik om te vergroten...
Ik bedoel te laat voor de grap, even scherp blijven! Of was dit juist jouw grap? Dit loopt uit de hand.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#19
Roze Olifant zei:
--> Dankzij de breikunsten van onze eigen lieve @Mevrouw Pløp! :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Oh dit heeft kabouter plop ook echt zelf gebreid? Wat is het ook een topkabouter, hé?
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dirkjan zei:
Oh dit heeft kabouter plop ook echt zelf gebreid? Wat is het ook een topkabouter, hé?
Klik om te vergroten...

Jaaaaaa. :twohearts::elephant: :hearteyes: * kan geen kabouter tussen de smilies vinden *

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."